Cebimde ve Prime KatKat Tarifeler

Cebimde ve Prime KatKat Tarifeler

Bol internetli tarifeler arasından; kullanımlarınıza en uygun olanı seçerek, tüm mobil ihtiyaçlarınızı çok avantajlı fiyatlarla karşılayabilirsiniz!

Cebimde 3GB ve Cebimde 5GB Tarifeleri 28 Ocak 2021 itibarıyla tarife değişikliği ile müşteri alımına kapatılmıştır.​​

​​​​

Tarifelerden hemen faydalanmak için; ihtiyacınıza uygun internet içeren tarifenin kısa kodunu SMS ile 5555’e göndermeniz yeterlidir. Tarifelerin kısa kodları aşağıdaki tabloda yer almaktadır.

Taahhütlü tarife ücretinden faydalanmak için ise; seçtiğiniz tarifeden faydalanmaya başladıktan sonra SOZ yazıp 5555’e SMS gönderebilirsiniz.

Cebimde ve Prime KatKat Tarifeler Ücretlendirme Bilgisi
Cebimde 3 GB
Cebimde 5GBPrime KatKat 10GBPrime KatKat 15GB
Tarife İçeriğiHer Yöne 1000 DK
Her Yöne 1000 SMS
3GB cepten internet
Her Yöne 1000 DK
Her Yöne 1000 SMS
5GB cepten internet
Her Yöne 1000 DK
Her Yöne 1000 SMS
10GB cepten internet
Her Yöne 1000 DK
Her Yöne 1000 SMS
15GB cepten internet
SMS ile Geçiş için Tarife Kısa Kodu 5555 'e
CEBIMDE 3GB
5555 'e
CEBIMDE 5GB
5555 'e
KAT KAT 10GB
5555 'e
KAT KAT 15GB
İlk 12 Fatura Dönemi Taahhütlü Tarife Ücreti*100 TL 82,38 TL 106,67 TL 76,49 TL
İkinci 12 Fatura Dönemi Taahhütlü Tarife Ücreti**120 TL 97,03 TL 120,89 TL 84,65 TL
Taahhütsüz Tarife Ücreti 150 ​TL 119 TL 160 TL 107,09 TL
İnternetiniz Bittiğinde Kullanım Ücretlendirmesi Güncel kademeli internet ücretleri için tıklayınız. Güncel kademeli internet ücretleri için tıklayınız.
Dakikalarınız Bittiğinde Kullanım Ücretlendirmesi Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
SMS'leriniz Bittiğinde Kullanım Ücretlendirmesi Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.
MMS Ücreti Güncel aşım ücretleri için tıklayınız.

​(*) Belirtilen fiyatlar, tarifeye Türk Telekom mobil faturalı tarifelerden geçiş yoluyla gelerek, 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma sözü veren bireysel müşterilerimiz için ilk 12 fatura dönemi geçerli olacak fiyatlardır.

(**) Belirtilen fiyatlar, tarifeye Türk Telekom mobil faturalı tarifelerden geçiş yoluyla gelerek, 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma sözü veren bireysel müşterilerimiz için ikinci 12 fatura dönemi geçerli olacak fiyatlardır.

12 + 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü vererek taahhütlü fiyatlardan faydalanmak isteyen müşterilerimiz, SOZ yazıp 5555'e SMS gönderebilirler. 12 + 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü vermeyen müşterilerimiz tabloda yer alan Taahhütsüz Tarife Ücretinden faydalanırlar. Detaylar için Taahhüt Detayları bölümünü inceleyebilirsiniz.

​​​​
​​​​​​
  • Cebimde 3GB ve Cebimde 5GB Tarifeleri 28 Ocak 2021 itibarıyla tarife değişikliği ile müşteri alımına kapatılmıştır.
  • Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde bulunan müşteriler, SMS ve Müşteri Hizmetleri aracılığıyla ilgili tarifelere geçiş yapabilecektir.
  • Tarifelerde bulunan her yöne 1000 dakika, yurt içi olmak şartıyla şebeke içi ve ev/iş telefonu sabit hat yönleri, diğer operatörler, 444'lü aramalar, 1xy yapısındaki özel servis numaraları, görüntülü görüşmeleri ve şirketimizce sunulan mobil ile anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu her yöne dakikalar; yarışma servisleri, sohbet hatları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve 1xy yapısındaki özel servis numaraları hariç diğer özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP aramalarını kapsamamaktadır.
  • Tarifelerde bulunan her yöne 1000 SMS, yurtiçi tüm operatörler ve sabit hatlara gönderimde geçerli olup, yurt dışı ve KKTC kullanımlarını, web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır. Ücretsiz SMS'ler 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılan gönderimleri kapsamaktadır.
  • Tarifelerde bulunan her yöne dakikalar ve her yöne SMS’ler tükendiğinde tabloda bilgisi verilen ücretlendirme geçerli olacaktır.
  • Tarifelerde bulunan yurt içi veri kullanım hizmeti sadece Internet APN üzerinden yapılan veri indirme ve veri yükleme kullanımlarında geçerlidir.
  • Güncel kademeli internet ücretleri için tıklayınız.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakika, SMS ve internet hakları ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir.
  • Tarife kapsamındaki kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • Tarifenin tüm fatura döneminde kullanılmadığı durumlarda aylık ücret hesaplaması için tıklayınız.
  • 07.02.2019 tarihi itibarıyla tarifelerden birine kayıt olan müşterilerimiz, yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır. Herhangi bir ek işlem yapmadan yurtiçinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, müşterinin cihaz ve sim kartı 4.5G’ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir.
  • Tüm fiyatlara KDV-ÖİV dahildir.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimleri taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12+12 fatura dönemi boyunca verilecektir.
  • 12+12 olacak şekilde 24 fatura dönemi boyunca faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapan, hattın iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, devreden, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapan ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturasına her 12 dönemlik taahhüdü ayrı ayrı baz alınacak şekilde taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar yansıtılacaktır.
  • İlk 12 dönemlik taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 dönem içerisinde yararlanılan indirimler toplamı ile ilk 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İkinci 12 fatura dönem taahhüdü içerisinde yukarıda belirtilen nedenlerden ötürü taahhüdün bozulması durumunda ilk 12 fatura dönemi içerisinde yararlanılan indirimlerden kaynaklı cayma bedeli yansıtılması söz konusu olmayacak, sadece ikinci 12 fatura döneminde yararlanılan indirimler toplamı ile ikinci 12 dönem baz alınacak şekilde kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olan tutar cayma bedeli olarak yansıtılacaktır.
  • İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda abonelere bilgilendirme SMS’i gönderilecek olup, taahhüdünü iptal etmeyen müşterilerin taahhüdü ikinci 12 dönem de devam edecektir.  İlk 12 dönemlik taahhüdün sonunda bilgilendirme SMS’ini yanıtlayarak ya da yukarıda iletilen nedenlerden ötürü taahhüdünü iptal eden müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacak ve taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmayan faturalı bir tarifeye geçiş yapan abonenin, taahhüdü 12. dönem sonuna kadar devam edecek olup, 12. Dönem sonunda cayma bedeli yansıtılmayacak, ancak yeni tarifesi kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunmadığından ikinci 12 dönemde taahhüdü devam etmeyecektir.
  • 12 + 12 olacak şekilde toplamda 24 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacağına dair taahhüt verip, taahhüdünün ilk 12 dönemi içerisinde kurgusu kapsamında 12 + 12 taahhüt opsiyonu bulunan faturalı bir tarifeye geçiş yapan aboneye, cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapmaları, hattın iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, devretmeleri, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapmaları ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturasına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır. 
  • Taahhütlü ücretler 12+12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma taahhüdü veren müşteriler için geçerli olacaktır.
  • 5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 2,04 TL SMS ücreti alınmaktadır.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepte internet hakkı için INTERNET yazıp 5555'e SMS gönderebilir veya Mobile Online İşlemler'i ziyaret edebilirsiniz. Bu servis 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Tarifeden kalan tüm haklarınızı 9333’ü ücretsiz arayarak yada *124#’yi ücretsiz tuşlayarak öğrenebilirsiniz.
  • Internet, Ses ve SMS kullanım haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında, SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu servis dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Otomatik bilgilendirme SMS'lerini almak istemezseniz "IPTAL KMSH" yazıp 5555'e gönderebilirsiniz. İptal ettiğiniz bilgilendirme SMS'lerini tekrardan almak isterseniz "KMSH" yazıp 5555'e gönderebilirsiniz. Belirtilen değişiklikleri online işlemler merkezi ve müşteri hizmetleri aracılığıyla da gerçekleştirebilirsiniz.
  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​