Ana İçeriğin Başı

Dönüşüm Festivali Kampanyası

Türk Telekom’da Dönüşüm Festivali Başlıyor, SMS’ler GB’a Dönüşüyor!

Dönüşüm Festivali ile kullanmadığınız SMS’ler GB’a dönüşüyor! İster 1000SMS’li, ister ilave 1 GB’lı tarifelerimiz ile tüm mobil ihtiyaçlarınızı çok avantajlı fiyatlarla karşılayabilirsiniz! ​

Kampanya müşteri alımına kapatılmıştır. ​​​

Tarifenizdeki SMS'leri, 1GB cepten internete dönüştürebilmek için ilk yapmanız gereken; ihtiyacınız olan internet miktarına göre aşağıdaki tarifelerden birine geçiş yapmak. Tabloda belirtilen kısa kodu 5555'e SMS ile göndererek dilediğiniz tarifeye geçiş yapabilirsiniz. Tarifeye geçiş işleminiz tamamlandığında, tabloda yer alan "Tarife İçeriği" 'nden faydalanıyor olacaksınız.

Tarifenizde bulunan her yöne 1000SMS'i ek 1GB cepten internete dönüştürmek için ise DONUSTUR SMS yazıp 5555'e SMS gönderebilirsiniz. Her yöne 1000SMS'iniz, 1GB cepten internete dönüştüğünde iletilecek olan bilgilendirme SMS'i sonrasında, tabloda yer alan "Kampanyalı Tarife İçeriği" 'nden faydalanmaya başlayabilirsiniz.

Dönüşüm Festivali Kampanyası Ücretlendirme Bilgisi
Tarife İçeriği Tarife Ücreti SMS ile Tarifeye Geçiş ** Kampanyalı Tarife İçeriği Kampanyalı Tarife Ücreti SMS ile Kampanya Katılım***
Dönüşen 4GB Her Yöne
1000 DK ve 1000 SMS
4GB
39 TL* DONUSEN 4GB Her Yöne
1000 DK
5GB
42 TL* DONUSTUR SMS
Dönüşen 6GB Her Yöne
1000 DK ve 1000 SMS
6GB
44 TL* DONUSEN 6GB Her Yöne
1000 DK
7GB
47 TL* DONUSTUR SMS
Dönüşen 8GB Her Yöne
1000 DK ve 1000 SMS
8GB
49 TL* DONUSEN 8GB Her Yöne
1000 DK
9GB
52 TL* DONUSTUR SMS
Prime'la Tanış 10GB Her Yöne
1000 DK ve 1000 SMS
10GB
54 TL* PRIMELA TANIS 10GB Her Yöne
1000 DK
11GB
57 TL* DONUSTUR SMS

​​(*) Belirtilen fiyatlar, tarifeye Türk Telekom mobil faturalı tarifelerden geçiş yoluyla gelerek 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü veren bireysel müşterilerimizin faydalanacağı fiyattır. 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü vermek isteyen müşterilerimiz SOZ yazıp 5555'e SMS gönderebilirler. 12 fatura dönemi faturalıda kalma sözü vermeyen müşterilerimiz tarifelerin taahhütsüz ücretlerini Tarifenin İsmine tıklayarak öğrenebilirler.

​​(**) Dönüşen tarifelerden faydalanmak isteyen müşterilerimiz tabloda yer alan kısa kodu 5555'e göndererek tarifeye geçiş yapabilirler.

​​(***) Dönüşüm Festivali Kampanyası'na katılarak tarifesindeki 1000SMS'i cepten 1GB'a dönüştürmek isteyen bireysel faturalı müşterilerimiz, DONUSTUR SMS yazıp 5555'e gönderebilirler.​

​​
  • SMS'lerimi GB'a nasıl dönüştürebilirim?

    1000SMS'inizi 1GB'a dönüştürmek için DONUSTUR SMS yazıp 5555'e göndermeniz yeterli.

  • Kampanyaya katılım koşulları nedir?

    Tarifenizde bulunan her yöne 1000 SMS'i, ek 1GB'a dönüştürme kampanyasından 01.12.2017 tarihi itibariyla numara taşıma, yeni hat tesisi, Şirketimizce sunulmakta olan faturalı veya faturasız tarifelerden geçiş yolu ile Dönüşen 4GB Tarifesi, Dönüşen 6GB Tarifesi, Dönüşen 8GB Tarifesi, Prime'la Tanış 10GB Tarifesi'ne gelen müşteriler faydalanabilecektir.

    Bu koşulları sağlamanız durumunda kampanya kapsamında hattınıza tanımlı tarife kapsamında sunulan SMS faydasını ek 1 GB internet faydasına dönüştürme imkânı sunulacaktır. Diğer bir ifade ile kampanya kaydını tamamlayan müşterilerin hattına tanımlı tarife kapsamında sunulan SMS faydası silinecek olup, bu fayda yerine ek 1 GB data hakkı eklenecektir.

    Kampanya kapsamında sunulan; Dönüşen 4GB, Dönüşen 6GB, Dönüşen 8GB veya Prime'la Tanış 10GB tarifelerine gelen müşterilerimiz; tarifeden faydalanmaya başladıklar tarih itibarıyla ilk 3 gün içerisinde "DONUSTUR SMS" yazıp 5555'e SMS gönderebilirler.

    Belirtilen tarifelerden faydalanmaya başlanılan tarih itibarıyla ilk 3 gün içerisinde SMS'lerini GB'a dönüştürmeyen müşterilerimiz; herhangi bir fatura kesim tarihi itibarıyla ilk 3 gün içerisinde "DONUSTUR SMS" yazıp 5555'e SMS göndererek de SMS'lerini GB'a dönüştürme işlemini gerçekleştirebilirler.

    Kampanyaya SMS kanalı dışında Online İşlem Merkezindeki Dönüştürme Kampanyası sekmesinden de kayıt olunabilmektedir.

  • SMS'lerimi GB'a kaç kere dönüştürebilirim?

    Tarifede bulunan her yöne 1000 SMS'ini 1GB'a dönüştürme işlemini, Dönüşen Tarifeler'de kaldığınız süre boyunca sadece 3 kere yapabilirsiniz. 3 kez SMS'lerinizi GB'a dönüştürdükten sonra, ek 1GB'la tarifenize devam edebilirsiniz ya da tekrardan ek 1GB'ınızı her yöne 1000SMS'e dönüştürerek tarifenize her yöne 1000SMS'li versiyonuyla devam edebilirsiniz. Bu işlemden sonra SMS'lerinizi ek 1GB'a 4. kez dönüştürme işlemini gerçekleştiremezsiniz.

  • Sadece Dönüşen Tarifeler'de tanımlı 1000SMS'imi mi ek 1GB'a dönüştürebilirim?

    Evet, eğer hattınıza tanımlı başka bir tarife/paket/kampanyaya ait SMS'leriniz varsa bu SMS'leri ek 1GB'a dönüştüremezsiniz.

  • SMS'lerimi GB'a dönüştürmek için ekstra ücret ödemem gerekiyor mu?

    Dönüşen Tarifeler'den birine Türk Telekom mobil faturalı tarifelerden geçiş yoluyla geldiyseniz tarifenize ek aylık 3TL ücretle 1000 SMS'inizi ek 1GB'a dönüştürebilirsiniz. Detaylı ücret bilgisi için Ücretlendirme Tablosu'nu inceleyebilirsiniz.

  • Dönüştürme işlemi için her ay tekrar talep iletmem gerekiyor mu?

    Faturalı Dönüşen Tarifeler'de SMS'inizi GB'a dönüştürmek için bir kez talep iletmeniz yeterlidir. Talebinizi ilettikten sonra her fatura dönemi 1000 SMS'iniz ek 1GB'a dönüşmüş olarak tarifenizi kullanabilirsiniz.

  • Ek 1GB'ımı 1000SMS'e geri nasıl dönüştürebilirim?

    Dönüştürmüş olduğunuz ek 1GB'ı 1000SMS'e geri dönüştürmek için DONUSTUR GB yazıp 5555'e göndermeniz yeterlidir.

  • DONUSTUR SMS yazıp 5555'e gönderdiğimde "Degerli musterimiz, ayni fatura donemi icerisinde 1'den fazla donusturme islemi gerceklestirilememektedir. Bir sonraki fatura kesim tarihinizden itibaren ilk 3 gun icerisinde SMS'lerinizi GB'a donusturebilirsiniz." cevabını aldım. Ne yapmam gerekiyor?

    Aynı fatura dönemi içerisinde sadece 1 kere dönüştürme işlemi yapabilirsiniz. Örneğin mevcut fatura döneminizde 1000SMS'inizi ek 1GB'a dönüştürdüyseniz; ek 1GB'ınızı 1000SMS'e geri dönüştürmek için bir sonraki fatura döneminizi beklemeniz gerekmektedir.

  • DONUSTUR SMS yazıp 5555'e gönderdiğimde Degerli musterimiz,donusum kampanyasindan faydalanabilmeniz icin tarifeye gelis tarihinizden ya da fatura kesim tarihinizden itibaren ilk 3 gun icerisinde talebinizi iletmelisiniz.Bir sonraki fatura kesim tarihinizin ilk 3 gununde talebinizi iletebilirsiniz" cevabını aldım. Ne yapmam gerekiyor?

    Hem SMS'lerinizi GB'a dönüştürmek için hem de GB'larınızı SMS'e dönüştürmek için tarifeye geliş tarihinizden ve fatura kesim tarihinizden itibaren ilk 3 gün içerisinde talebinizi göndermeniz gerekmektedir.

    Fatura kesim tarihinizi Online İşlem Merkezi'nden, Mobil İşlem Merkezi'inden ve Türk Telekom Müşteri Hizmetleri 444 1 444'ü arayarak öğrenerebilirsiniz.

  • DONUSTUR SMS yazıp 5555'e gönderdiğimde "Degerli musterimiz, bulundugunuz tarifede donusturme kampanyasi kapsaminda en fazla 3 kez SMS'lerinizi GB'a donusturebilirsiniz. SMS'lerinizi GB'a donusturme hakkiniz sona ermistir." cevabını aldım. Ne yapmam gerekiyor?

    1000SMS'ini 1GB'a dönüştürme işlemini Dönüşen Tarifeler'de kaldığınız süre boyunca sadece 3 kere yapabilirsiniz. 3 Kere SMS'lerinizi GB'a dönüştürdükten sonra ek 1GB'la tarifenize devam edebilirsiniz ya da tekrardan ek 1GB'ınızı 1000SMS'e dönüştürerek tarifenize 1000SMS'li versiyonuyla devam edebilirsiniz. Bu işlemden sonra SMS'lerinizi ek 1GB'a 4. kez dönüştürme işlemini gerçekleştiremezsiniz.

  • DONUSTUR SMS yazıp 5555'e gönderdiğimde "Degerli musterimiz, bulundugunuz tarifede 100SMS'ten fazla SMS kullanimi yaptiginiz icin SMS'lerinizi GB'a donusturme talebinizi gerceklestiremiyoruz. Bir sonraki fatura kesim tarihinizde tekrar deneyebilirsiniz." cevabını aldım. Ne yapmam gerekiyor?

    Tarifenizin 1000SMS olan versiyonundayken ek 1GB'a dönüştürmek istediğinizde eğer ilk 3 gün içerisinde 100SMS'ten fazla kullanım yaptıysanız tarifenizdeki SMS'leri ek 1GB'a dönüştüremezsiniz. SMS'leriniz ek 1GB'a dönüştürmek için bir sonraki fatura döneminizi beklemeniz gerekmektedir.

  • DONUSTUR GB yazıp 5555'e gönderdiğimde "Degerli musterimiz, donusum kampanyasi kapsaminda kullandiginiz ek 1GB'i 1000SMS'e donusturme talebinizi, ek 1GB internetten kullanim yaptiginiz icin gerceklestiremiyoruz. Bir sonraki fatura kesim tarihinizin ilk 3 gununde talebinizi iletebilirsiniz." cevabını aldım. Ne yapmam gerekiyor?

    Tarifenizin ek 1GB olan versiyonundayken ek 1GB'ı 1000SMS'e dönüştürmek istediğinizde eğer ilk 3 gün içerisinde ek 1GB'ınızdan kullanım yaptıysanız tarifenizdeki ek 1GB'ı 1000 SMS'e dönüştüremezsiniz. Ek 1GB'nızı 1000 SMS'e dönüştürmek için bir sonraki fatura döneminizi beklemeniz gerekmektedir.

  • Fatura Kesim tarihimi nasıl öğrenebilirim?

    Fatura kesim tarihinizi Online İşlem Merkezi'nden, Mobil İşlem Merkezi'inden ve Türk Telekom Müşteri Hizmetleri 444 1 444'ü arayarak öğrenerebilirsiniz.

  • SMS'lerimi GB'a dönüştürdükten sonra SMS ücretlendirmem nasıl olacak?

    Tarifeniz kapsamında sunulan 1000 SMS faydasını ek 1GB faydasına dönüştürdüğünüzde SMS kullanımlarınız fatura dönemi içerisinde gönderilen ilk 10 adet SMS için mevcut tarifeniz üzerinden, 11. SMS itibariyle her 100 SMS için 3 TL üzerinden ücretlendirileceksiniz.

  • 1000 SMS'i ek 1GB'a dönüştürme kampanyasından 01.12.2017 tarihi itibariyle numara taşıma, yeni hat tesisi, Şirketimizce sunulmakta olan faturalı veya ön ödemeli tarifelerden geçiş yolu ile Dönüşen 4GB Tarifesi, Dönüşen 6GB Tarifesi, Dönüşen 8GB Tarifesi, Prime'la Tanış 10GB Tarifesi'ne gelen müşteriler faydalanabilecektir.
  • Belirtilen koşulları sağlayan müşterilere kampanya kapsamında hattına tanımlı tarifesi kapsamında sunulan SMS faydasını 1 GB internet faydasına dönüştürme imkânı sunulacaktır. Diğer bir ifade ile kampanya kaydını tamamlayan müşterilerin hattına tanımlı tarife kapsamında sunulan SMS faydası silinecek olup, bu fayda yerine ek 1 GB data hakkı eklenecektir.
  • Faturalı aboneler; aktivasyon, tarife değişikliği ve fatura kesim tarihinden itibaren ilk 3 gün içerisinde "DONUSTUR SMS" yazıp 5555'e SMS atarak bu faydadan yararlanabilirler.
  • Kampanyaya Online İşlem Merkezinden'de kayıt olabilirsiniz.
  • Kampanya, yeni hat tesisi, numara taşıma veya ön ödemeli tarifelerden geçiş yolu ile gelen müşteriler için ücretsiz; şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerden Dönüşüm Festivali tarifelerine gelen aboneler için ek 3TL ücretlidir.
  • Aboneler kampanya geçerlilik süresi içerisinde 3 kere belirtilen faydadan yararlanabilecektir.
  • Abonelerin kampanyadan faydalanabilmesi için, hattına tanımlı tarife kapsamında sunulan 1000 SMS faydasından en fazla 100 SMS'ini kullanmış olması gerekmektedir. Fatura kesim ya da pakete kayıt tarihinden itibaren ilk 3 gün içerisinde 100 adetten fazla SMS kullanımı yapan müşteriler, mevcut fatura dönemi için dönüşüm kampanyasından faydalanamazlar. Faturalı abonelerin bir sonraki fatura döneminde dönüştürme taleplerini tekrardan iletmeleri gerekmektedir
  • Dönüştür kampanyası kapsamında sunulan ilave 1 GB cepten internetin geçerlilik süresi bir fatura dönemini olup, bu süre içerisinde kullanılmayan faydalar fatura döneminin sonunda silinecektir.
  • Kampanya kapsamında, tarifesi kapsamında sunulan SMS faydasını data faydasına dönüştüren abonelerin SMS kullanımları fatura dönemi içerisinde gönderilen ilk 10 adet SMS için mevcut tarifesi üzerinden, 11. SMS itibariyle her 100 SMS için 3 TL üzerinden ücretlendirilecektir.
  • Dönüştürme faydası her fatura dönemi otomatik olarak yenilenecek olup, aboneler isterse yeni fatura döneminin ilk 3 günü içerisinde ilgili kampanyayı iptal edebilecektir. Kampanyaya dâhil olunan ilk dönem iptal işlemi gerçekleştirilemeyecektir. Kampanyayı iptal etmek isteyen aboneler SMS aracılığı ile iptal işlemini ücretsiz olarak gerçekleştirebilecektir.
  • Ek 1 GB'ı 1000 SMS'e geri dönüştürmek için abonenin "DONUSTUR GB" yazıp 5555'e SMS göndermesi gerekmektedir. Abone bu işlemi fatura kesim tarihinden itibaren ilk 3 gün içerisinde yapabilecek olup, aboneden bu işlem için ekstra ücret alınmayacaktır.
  • Kampanyadan faydalanmaktayken belirtilen tarifelerin dışında bir tarifeye geçiş yapılması halinde, kampanya ilgili fatura dönemi sonunda iptal edilecek olup, kampanyalı tarifede 15 günden fazla kalındıysa kampanya ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapılması ve kampanya faydasının tamamının bitirilmesi halinde kampanya indiriminin tamamı, bitirilmemesi halinde ise kampanya ücretinin gün ile orantılı kısmı kampanya ücreti olarak yansıtılacaktır.
  • Kampanyanın geçerli olduğu süre içerisinde faturalı hattın iptal olması, hattın iptal olmasına sebebiyet verilmesi, diğer operatörlere numara taşınması, abonenin faturalı hattan ön ödemeli hatta geçiş yapması veya abone mevcut tarifesini Şirketimizce sunulmakta olan faturalı tarifelerden birine geçiş yapması halinde işlemin gerçekleştiği tarih itibariyle kampanya kapsamında sunulan data hakkı iptal edilecektir.
  • TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanan mobil telekomünikasyon hizmetleri bundan sonra Türk Telekom® markası altında devam edecektir.
  • Dönüşen 4GB, Dönüşen 6Gb ve Dönüşen 8GB tarifeleri 21 Nisan 2018 itibarıyla faturalı müşterilerin geçişine kapatılmıştır.
  • Prime'la Tanış 10GB tarifesi 1 Nisan 2018 itibarıyla faturalı müşterilerin geçişine kapatılmıştır.
  • Tarifede yer alan faydaların tüketilmesi durumunda aşağıdaki tabloda yer alan yurtiçi ücretleri geçerli olacaktır.
    YURTİÇİ AŞIM* Bilgisi
    YURTİÇİ AŞIM*
    KONUŞMA 56,70 Kr/Dk
    SMS 40,75 Kr/SMS
    MMS 1,25 TL/MMS
    İNTERNET 250 MB/7 TL
  • Tarifelere, yeni hat tesisi, numara taşıma, Türk Telekom mobil faturalı ve faturasız tarifelerden geçiş yoluyla kayıt olunabilecektir.
  • Tarifenize ek paketler satın alarak, aşım ücretlerinizi kontrol altına alabilirsiniz. Ek paket seçenekleri için cep telefonunuzdan *120# tuşlayıp arama tuşuna basınız.
  • Tarife kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı tükendiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımları her 250MB için 7TL olarak ücretlendirilir. En fazla 6 kez tanımlanan 250MB sonrasında, internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulur ve ek ücretlendirme yapılmaz.
  • TT Mobil, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Tarife kapsamında sunulan veri kullanım hizmeti sadece internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurtiçi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu dakikalar KKTC, yurt dışı, web ve wap kullanımları kapsamamakta; 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralar yönüne doğru yapılan aramaları kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamında sunulan ücretsiz her yöne dakikalar tükendiğinde yurt içi her yöne ücretlendirme 56,70 Kr/Dk'dır.
  • Dakikaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
  • 01.12.2017 tarihi itibarıyla tarifeye kayıt olan müşterilerimiz, yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır. Herhangi bir ek işlem yapmadan yurtiçinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, müşterinin cihaz ve SIM kartı 4.5G'ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir. Servisten yararlanmaya başlaması ve servisin iptal edilmesi durumunda aboneye ilgili SMS bilgilendirmeleri yapılacaktır.
  • Tarife kapsamındaki ücretsiz SMS'ler yurt içi her yöne geçerli olup, yurt dışı ve KKTC kullanımlarını, web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır. Ücretsiz SMS'ler 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılan gönderimleri kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamındaki ücretsiz her yöne SMS hakları tükendiğinde yurt içi her yöne ücretlendirme SMS başına 40,75 Kr'tur.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakika, SMS ve cepten internet hakkı ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Tarife kapsamındaki kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, Türk Telekom mobil faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • Tarife değişikliği yapıldığında eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığında tarife faydalarının tamamı bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • 01.12.2017 tarihi itibarıyla tarifeye kaydolacak müşterilerden son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden ya da Kontrollü S.E.Ç. Tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 30 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • Hattınızla ilgili faturanıza yansıyacak olan vergilerin detayları için tıklayınız.
  • Türk Telekom mobil, TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sunulan hizmetlere verilen isimdir ve Türk Telekom evde internet, TTNET A.Ş. tarafından sunulan sabit internet hizmetlerine verilen isimdir.
  • KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimi taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12 fatura dönemi boyunca verilecektir.
  • 12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom mobil faturalı tarifelerinde kalacaklarına dair taahhüt verip, ilk 12 fatura dönemi içerisinde hat iptali yapan, hattının iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, Türk Telekom mobil, Taraftar, Türk Telekom evde internet ve diğer işbirliği faturasız tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturalarına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır.
  • Taahhüt verip 12 fatura dönemi içerisinde diğer mobil faturalı tarifelere geçiş yapan müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; sonrasında hat iptali yapmaları, hatlarının iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, Türk Telekom mobil, Taraftar, Türk Telekom evde internet ve diğer işbirliği faturasız tarifelerine geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturalarına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır.
  • Taahhütlü ücretler 12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma taahhüdü veren müşteriler için geçerli olacaktır. 12 fatura döneminin bitiminden itibaren taahhütsüz ücretler geçerli olacaktır.
  • 5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 1TL SMS ücreti alınmaktadır.
  • *124#yi ücretsiz arayıp 3 numaralı TAAHHUT menüsünü tuşlayarak da taahhüt verebilirsiniz.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepte internet hakkı için INTERNET yazıp 5555'e SMS gönderebilir veya Mobile Online İşlemler'i ziyaret edebilirsiniz. Bu servis 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilirsiniz.
  • İnternet, Ses ve SMS kullanım haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Otomatik bilgilendirme SMS'lerini almak istemezseniz "IPTAL KMSH" yazıp 5555'e gönderebilirsiniz. İptal ettiğiniz bilgilendirme SMS'lerini tekrardan almak isterseniz "KMSH" yazıp 5555'e gönderebilirsiniz. Belirtilen değişiklikleri online işlemler merkezi ve müşteri hizmetleri aracılığıyla da gerçekleştirebilirsiniz.
  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
​​​​​​​​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.