Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Türk Telekom Netten Ödeme

 

Türk Telekom Netten Ödeme ile evde internet faturasına yansıtarak ödeme anlaşmalı üye işyerlerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişlerinizi Türk Telekom evde internet faturanız ile ödemenizi sağlayan servistir. Türk Telekom Netten Ödeme evde internet faturasına yansıtarak ödeme ile sadece sanal ürün alabilirsiniz, fiziksel ürünlerin satışı ve bahis ödemeleri servis kapsamında değildir.

Türk Telekom Netten Ödeme’yi kullanabilmeniz için alışveriş yaptığınız üye işyerinin ödeme sayfasında Türk Telekom Netten Ödeme seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. Sonraki ekranda Türk Telekom Tek Şifre bilgilerini girmeniz gerekmektedir. Son adımda ise Türk Telekom abonelik bilgilerinizde kayıtlı cep telefonunuza gelen Türk Telekom PIN numaranızı ekranda çıkacak uygun yere girerek ödeme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Tek Şifre hesabınızda kayıtlı e-posta ve telefon numaranızı öğrenmek veya güncellemek için Online işlem merkezini ziyaret edebilirsiniz.

  • Türk Telekom Netten Ödeme ile evde internet faturasına yansıtarak ödeme ile alışveriş sırasında size gönderilen kısa mesaj ücretsizdir.
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile tek işlem başına limit 100 TL'dir.
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile yapılan alışverişler Özel İletişim Vergisi (ÖİV)’ne dahil değildir.

Servisten yararlanmak için herhangi bir kayıt veya abonelik gerekmemektedir. Türk Telekom Netten Ödeme ile ödeme için aşağıdaki şartları sağlaması durumunda her Türk Telekom abonesi kullanabilir:

  • Son 6 ay içinde ödenmemiş faturası bulunmaması
  • Abonelik iptal sürecinde olunmaması
  • Abonelik dondurma durumunda olunmaması
  • Türk Telekom Netten Ödeme limitinin dolmamış olması

Türk Telekom Netten Ödeme ile tek seferde 100 TL’ye kadar işlem yapabilirsiniz. Aylık Kullanıcı limiti de 300 TL’dir.

Yaptığınız ödemeler Türk Telekom Faturanızda "Tahsilatına Aracılık Edilen Hizmetler" maddesi altında gözükecektir. Fatura ödemenizle birlikte ödemesini gerçekleştirebilirsiniz.

Alışveriş yaptığınız üye işyerinin müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz.

Onay şifrenizi yanlış girmiş olabilirsiniz.

Aylık limitinizi doldurmuş olabilirsiniz.

Hattınız Türk Telekom Netten Ödeme işlemine kapalı olabilir.

Türk Telekom abonelik durumunuz Türk Telekom Netten Ödeme servisini kullanmanız için uygun olmayabilir.

Teknik bir aksaklık yaşanmış olabilir.

Türk Telekom Netten Ödeme’yi kullanabilmeniz için öncelikle Türk Telekom aboneliğinizin bu işleme açık olması gerekmektedir. Eğer daha önce hattınızı Türk Telekom Netten Ödeme evde internet faturasına yansıtarak ödemeye kapattıysanız, tekrar açmak için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni aramanız gerekmektedir.

Türk Telekom Netten Ödeme ile yaptığınız alışverişin iptali gerçekleştirilememektedir.

Alışverişinizle ilgili tüm soru ve talepleriniz için alışveriş yaptığınız üye işyerinin müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz.

Hattınızı Türk Telekom Netten Ödeme işlemlerine kapatmak için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni aramanız gerekmektedir.

​​​ ​​​​