Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.

Türk Telekom Netten Ödeme

Türk Telekom Netten Ödeme ile evde internet faturasına yansıtarak ödeme seçeneğini gördüğünüz her yerde ödemelerinizi kolayca ve güvenle yapabilirsiniz! Anlaşmalı üye işyerlerinden yapacağınız harcamaların bedeli Türk Telekom evde internet faturanıza yansır. Alışverişinizi gerçekleştirmek için evde internet abonelik bilgilerinizi kullanmanız yeterlidir.

Türk Telekom Netten Ödeme ile

  • Türk Telekom Netten Ödeme ile anlaşmalı üye işyerlerinde yaptığınız internet alışverişlerinizin ödemelerini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile yapılan alışverişlerde ürün bedeli Türk Telekom Evde İnternet faturası aracılığıyla tahsil edilmektedir.
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)‘ne tabi değildir.
  • Türk Telekom Netten Ödeme’de yapılan alışveriş bedeli dışında farklı bir ücretlendirme bulunmaz.
  • Alışverişinizi gerçekleştirmek için Evde İnternet abonelik bilgilerinizde kayıtlı cep telefonunuza gelen onay kodunu kullanmanız yeterlidir. Servisten yararlanmak için herhangi bir kayıt gerekmez
​​​
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile evde internet faturasına yansıtarak ödemeyi kullanabilmeniz için alışveriş yaptığınız üye işyerinin ödeme sayfasında Türk Telekom Netten Ödeme seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.
  • Sonraki ekranda Türk Telekom Tek Şifre bilgilerini girmeniz gerekmektedir.
  • Son adımda ise Türk Telekom abonelik bilgilerinizde kayıtlı cep telefonunuza gelen Türk Telekom PIN numaranızı ekranda çıkacak uygun yere girerek ödeme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile evde internet faturasına yansıtarak ödeme ile alışveriş sırasında size gönderilen kısa mesaj ücretsizdir.
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile tek işlem başına limit 100 TL'dir.
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile yapılan alışverişler Özel İletişim Vergisi (ÖİV)’ne dahil değildir.
  • Türk Telekom Netten Ödeme ile tek seferde 100 TL’ye kadar işlem yapabilirsiniz. Aylık Kullanıcı limiti de 300 TL’dir.
  • Servisten yararlanmak için herhangi bir kayıt veya abonelik gerekmemektedir. Türk Telekom Netten Ödeme ile evde internet faturasına yansıtarak ödeme için aşağıdaki şartları sağlaması durumunda her Türk Telekom abonesi kullanabilir:
  • Son 6 ay içinde ödenmemiş faturası bulunmaması
  • Abonelik iptal sürecinde olunmaması
  • Abonelik dondurma durumunda olunmaması
  • Türk Telekom Netten Ödeme limitinin dolmamış olması

Satıcılar tarafından satışa sunulacak veya temin edilecek ürün ve hizmetlerin aboneler ("Kullanıcı") tarafından elektronik haberleşme cihazı veya başka bir yöntem aracılığıyla ödeme talimatı verilerek satın alınması için Kullanıcı’ya Türk Telekom tarafından Türk Telekom Netten Ödeme Ödeme Servisi("Ödeme Hizmeti"), sağlanmaktadır.

  • Ödeme Hizmeti, güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan ve Türk Telekom Tek Şifre Hesabı ("Ödeme Aracı") olan Kullanıcı herhangi bir kayıt gerekmeksizin kullanılabilmektedir.
  • Ödeme Hizmeti sadece tahsilat hizmeti sağlamaktadır.
  • Kullanıcı sadece kendi internet hat faturasına yansıyacak şekilde alışveriş veya ödeme yapabilir.
  • Ödeme Hizmeti kullanılarak yapılan alışverişlerde ürün/hizmetin Kullanıcı’ya ulaşmaması durumunda, satın alınan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu Satıcı Firmada olup, Türk Telekom'un herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Takip ve sorular için Satıcı Firma ile temasa geçilmesi gerekmektedir.
  • Ödeme Hizmeti işleminde abonenin sistemde kayıtlı GSM numarasına gelen onay kodunun ilgili bölüme girilmesinden sonra ürün/hizmet tutarı tahsil edilecek olup, onayın Kullanıcı tarafından verilip verilmediği hususunda Türk Telekom'un herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

Kullanıcı’nın satın aldığı ürün ve hizmetlerin bedelleri, Türk Telekom tarafından düzenlenecek haberleşme faturalarının “Tahsilatına Aracılık Edilen Bedeller” veya benzer isimli kısmında gösterilmek suretiyle tahsil edilecek olup, ilgili ürün/hizmetlere ait faturaların düzenlenmesi ve Tüketiciye iletilmesi sorumluluğu Satıcıya aittir. Türk Telekom’un yükümlülüğü, kendisine aktarılan meblağların ilgili Kanun ve Yönetmelik çerçevesinde Satıcıya aktarılmasından ibaret olup, ilgili ürün ya da hizmetin satın alınmasına, teslim edilmesine, ürün ve hizmetlerdeki muhtemel ayıplara, caymaya ve sair hususlara ilişkin Türk Telekom’un herhangi bir yükümlülük ya da sorumluluğu bulunmamaktadır.

Ödeme Hizmeti kapsamında yapılan harcamalar Türk Telekom abonelerinin aylık düzenlenen haberleşme faturalarına yansıtılacak ve tahsil edilecektir.

Ödeme Hizmetinden faydalanmak için Kullanıcı’nın Türk Telekom’a kayıtlı GSM numarasına gönderilen onay kodunu satın alma sayfasında ilgili bölüme girilmesi, Ödeme İşlemi’nin gerçekleştirilmesi için gereken onay yerine geçecektir. Ödeme İşlemine ilişkin onay işlem gerçekleşmeden önce verilir.

Ödeme Aracı’nın gereği gibi muhafaza edilmemesi, kaybedilmesi veya çalınması gibi durumlar da dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmaksızın 3. kişiler tarafından kullanılmasından dolayı Türk Telekom’un bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Ödeme Aracı’nın kaybolması, çalınması veya haksız kullanımı durumunda derhal Türk Telekom’a bilgi verilecektir. Bilgilendirme yükümlülüğünün ihmal edilmesi durumunda oluşabilecek olan zararlardan Türk Telekom sorumlu değildir. Kayıp, çalıntı veya usulsüz kullanım gibi durumlar için Türk Telekom’a yapılacak olan bildirimler 444 0 375 müşteri hizmetleri numarası aranarak yapılabilir.

Türk Telekom, Ödeme Aracı’nın hileli veya yetkisiz kullanımı şüphesini doğuran durumlarda Ödeme Aracı’nı kullanıma kapatacak ve diğer kanunlarda yer alan bilgi verilmesini engelleyici hükümler ile güvenliği tehdit edici objektif nedenlerin bulunması hali dışında kullanıma kapatma gerekçesi konusunda bilgilendirme yapacaktır. Ödeme Aracı’nın kullanıma kapatılma sebebi ortadan kalktığında, Ödeme Aracı kullanıma açılacaktır.

Yetkilendirilmeyen veya hatalı gerçekleştirilen Ödeme İşleminin öğrenildiği andan itibaren Türk Telekom’a gecikmeksizin bildirilmek suretiyle işlemin düzeltilmesi talep edilebilir.

Ödeme İşleminin yetkilendirilmeksizin ya da hatalı olarak gerçekleştiğinin ispatı durumunda, Türk Telekom Ödeme İşlemine ilişkin tutarı iade edecektir.

Türk Telekom Satıcının ödeme hizmeti sağlayıcısının ödeme tutarını uygun olarak aldığını ispatlaması halinde, Ödeme İşleminin doğru gerçekleştirilmesinden Satıcının ödeme hizmeti sağlayıcısı sorumlu olacaktır, Türk Telekom’un bu halde sorumluluğu bulunmayacaktır.

Gerçekleştirilmeyen veya hatalı gerçekleştirilen Ödeme İşlemlerinde Türk Telekom, talep edilmesi halinde işlemin gerçekleştirilmemesinin veya hatalı gerçekleştirilmesinin nedenlerini tespit edecek ve sonucu hakkında bilgilendirme yapacaktır.

Türk Telekom tarafından sağlanan ödeme hizmetlerinin genel şart ve özelliklerine ilişkin değişiklikler ve güncellemeler yürürlüğe girme tarihinden en az 30 (otuz) gün önce www.Türk Telekom.com.tr internet sitesinden ilan edilecektir. İlan edilen değişikliklere 30 (otuz) gün içerisinde Kullanıcı tarafından itiraz edilmediği takdirde, sürenin sonunda değişiklikler yürürlüğe girecek ve Kullanıcı tarafından kabul edilmiş sayılacaktır. Kullanıcı’nın bu süre içerisinde değişiklikler ile ilgili kabul etmediği hususlar olması halinde Sözleşmeyi feshetme hakkı var olup, fesih hakkının kullanılmadığı durumda Sözleşme değişen koşullar ile birlikte uygulanmaya devam edilecektir.

Olası dolandırıcılık girişimlerinde veya hizmet alımı sırasında şüpheli durumlarla karşılaşılması halinde veya adınıza yetkisiz bir işlem tespit ederseniz vakit kaybetmeden bu durumu 444 1 444 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak tarafımıza bildiriniz.

Aşağıda birkaç olası dolandırıcılık faaliyeti örneği verilmiştir:

  • Yetkisiz işlem (onay ve bilginiz dışında gerçekleşmiş işlem),
  • Hizmetlerimiz ile ilgili sahte e-postalar, sms, sosyal medya içerikleri veya kullanıcı bilgilerini ele geçirme amaçlı web siteleri,
  • Elde edilemeyen ürün, hizmet veya muhtemelen dolandırıcı satıcı (Türk Telekom Netten Ödeme servisi ödeme sistemi kullanılarak yapılan alışveriş işlemi sonucunda satın alınan ürünün yada taahhüt edilen hizmetin satıcı tarafından yerine getirilmemesi, satıcının eylemlerinden dolandırıcı olduğu yönünde izlenim uyandırması)
​​​​
​​
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Türk Telekom Netten Ödeme ile ilgili sıkça sorulan sorular için tıklayın.

​​​​​