Prime’lı Ol 10GB

​​

Türk Telekom faturalı müşterilere özel tam 10GB internetli Prime’lı Ol 10GB tarifesi ile ayda sadece 54TL’ye Türk Telekom Prime ayrıcalıklarının tadını çıkarabilirsiniz!

Tarife Bilgisi

Prime’lı Ol 10GB tarifesi ile ayda sadece 54TL’ye tam 10 GB cepten internet, yurt içi her yöne 1000 dakika, yurtdışındayken hediye 60 dakika aranma ve yurt içi her yöne 1000 SMS ‘e sahip olabilirsiniz!

Dilerseniz, aylık tarife ücretine ek sadece 3 TL ödeyerek tarifenizdeki cepten internet ilgili fatura dönemi sonuna kadar durdurabilirsiniz! Tek yapmanız gereken PRIME DURDUR yazıp 5555’e göndermek!

Üstelik bu tarifemize gelen müşterilerimize Tivibu Go Süper Paket, Türk Telekom Müzik Premium Üyelik, Türk Telekom Bulut 150GB ve Türk Telekom WiFi 10GB/20GB paketleri Prime Ayrıcalık kampanyası ile 24 ay boyunca ücretsiz!

PRIME AYRICALIK yazıp 5555'e SMS göndererek; 24 fatura dönemi boyunca ücretsiz Tivibu Go Süper Paket, Türk Telekom Müzik Premium Üyelik, Türk Telekom Bulut 150GB ve Türk Telekom WiFi 10GB paketlerinden faydalanacağınız kampanya kodlarını alabilirsiniz.

Tarifeden faydalanmak için SMS ile PRIME OL yazıp 5555’e gönderebilirsiniz!

​​​
54TL/Ay
 
Her Yöne Konuşma
1000 DK
Cepten İnt​ernet
10 GB
​Her Yöne Mesajlaşma
1000 SMS
​​
Prime'lı Ol 10GB Tarifesi Ücretlendirme Bilgisi
Prime'lı Ol 10GB
Taahhütlü Aylık Ücret
Türk Telekom mobil faturalı tarifelerden geçiş yapan müşterilerimiz için geçerli fiyattır
54 TL
Taahhütsüz Aylık Ücret
Türk Telekom mobil faturalı tarifelerden geçiş yapan müşterilerimiz için geçerli fiyattır
64 TL
Aylık Ücretsiz Cepten İnternet 10 GB
Aylık Ücretsiz Her Yöne Görüşme Süresi 1000 Dk
Aylık Ücretsiz Her Yöne SMS 1000 SMS
İnternetiniz Bittiğinde Aşım Ücretlendirmesi 500MB / 7 TL
Türk Telekom Prime Özel Yurt Dışı Hizmetleri Kademeli ses ve data paketleri Yurtdışındayken 60 dk aranma hediye
İnternet Paylaşımı 5 TL/Ay
Ücretsiz Süre Bitiminde Yurt İçi Her Yöne 70 Kr / Dk
SMS Ücreti 70 Kr/SMS
MMS Ücreti 1,25 TL/MMS
​​​​
​​​​​​ ​​​
  • PRIME DURDUR yazıp 5555’e göndererek Prime'lı Ol 10GB tarifesindeki internetinizi ayda ek 3TL’ye durdurabilirsiniz.
  • Bu özelliği alarak internetlerini durduran müşterilerin hızları kademeli paketlere geçmeden ilgili fatura dönemi sonuna kadar 1 kbps'a düşürülecektir.
  • İnterneti durdur servisinin aktif olması durumunda müşteri tarife internetini bitirip kademeli paketlerden birine geçmiş durumdaysa kullandığı kademe tutarı kadar faturasına yansır; ancak bundan sonraki kademeli pakete geçmez.
  • Prime’lı Ol 10GB Tarifesinde bulunan müşterilerimiz; Prime Ayrıcalık kampanyasından faydalanmak için PRIME AYRICALIK yazıp 5555'e SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Prime’lı Ol 10GB tarifesinde bulunan ve SMS gönderen müşterilerimize; Tivibu Go Süper Paket, Türk Telekom Müzik Premium Üyelik, Türk Telekom Bulut 150GB ve Türk Telekom WiFi 10GB kampanya kodu verilecektir.
  • Kampanya kodlarının tarafınıza ulaştıktan sonra; kampanya kodları/şifreleri aşağıda belirtilen şekilde aktif edebilirsiniz:
    • Tivibu Go Süper Paket için; SMS ile iletilen kampanya kodunu 444 5 375 numaralı Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak aktive edebilirsiniz.
    • Türk Telekom Müzik Premium üyelik için; SMS ile iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.turktelekommuzik.com sitesi üzerinden üye girişi ile aktive edebilirsiniz.
    • Türk Telekom WiFi için; SMS ile iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunu Türk Telekom WiFi noktalarında, Türk Telekom WiFi ağına bağlanarak otomatik açılan portal üzerinden aktive edebilirsiniz.
    • Türk Telekom Bulut 150GB için; SMS ile iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunu www.turktelekombulut.com.tr sitesi üzerinden üye girişi sonrasında paket satın alma alanına promosyon kodu girişini yaparak aktive edebilirsiniz.
  • Şifrelerin Geçerlilik Süresi: 30.5.2017 - 31.7.2019
  • Müşteriler kampanya kapsamında sunulan faydalardan onay mesajı sonrasında yararlanmaya başlayacaktır. Daha önce ilgili kampanyaların herhangi birinden faydalanan müşteriler tekrar aynı kampanyadan faydalanamayacak olup, kampanyadan 1 defa faydalanılabilir.
  • Kampanya kaydının başarıyla tamamlanmasının ardından SMS göndermek suretiyle bilgilendirme yapılacaktır. Müşteri kampanya kapsamında sunulan faydalardan onay mesajı sonrasında yararlanmaya başlayacaktır. Kampanya kaydının başarısız olması halinde de aboneye bilgi verilecektir.
  • Tivibu Go Süper Paket kampanya kodundan sadece Yeni Tivibu Go aboneleri faydalanabilir. 24 aylık ücretsiz kullanım süresi kampanya kodunun aktive edilmesiyle başlar. Tivibu Go Süper Paketi, ücretsiz kullanım süresi sonunda otomatik olarak sonlanacaktır. Tivibu’da ,Kırmızı Halı içerikleri ayrıca ücretlendirilir. Kampanya süresince, Seç İzledeki ücretsiz içeriklere ve Tivibu Go kanallarına ücretsiz olarak ulaşılabilecektir. Tivibu, internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu Go'ya bağlantı gerçekleştirdiğiniz internet paketinin kotası etkilenecektir. Tivibu Go’da erişilen cihaza göre kanallar farklılık göstermektedir. TTNET, Tivibu Go Süper Paketi içeriklerini belirleme ve değiştirme hakkını saklı tutar. Tivibu Go Süper Paketinizi 444 5 375 müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz.
  • Müşteriler, kampanya kapsamında sunulan ücretsiz haklardan aynı anda faydalanabilirler. Daha önce ilgili kampanyaların herhangi birinden faydalanan müşteriler tekrar aynı kampanyadan faydalanamayacak olup, kampanyalardan 1 defa faydalanılabilir.
  • Türk Telekom Müzik Premium Üyelik kampanya kodundan sadece Türk Telekom Müzik aboneleri faydalanabilir. Ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.turktelekommuzik.com sitesi üzerinden üye girişi ile aktive edildiği tarih itibariyle başlayıp, 24 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır. Türk Telekom Müzik, üzerinden yapılan kullanımlar müşterilerin kendi internet kotası üzerinden yapılmamaktadır.
  • Türk Telekom Bulut kampanya kodundan sadece Türk Telekom Mobil müşterileri faydalanabilir. Ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.turktelekombulut.com.tr sitesi üzerinden üye girişi ile aktive edildiği tarih itibariyle başlayıp, 24 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.
  • Tarife; numara taşıma, yeni hat tesisi ve Şirketimizce sunulmakta olan faturasız tarifelerden geçiş yolu ile abone alımına kapalı olup, sadece Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerden geçiş yolu ile abone alımı yapılabilecektir.
  • Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde bulunan müşteriler, SMS ve Müşteri Hizmetleri aracılığıyla ilgili tarifeye geçiş yapabilecektir.
  • Prime'lı Ol 10GB Tarifesi’ne kayıt olan müşteriler Türk Telekom Prime Müşterisi olarak tanımlanacak olup, Türk Telekom Prime kapsamındaki hizmet ve kampanyalardan faydalanabileceklerdir.
  • Bu tarifeden hizmet alan müşterilerimiz, tarifeye özel uluslararası dolaşım ses ve data paketlerinden ek ücret ödeyerek faydalanabilirler. Bu tarifeden hizmet alan müşterilerimiz, Şirketimiz ile anlaşma yapan üçüncü taraf firmalarca sunulan ve telekomünikasyon hizmetleri ile ilgili olmayan avantajlı tekliflerden ilgili avantajlı tekliflerin sunulduğu süre boyunca yararlanabileceklerdir.
  • Güncel borç bilgisi "GUNCEL" yazıp 5555'e gönderilerek son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Bu servisten ay içinde alınan ilk ve ikinci bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı ay içinda yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir.
  • Tarife kapsamında sunulan her yöne 1000 dakika, yurt içi olmak şartıyla şebeke içi ve ev/iş telefonu sabit hat yönleri, diğer operatörler, 444'lü aramalar, 1xy yapısındaki özel servis numaraları, görüntülü görüşmeleri ve şirketimizce sunulan mobil ile anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu her yöne dakikalar; yarışma servisleri, sohbet hatları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve 1xy yapısındaki özel servis numaraları hariç diğer özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP aramalarını kapsamamaktadır.
  • Kampanya kapsamında sunulan 1000 SMS yurtiçi tüm operatörler ve sabit hatlara gönderimde geçerli olup, yurt dışı ve KKTC kullanımlarını, web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır. Ücretsiz SMS'ler 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılan gönderimleri kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamındaki her yöne dakikalar, her yöne SMSler tükendiğinde tabloda bilgisi verilen ücretlendirme geçerli olacaktır.
  • Tarife kapsamında sunulan yurt içi veri kullanım hizmeti sadece Internet APN üzerinden yapılan veri indirme ve veri yükleme kullanımlarında geçerlidir. Tarife kapsamında sunulan 10 GB cepten internet kullanım hakkı tükendiğinde, paket aşım ücreti her 500 MB için 7 TL olacak şekilde uygulanacaktır. Bir fatura dönemi içerisinde tarife kapsamında internet paket aşım ücreti olarak maksimum 28 TL ücret yansıtılacak, bu ücrete ulaşan müşterilerin internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar hız düşümlü olarak kesintisiz 256 kbps hızla devam edecektir. AVEA, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında ve tarife üst bağlantı hızında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakika, SMS ve internet hakları ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir.
  • Başka bir faturalı veya faturasız tarifeye geçiş yapıldığı takdirde, tarife kapsamında sunulan dakikalar, SMS’ler ve internet hakkı silinecektir.
  • Tarife kapsamındaki kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • 19.10.2017 tarihi itibarıyla tarifeye kaydolacak müşterilerden son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden ya da Kontrollü S.E.Ç. Tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 30 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanarak yansıtılır.
  • Tarife değişikliği yapıldığında eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığında tarife faydalarının tamamı bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanarak yansıtılır. Tarifeye ek olarak ses, SMS ve/veya data faydası içeren bir paket alınması durumunda paket ve tarifenin içerisindeki faydalar birlikte değerlendirilecek olup ilgili faydanın tamamı kullanıldığı durumda tam aylık ücret alınacaktır.
  • 19.10.2017 tarihi itibarıyla tarifeye kayıt olan müşterilerimiz, yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır.  BTK yetkilendirmesi sonucunda 4.5G hizmetinin sunulmaya başladığı tarih itibarıyla, herhangi bir ek işlem yapmadan yurtiçinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, müşterinin cihaz ve sim kartı 4.5G’ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir. Servisten yararlanmaya başlaması ve servisin iptal edilmesi durumunda aboneye ilgili SMS bilgilendirmeleri yapılacaktır.
  • Bu tarifeye gelen tüm müşterilere ücretsiz aylık 10GB TT Wifi hizmeti verilmektedir.
  • Tüm fiyatlara KDV-ÖİV dahildir.
  • Tarifeye kaydolan müşteriler, tarifeye kayıt tarihlerinden itibaren SMS ya da Müşteri Hizmetleri aracılığıyla 12 fatura dönemi boyunca Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerde kalacaklarına dair taahhütte bulunabileceklerdir. Tarifeye gelip belirtilen kanallar aracılığıyla taahhüt veren müşteriler için 12 fatura dönemi boyunca tarifenin aylık sabit ücreti üzerinden 10 TL indirim hakkı sunulacaktır.
  • SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e ücretsiz SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Taahhüt için başvuruda bulunulan hatta SMS göndermek suretiyle bilgilendirme yapılacaktır. Bahsedilen bilgilendirme/onay mesajının gönderildiği fatura dönemi itibariyle tarife kapsamında sunulan aylık sabit ücret indiriminden faydalanılmaya başlanacaktır. Kayıt işleminin başarısız olması durumunda da SMS ile bilgilendirme yapılacaktır. Taahhüt için SMS gönderiminde, SMS ile Taahhüt Servisi ücreti geçerli olacaktır.
  • Müşteriler taahhüt kapsamında sunulan aylık ücret indiriminden taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle yararlanmaya başlayacak olup, aşağıda belirtilen nedenlerle iptal edilmediği takdirde 12 fatura dönemi boyunca faydalanmaya devam edecektir.
  • 12 fatura dönemi boyunca tarifede kalacağına dair taahhüt verip, taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapan, hattın iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, devreden, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapan ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturasına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır. Taahhüt verip 12 fatura dönemi içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı tarifelere geçiş yapan müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; taahhüt süresi içerisinde hat iptali yapmaları, hattın iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, devretmeleri, Şirketimizce sunulan faturasız tarifelere geçiş yapmaları ve Şirketimizce sunulmakta olan diğer faturalı ve faturasız işbirliği tarifelerine geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturasına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır.
  • *124#yi ücretsiz arayıp 3 numaralı TAAHHUT menüsünü tuşlayarak da taahhüt verebilirsiniz.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepte internet hakkı için INTERNET yazıp 5555’e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz. Bu servis dakikalar ve SMS için 6 saat, internet için 12 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Internet, Ses ve SMS kullanım haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler dakika ve SMS için 6 saat, internet için 12 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Prime'la 10GB tarifesi için otomatik olarak yenilenen ek 500 MB internet paketlerinin kademe sorgusu için PRIME KADEME yazıp 5555’e SMS göndererek kaçıncı pakette olduğunuzu gösteren bilgilendirmeyi alabilirsiniz.
  • Tarifeden kalan tüm haklar 9333’ü ücretsiz arayarak da öğrenilebilir.
  • 444 ile başlayan aramaların yurt içi ücretlendirmesi eğer tarifede her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkı var ise bu yönlerden düşer; eğer tarifede her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkı yok ise tarifenin sabit hat yönü dakika fiyatıyla ücretlendirilmektedir.
​​​​​​​​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.