Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Akıllı Destek

Akıllı Destek ile telefonunuzun başına bir şey gelmesinden korkmayın, rahatça kullanın!

Akıllı telefonunuz ile ilgili teknik destek hizmeti Akıllı Destek Türk Telekom’da! Cihazınızla ilgili problemlerde, acil teknik yardım ihtiyacında veya cihaz arıza durumlarında Akıllı Destek yanınızda. Üstelik Akıllı Destek alan herkese cih​az sigortası hediye!​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Akıllı Destek; cihazınızla ilgili sorunlarda hayatınızı kolaylaştıran çözümler sunan bir teknik destek hizmetidir. Akıllı Destek hizmeti ile zaman kaybı yaşamadan cihazınızla ilgili tüm ihtiyaçlarınızı hızlıca çözüme kavuşturabilirsiniz. Ayrıca Akıllı Destek alan herkese Türk Telekom 1 yıllık cihaz sigortası hediye ediyor. Bir yıl ücretsiz sunulan cihaz sigortası ile hem maddi kayıp yaşamayın hem de günlük hayatınız sekteye uğramasın.

Akıllı Destek kapsamında sunulan teknik destek hizmeti aşağıdaki konuları kapsar;

  • Cihaz ile ilgili teknik destek ve bilgilendirme
  • Cihaz ayarlarına destek (internet, MMS, SMS vb.)
  • Yedekleme ve geri yükleme desteği (1 kez ile sınırlı)
  • Uzaktan telefon ile veya çevrimiçi cihaz yardımı
  • Garanti içindeki veya dışındaki arızalı ürüne teknik servis yönlendirilmesi ve takibi
  • Geri satın alma programı desteği ve ürünün 2. el satış organizasyonunun yapılması
  • Yeni cihaz satın alma ve tedarik desteği
  • Yedekleme hizmeti (uygulama üzerinden ücretsiz-sadece kişi listesi ve mesajlar ile sınırlı)
  • Ürün değişiminde data transferi (uygulama üzerinden ücretsiz, sadece kişi listesi ve mesajlar ile sınırlı)

"Telefonun iç ekranı kırıldı. Telefona kola döküldü. Kırık ekran garantiye girer mi?" gibi daha birçok dertten cihaz sigortasının sağladığı güvence ile kurtulabilirsiniz. Hediye edilen cihaz sigortası ise aşağıdaki durumları kapsar;

  • Kazayla kırılma
  • Sıvı teması
  • Hırsızlık
  • Hasar/arıza durumunda 0850 252 52 14 numaralı müşteri destek hattı aranarak veya buradan arıza bildirimi yaparak faydalanılır
  • Çağrı merkezi her gün: 09:00-19:00 saatleri arası hizmet vermektedir
​​​
​​ ​​​​
Akıllı Destek Teklif Bilgisi
Paket
Peşin Fiyat*
Tarifeye Ek Ödenecek Bedel Aylık (TL)
12 Ay
24 Ay
36 Ay
Akıllı Destek Giriş
0 – 1.500 TL​
17,99
9,99
7,99
Akıllı Destek Orta
1.501 – 3.000 TL
25,99
14,99
10,99
Akıllı Destek Üst
3.001 – 4.500 TL
35,99
19,99
13,99
Akıllı Destek Premium
4.501 TL ve üstü
49,99
27,99
20,99

*Akıllı Destek paketiniz, aldığınız akıllı telefonun peşin fiyatına göre belirlenecektir.​

​​ ​​

Türk Telekom'un sizlere sunduğu bir teknik destek hizmetidir. Ayrıca bu hizmeti satın aldığınızda Gulf Sigorta A.Ş.'nin "Kazaen Zarar Uğrama & Hırsızlık" teminatı size hediye edilecektir. Akıllı Destek ile birlikte sözleşmenizde yer alan hizmetlerden yararlanabileceksiniz.

Türk Telekom mobil faturanıza ek olarak, akıllı telefon kampanyalarından istediğinize 12, 24 veya 36 ay taahhüt verdiğiniz durumda, aynı gün içinde Akıllı Destek satın alabilirsiniz. 

Hediye sigorta poliçesi akıllı telefonunuzun kaza ile hasara uğraması halleri ile hırsızlık sebebiyle oluşacak zararları kapsamaktadır. Adet olarak bir sınırlama olmamakla birlikte, ürün hasar maliyeti ya da hasar maliyetleri toplamı ürün fatura bedeli kadar tamir hizmeti alabilirsiniz.

Kazaen Zarara Uğrama neticesinde ürünün kısmi hasarlanması durumunda, ürün için yapılacak tamirat maliyetinin %30'luk kısmı tahsil edilerek onarım yapılır.

Kazaen Zarara Uğrama ve Hırsızlık sonucu ürünün tamamen hasarlanması durumunda, ürünün güncel piyasa fiyatının %30'luk kısmı tahsil edilerek cihaz yenisi ile değiştirilir.

  • Cihazınız arızalandığında 0850 252 52 14 numaralı müşteri destek hattını aramalı veya Servis Takip Programı (STP) üzerinden arıza bildirimi yapmalısınız.
  • Bildirim sonrasında size verilen kod sayesinde ücretsiz olarak cihazınızı ana servise yollamalısınız
  • Cihazınızın durumunu buradan takip edebilirsiniz

Hayır, Akıllı Destek kapsamında size en iyi hizmeti sunabilmemiz için cihazınızın Gulf Sigorta A.Ş. tarafından belirlenmiş noktalarda işlem görmesi gerekmektedir.

Hayır sona ermeyecek. İlk yıl ürün hasar maliyeti ya da hasar maliyetleri toplamı ürün fatura bedeli kadar tamir hizmeti alabilirsiniz.

Hasar oluşan cihazların hepsi ilgili markanın yetkili servislerinde orijinal parçalar kullanılarak onarılmaktadır.

Ürünün Satın alındığı İlk Yıl Kazaen Zarara Uğrama Sebebi ile Meydana Gelen Arızalarda

Kazaen zarara uğrama nedeni ile ürünün satın alındığı ilk yıl ortaya çıkan zararlarda eğer ürün 20 iş günü içerisinde tamir edilemez veya tamir edilmesi ekonomik olarak uygun bulunmaz ise, ürünün güncel piyasa bedelinin %30'u sizden tahsil edilir ve size yeni ürün gönderilir.

Ürün değişim kararı verildiğinde sıfırı bulunmuyorsa muadili ya da bir üst modeli ile değişim yapılır.

Dikkat Edilmesi Gerekenler

  • Size yeni ürün gönderildiğinde Akıllı Destek sona erer.
  • Yeni ürün Gulf Sigorta A.Ş. hasar departmanının incelemesi ve onayı ile verilmektedir.

Size yeni ürün verildiğinde, arızalanan cihaz Gulf Sigorta A.Ş.'ye devredilmiş olur.

Hırsızlık ve kazaen zarara uğrama teminatları Akıllı Destek'i satın almış olduğunuz tarihten itibaren başlamak üzere ilk bir yıldır.

Hayır. Eğer ki şikayetiniz üretici kaynaklı bir problemden dolayı ise, cihazınızı üretici yetkili servisine göndermeniz gerekmektedir.

Evet. Hediye cihaz sigortası kaldığı yerden devam edecek olup, arıza ya da hasar anında mutlaka Gulf Sigorta A.Ş.'ye değişim raporunu sunmanız gerekecektir.

Akıllı Destek hizmeti sadece yurt içinde verilmektedir.

Hayır. Akıllı Destek cihazınızla birlikte verilen hediye ve promosyon ürünler için geçerli değildir.

Hayır. Akıllı Destek sertifikasını kaybetmeniz durumunda herhangi bir kayıp oluşmaz. Ürünün faturasını ibraz etmek suretiyle Türk Telekom arşivlerinde, bilgi işlem sistemlerinde, web ara yüzünde saklı tutulan Akıllı Destek sözleşmesinin sağladığı faydalardan yararlanmaya devam edebilirsiniz.

Hayır. Akıllı Destek ürünü başkasına devredilemez.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
​​​​

Aynı gün içerisinde Türk Telekom'un sunmakta olduğu akıllı telefon kampanyalarından kontratlı olarak faydalanmış ve cihazı her hangi bir hasara uğramamış olan müşterilerimiz, Akıllı Destek kampanyasından faydalanabilir.

  • Kampanya 30 Eylül 2017 tarihine kadar geçerlidir.
  • Belirtilen fiyatlara tüm vergiler dâhildir.
  • Tekliflerden faydalanabilmesi için müşterilerin 12, 24 ay veya 36 ay taahhüt vermiş olması gerekmektedir.
  • Aynı TC kimlik numarası ile alınabilecek Akıllı Destek sayısı 1 (bir) adet ile sınırlıdır.
  • • Akıllı Destek paketi, alınan akıllı telefonun peşin fiyatına göre belirlenecektir. Peşin fiyatı 0-1.500 TL arası olan akıllı telefonlar için Akıllı Destek-Giriş paketi, 1.501-3.000 TL arası olan akıllı telefonlar için Akıllı Destek-Orta paketi, 3.001-4.500 TL arası olan akıllı telefonlar için Akıllı Destek-Üst paketi, 4.501 TL ve üstü akıllı telefonlar için Akıllı Destek-Premium paketi tanımlanacaktır.
  • Kampanya konusu Akıllı Destek paketi, müşterilere bayiler tarafından tedarik ve fatura edilecek olup, cihaz bedelleri Türk Telekom tarafından "tahsilatına aracılık edilen tutarlar" kapsamında tahsil edilecektir.
  • Taahhüt Süresi dolmadan önce; müşterinin kendi isteğiyle kampanyadan çıkması, aboneliğini sona erdirmesi, Türk Telekom tarafından ilgili mevzuat ya da abonelik sözleşmesi uyarınca kapatılmasına sebebiyet vermesi, faturasız bir tarifeye geçmesi, hattının tarifesini geçerli olan tarifeler dışındaki tarifelerden birine geçirmek suretiyle değiştirmesi, hattını başka üçüncü gerçek ya da tüzel kişiye devretmesi, numarasını bir başka operatöre taşıması veya Kampanyanın iptalini direkt olarak talep etmesi hallerinde; müşteri, kampanyadan yararlanmaya devam edemeyecektir.
  • Fesih/devir/taşıma/faturasız tarifeye geçirme tarihinden itibaren kalan cihaz taksitleri toplamı ilgili dönemdeki faturasına yansıtılacaktır
  • Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​