Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.

Yeni Yıl 10 GB Tarifesi

Tarife Bilgisi

Yeni Yıl 10 GB Tarifesi kısa bir süre için, Prime ayrıcalıklarıyla 59 TL’ye 10 GB cepte internet, yurt içi her yöne 1000 DK, 1000 SMS ayrıcalığıyla sizinle.

59TL/Ay
Her Yöne Konuşma
1000 DK
Her Yöne Mesajlaşma
1000 SMS
Cepten İnternet
10 GB
​​​
Yeni Yıl 10 GB Tarifesi Ücretlendirme Bilgisi
  10 GB Yeni Yıl Kampanyası
Taahhütlü Aylık Ücret*  59 TL 
Taahhütsüz Aylık Ücret** 79 TL
Aylık Ücretsiz Cepte İnternet 10 GB
Aylık Ücretsiz Her Yöne Görüşme Süresi 1000 Dk
Aylık Ücretsiz Her Yöne SMS 1000 SMS
İnternetiniz Bittiğinde Aşım Ücretlendirmesi 100 MB / 5 TL
Ücretsiz Süre Bitiminde Yurt İçi Her Yöne 60 Kr / Dk
SMS 60 Kr / SMS
MMS 1,25 TL / MMS
  • Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolup taahhüt veren müşterilerimiz için Yeni Yıl 10 GB Tarifesi 69 TL’dir.
  • Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolup taahhüt vermeyen müşterilerimiz için Yeni Yıl 10 GB Tarifesi 89 TL’dir.
  • Her fatura döneminde tarifeler kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı tükendiğinde, aşım ücreti her 100 MB için 5 TL olacak şekilde uygulanacaktır. Bir fatura dönemi içerisinde tarifeler kapsamında internet paket aşım ücreti olarak maksimum 30 TL ücret yansıtılacak, bu ücrete ulaşan müşterilerin internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulacak ve ek ücretlendirme yapılmayacaktır.
  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarife, paket ya da kampanya kapsamında hattınıza tanımlanan görüşme süreleri; yarışma servisleri, sohbet hatları, Müşteri Hizmetleri, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP kullanımlarını kapsamamaktadır. Belirtilen aramalar için ilgili ücretlere buradan ulaşabilirsini
  • Avea, aboneye tahsis edilen hattın kullanımını göz önünde bulundurarak, hattın ticari olarak ve/veya kötü niyetle ve/veya haberleşme amacı dışında ve/veya FCT vb. cihazlarla ve/veya konferans görüşme yapılmak suretiyle ve/veya benzeri şekillerde kullanıldığını tespit etmesi veya bu şekilde kullanımdan makul bir şüphe duyması halinde, aboneyi ikaz edebilir ve/veya aboneden ön ve/veya ara ödeme ve/veya depozito talep edebilir ve/veya hattın tarifesini değiştirebilir ve/veya hattın kullanımına tek veya çift taraflı kısıtlama getirebilir ve/veya hattı tamamen kullanıma kapatabilir ve/veya abonelik sözleşmesini tek taraflı olarak feshedebilir.
  • AVEA İletişim Hizmetleri A.Ş., fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.
  • Tarifenizin ve tarifenize ek olarak aldığınız yurt içi konuşma dakikalarınızın ücretlendirme periyodu 6 saniyedir. AVEA İletişim Hizmetleri A.Ş. fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.

YENI YIL 8GB yazıp 5555'e göndererek ya da Türk Telekom mağazalarına gelerek Yeni Yıl 8 GB Tarifesinden faydalanabilirsiniz.

  • Tarifeye numara taşıma, yeni hat tesisi, yoluyla Türk Telekom mağazalarına aracılığıyla kayıt olunabilir.
  • Yeni Yıl 10 GB Tarifesi her yöne 1000 dakika, her yöne 1000 SMS ve 10 GB cepte internet içermektedir.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakikalar ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Tarife kapsamındaki dakikalar devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • Tarife kapsamında sunulan her yöne dakikalar; yarışma servisleri, sohbet hatları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP aramalarını kapsamamaktadır. Tarife kapsamındaki her yöne dakikalar ile görüntülü aramalar, 444 ile başlayan aramalar ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılabilir. Tarifedeki her yöne dakikalar tüketildiğinde 444 ile başlayan aramalar sabit hat yönü dakika fiyatıyla ücretlendirilmektedir.
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, faturasız hattan faturalı hatta geçiş yapan müşterilerimiz adına düzenlenecek ilk faturalara, söz konusu fatura döneminde 15 günden fazla kullanım yapıldığı takdirde ilgili döneme ait tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığı takdirde ise ilgili döneme ait tarife aylık ücretinin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır.
  • Tarife kapsamında faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • Tarife kapsamında kalan kullanım bilgileri için KALAN yazıp 5555e gönderilmelidir.
  • Güncel borç bilgisi "GUNCEL" yazıp 5555'e gönderilerek son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Bu servisten ay içinde alınan ilk ve ikinci bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı ay içinda yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir.
  • Tarifeler kapsamında sunulan ücretsiz SMS'ler, sadece yurt içi gönderiler için geçerlidir. Yurt dışı, KKTC, katma değerli servis gönderimlerinde kullanılamaz.
  • Söz konusu SMS'ler web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır.
  • Tarifeler kapsamındaki SMS'ler kapsamında, 444'lü numaralar, 1XY yapısındaki 3 haneli kısa numaralara da ücretsiz gönderim yapılabilir.
  • Tarife kapsamında sunulan yurt içi veri kullanım hizmeti sadece wap apn ve internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.
  • Bu tarifeden hizmet alan müşterilerimiz, tarifeye özel uluslararası dolaşım ses ve data paketlerinden ek ücret ödeyerek faydalanabilirler.
  • Bu tarifeden hizmet alan müşterilerimiz, şirketimiz ile anlaşma yapan üçüncü taraf firmalarca sunulan ve telekomünikasyon hizmetleri ile ilgili olmayan avantajlı tekliflerden ilgili avantajlı tekliflerin sunulduğu süre boyunca yararlanabileceklerdir.
  • 04.12.2015 tarihi ve sonrasında son 90 gün içerisinde Türk Telekom faturalı ve faturasız mobil tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında tekrar tarifeye kaydolduysanız veya Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinden faturasız tarifelerine geçiş yapıp sonrasında tekrar tarifeye kaydolduysanız bir defaya mahsus KDV ÖİV dahil 30 TL kayıt ücreti alınacak alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için tarifeye kayıt tarihinden itibaren ilk 60 gün içerisinde Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e SMS göndermeniz, gelen mesajı ONAY yazıp cevaplamanız ya da 0555 758 0 758 numaralı müşteri hizmetlerini aramanız yeterlidir.
  • Tarifeye kayıt tarihlerinden itibaren ilk 60 gün içerisinde taahhüt vermeyen müşterilerimiz tarifeden taahhütsüz aylık ücret ile yararlanacaklardır.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimi taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.
  • Taahhüt verip 12 fatura dönemi içerisinde diğer Türk Telekom faturalı mobil tarifelerine geçiş yapan müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; sonrasında hat iptali yapmaları, hatlarının iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, Türk Telekom mobil hattı, Taraftar ve diğer işbirliği faturasız tarifelerine geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturasına o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı cezai bedel olarak yansıtılır.
  • Tarife kapsamında kalan kullanımlar için KALAN yazıp 5555'e SMS gönderilmesi yeterlidir. Bu servis, dakikalar ve SMS için 6 saat, internet için 12 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir Bu servisten ay içinde alınan ilk ve 2. bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı ay içinde yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir.
  • Internet, Ses ve SMS kullanım haklarınızın her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler dakika ve SMS için 6 saat, internet için 12 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Tarifenizden kalan kullanım haklarınızı hattınızdan 9333’ü arayarak,*124#’yi tuşlayarak ya da Online İşlemler’e giriş yaparak öğrenebilirsiniz.
​​​​​