Mobil İmza sahibi olmak Türk Telekom ile artık çok kolay!
Türk Telekom bireysel Mobil İmza servisine başvurmak için üzerinde T.C. Kimlik Numarası yazan nüfus cüzdanı veya ehliyetiniz ile birlikte size en yakın mobil imza vermeye yetkili Türk Telekom mağazasına uğramanız yeterlidir.
Yetkili Türk Telekom mağazasında Türk Telekom Mobil İmza başvurunuz alındıktan sonra Türk Telekom Mobil İmzalı SIM kart değişikliğiniz yapılır. (SIM Kart değişikliğinde numaranız değişmemektedir) Daha sonra aşağıda yer alan gerekli belgeler sağlanmalı ve taahhütnameler eksiksiz bir şekilde doldurularak imzalanmalı;
- TC Kimlik No yazan resmi kimlik (ehliyet, nüfus cüzdanı, pasaport, avukat kimliği)
- E-güven NES Taahhütnamesi
- Türk Telekom Mobil İmza Bireysel Taahhütnamesi (Hat sahibi ve mobil imza kullanacak kişi farklıysa; başvuru esnasında hat sahibi de mutlaka bulunmalı ve taahhütnameyi imzalamalıdır.)
- Satış sonrası işlem formu
Başvuru evraklarınız alındıktan sonra bir hafta içerisinde Türk Telekom Müşteri Hizmetleri (444 1 444) yetkilileri tarafından aranırsınız ve kimlik doğrulama işlemleriniz yapılır. Kimlik doğrulamada herhangi bir problem olmadığı takdirde mobil imza servis aktivasyonu yapılır.
Mobil imza aktivasyon işleminizin tamamlanabilmesi için simkartınızın yurtiçinde olması gerekmektedir. Simkart uluslararası dolaşımda (yurtdışında) iken servis aktivasyonu yapılamamaktadır.
İptal etmek istediğinizde Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni (444 1 444) arayarak mobil imza aboneliğinizi iptal edebilirsiniz.