Ana İçeriğin Başı
​​

1- TT Mobil, TTNET, Türk Telekom markaları birleşti diyorsunuz. Bu ne anlama geliyor?

Türkiye'nin entegre telekomünikasyon grubu olarak; mobil, internet, ev telefonu ve kurumsal servisler alanında hizmet veren TT Mobil,TTNET ve Türk Telekom markalarını, "Türk Telekom" tek markası altında bir araya getirdik.

Marka birleşmesi ile tüzel kişilikler korunarak TT Mobil ve TTNET markaları Türk Telekom olarak güncellendi. Kullanmakta olduğunuz tarife, paket, kampanya veya katma değerli servislerinizin isimleri güncellenebilecek olup bu güncelleme ile fiyat, içerik ve mevcut haklarınızda değişiklik olmayacaktır. Aynı şekilde ödeme tarihleri, kanalları ve talimatlarınız değişmeyecektir.

Bu büyük marka birleşmesi ile Türk Telekom'un logosu ve marka kimliği de yenilendi.

Yenilenen markamız, kullanmakta olduğunuz paket, tarife, kampanya veya katma değerli servislerinizin yeni isimleri hakkında detaylı bilgiye ulaşmak ve sorularınıza yanıt almak için tıklayınız. Online işlemler kanallarımızı kullanabilmeniz için uygulamaların yeni versiyonlarını yüklemeniz gerekecektir.

2- Hayatımızda ne değişecek? Bize faydaları nelerdir?

Artık tüm mobil, ev telefonu ve evde internet ihtiyaçlarınız için çok daha avantajlı ve çoklu ürünler hizmetinize sunulabilecektir. Tüm ürünleriniz için daha hızlı hizmet verilmesi hedeflenmektedir. 

Türk Telekom Grubu paylaşım izni vermeniz durumunda ise, size özel teklifler sunulabilecektir.

3- Türk Telekom TT Mobil ve TTNET'i satın mı aldı?

TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş., TTNET A.Ş. ve Türk Telekomünikasyon A.Ş.tüzel kişiliklerini aynen devam ettirmektedirler. Sadece mevcut firmaların ürünleri Türk Telekom markası adı altında sunulacaktır.

4- Türk Telekom artık ev telefonu satmayacak mı? Sadece internet ve mobil hat mı satacak?

Türk Telekom mevcut ürünleriyle hizmet vermeye devam edecektir. Diğer yandan, mobil, internet, ev telefonu ve tivibu hizmetlerini Türk Telekom Mağazalarından temin edebilirsiniz. TTNET A.Ş. internet hizmet sağlayıcısı, TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. ise mobil hizmet sağlayıcısı olmaya devam edecektir.

5- Müşteri bilgilerim paylaşılacak mı?

Türk Telekom Grubu paylaşım izni vermediğiniz sürece bilgileriniz Türk Telekom Grup Şirketleri arasında paylaşılmayacaktır.

6- Mevcut web sitelerine giriş yapabilecek miyim?

Türk Telekom markasına ait web sitesi www.turktelekom.com.tr'dir. İhtiyacınız olan tüm işlemlere bu siteden erişebilirsiniz. Mevcut www.ttmobil.com.tr ve www.ttnet.com.tr web sitelerine erişim mevcut haliyle de devam etmektedir.

7- Telefonumda görünen TT Mobil marka ismi neden değiştirildi?

TT Mobil,TTNET,Türk Telekom markaları "Türk Telekom" markası altında bir araya getirilmiş, telefonunuzdaki "TT Mobil" markası bu yönde güncellenmiştir.

8- Telefonumda görünen marka ismi halen "TT Mobil" görünüyor. Neden olabilir?

Sim kartınız marka isim değişikliğini desteklemiyor olabilir. En yakın Türk Telekom Mağazamızı ziyaret ederek 4.5G uyumlu sim kartınızı temin edebilirsiniz.

1- TT Mobil'de var olan evraklarımla, TTNet veya Türk Telekom'dan ürün alabilir miyim?

Hayır maalesef alınamamaktadır.

2- Telefon/hizmet numaram değişecek mi?

Hayır. Aynı Numara ile hizmet almaya devam edebilirsiniz.

Türk Telekom Grubu paylaşım izni vermeniz durumunda ise, size özel teklifler sunulabilecektir.

3- Sim kartımı değiştirmem gerekecek mi?

Hayır. Mevcut SIM kartınızı kullanmaya devam edebilirsiniz. Ancak dilerseniz 4.5 G hizmetinden faydalanabilmek üzere 4.5 G uyumlu sim kartınızı en yakın Türk Telekom Grup Mağazasından temin edebilirsiniz.

4- Ben artık TT Mobil müşterisi değil miyim? Türk Telekom müşterisi miyim?

Mevcut tüzel kişilikle olan abonelikler aynen korunacaktır. İnternet aboneliğiniz TTNET A.Ş. tarafından, mobil aboneliğiniz için ise TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından hizmet verilmeye devam edilecektir. Tüm hizmetlerimize Türk Telekom markası adı altında www.turktelekom.com.tr'den ve Türk Telekom mağazalarımızdan ulaşabilirsiniz.

1- Artık sabit, mobil ve internet için bana tek fatura mı göndereceksiniz?

Hayır. İlgili abonelikleriniz için ayrı faturalar gönderilecektir. Sadece faturanızdaki görsel ve renkler değişecektir.

2- Tek fatura gönderilecekse mobil, evde internet ve ev telefonu hattıma ait ödemelerim ayrı kalemlerde mi yer alacak? Birini ödememem durumunda diğer hesaplarım etkilenecek mi?

Tüm ürün kategorileri için tek fatura gönderilememektedir.

3- Fatura üst sınırlarında tutarlar nasıl etkilenecek? (Mobil/Evden İnternet/Ev telefonu)

Mevcut uygulama devam etmektedir.

4- İnternet faturam E-fatura olarak gelirken, mobil /ev telefonum basılı fatura olarak gönderilebilir mi? (Ya da tam tersi durumlar)

Evet. E-fatura talebinde bulunduğunuz ürün kategorisi için e-fatura, basılı fatura talebinde bulunduklarınız için ise basılı fatura gönderilecektir.

5- Herhangi bir grup şirketinde E-Fatura geçişimde diğer gruptaki faturalarım etkilenecek mi?

Hayır. Her ürün kategorisi için ayrı e-fatura talepleri alınmaktadır.

6- Son Ödeme Tarihleri/fatura kesim tarihlerinde değişiklik olacak mı?

Herhangi bir değişiklik olmayacaktır.

7- Fatura ödeme noktaları değişecek mi?

Mevcut ödeme noktaları korunmakla beraber, Türk Telekom ofis ve mağazalarından ödeme alınabilecektir.

8- 9333 arandığında kredi kartıyla tek bir numara için ödeme yapılabiliyor. Müşteri 9333'ü aradığında adına kayıtlı (Mobil/Evden İnternet/Ev telefonu) hatları için ödemelerini yapabilecek mi?

Hayır. 9333'ten sadece mobil hattınız için ödeme yapabilirsiniz.

9- Mobil hattımda borcum varsa, ev telefonum ya da internetim kapanır mı? (Ya da tam tersi durumlar)

Hayır kapanmaz.

10- Otomatik ödeme emirlerim için değişiklik veya yeniden bildirim yapamam gerekecek mi?

Hayır. Faturanın kayıtlı olduğu abonelik numarasında bir değişiklik olmayacağı için herhangi bir değişiklik yapmanıza gerek bulunmamaktadır.

11- TT Mobil / TTNET Türk Telekom markası ile değiştirildiğinde TT Mobil'e / TTNET'e olan fatura borçlarımız & alacaklarımız silinir mi?

TT Mobil İletişim A.Ş. ve TTNET A.Ş. tüzel kişiliklerini koruyacakları için bu firmalara olan fatura borç&alacaklar da aynen korunacaktır.

12- Mobil, internet ve sabit hattım için kesilecek faturaların aynı gün son ödeme tarihi olmasını sağlayabiliyor musunuz?

Mobil, internet ve sabit hattınız için farklı fatura kesim tarihleriniz doğrultusunda son ödeme tarihleriniz de farklılaşabilmektedir.

13- Mobil, internet ve sabit hattım için aynı yerden fatura ödemesi yapabileceğim kanallar nedir?

Anlaşmalı bankalar, PTT, Türk Telekom Grup Mağazaları, Türk Telekom Online İşlemler Merkezi ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden ödemelerinizi yapabilirsiniz.

14- Bankadan yeni fatura ödeme talimatı oluştururken, mobil/internet/ev telefonu hattım için ayrı ayrı mı talimat vermem gerekecek yoksa Türk Telekom'a talimat vermem yeteli olur mu?

Mobil, internet ve ev telefonu hizmetlerinizi veren ilgili tüzel kişilikler "TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş., TTNET A.Ş ve Türk Telekomünikasyon A.Ş." için ödeme talimatları oluşturmanız gerekmektedir.

1- Müşteri hizmetleri numaraları değişecek mi?

Bireysel aboneliklerinize ait işlemleriniz için 444 1 444 Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Kurumsal aboneliklerinize ait işlemleriniz için ise 444 5 444 Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

2- Prime / Platin / Black Müşteri hizmetleri numaraları değişecek mi?

Prime aboneliğinize ait mobil işlemleriniz için 0555 758 0 758 numarasından, evde internet işlemleriniz için ise 444 4 375 Türk Telekom Prime müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Black müşteri hizmetlerine ise mobil hattınızdan 738'I arayarak ulaşabilirsiniz.TTNET Platin markanız Türk Telekom Prime markası olarak güncellenecektir.

3- Cep telefonumdan 500'ü aramaya devam edebilecek miyim?

Evet.

4- Çağrı merkezini arama ücreti değişecek mi?

Hayır.

5- Prime/Platin müşterisiyim, özel hizmet alıyorum, mobil/evden internet/ev telefonu aboneliklerimde de geçerli olacak mı, hepsinden özel hizmet alacak mıyım?

Mevcut hizmet avantajlarınız devam edecektir. TTNET Platin markanız Türk Telekom Prime markası olarak güncellenecektir.

6- Mobil/Cep & İnternet & Telefon hizmet desteğimi aynı müşteri temsilcisinden alabilecek miyim?

Hayır. Talep ettiğiniz abonelik hizmetiniz için ilgili müşteri hizmetlerine aktarılırsınız.

7- Örneğin mobil hattım için yaptığım bilgi güncellemesi, evde internet / ev telefonu hattım için de geçerli olacak mı?

Abonelikleriniz ile ilgili yaptığınız değişiklikler sadece ilgili ürünü içermektedir.

8- 121 Arıza servisini 3 firma içinde kullanabilecek miyim?

Hayır. 121 sadece ev telefonu hizmetinize ait arıza bildirimleriniz için kullanılacaktır.

9- Sosyal medya üzerinden size ulaşabiliyordum. Bu uygulamanız devam edecek mi?

Mevcut uygulama devam etmektedir.Ancak Mobil/Cep & Internet & Telefon hizmetleriyle ilgili görüş ve yorumlarınız için Türk Telekom sosyal medya hesaplarına ulaşabilirsiniz.

10- Her bir ürünüm için ayrı müşteri numaram var, müşteri numaralarım aynı mı kalacak?

Evet.

1- Tüm bayi/ofislerden hizmet alabilecek miyim?

Tüm Türk Telekom ofis ve mağazalarından hizmet alabilirsiniz. Türk Telekom mağazası haricindeki tüm mağazalarımızdan sadece ilgili ürünler (mobil / evde internet / ev telefonu) için hizmet alınabilecektir.

2- Bana en yakın Türk Telekom ofis veya Türk Telekom mağazası nerededir?

Size en yakın Türk Telekom ofis veya Türk Telekom Mağazası için tıklayın.

1- Tekno-Kumbara hizmetine, TTNet ve TT Mobil dahil olacak mı, puan kazanımlarında nasıl bir yol izlenecek?

Mevcut süreç devam edecektir.

2- Aile kart uygulaması mobil / evde internet hattım için de uygulanacak mı?

Hayır.

3- Wirofon uygulaması mobil hattım için de uygulanacak mı?

Hayır.

4- Mobil/ev telefonu sms hakkımı veya ses hizmet dakikalarımı mobil/ev telefonu hattımda kullanabilir miyim?

Hayır.

5- Hat dondurma süreleri için (90 gün sürede) evde internet/mobil/ev telefonu arasında devir yapılabilecek mi?

Hayır.

6- Mobil hattımdaki TT Mobillliler'le olan dakikalarım artık iptal mi oldu?

Hayır. Mevcut TT Mobillliler'le (şebeke içi) olan dakikalarınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.

7- Türk Telekom marka değişikliği sonrasında mobil hattımla diğer operatörleri arama ücretimde değişiklik olacak mı?

Tarife ücretlendirme detaylarınız aynen korunacak, değiştirilmeyecektir.

8- Ortak marka ile beraber kullandığım mobil hattımdaki tarifemde fiyat artışı/düşüşü olacak mı?

Tarifenizin koşulları ve içeriği aynen korunacaktır.

9- Türk Telekom marka değişikliği sonrasında mobil hattımı yurdışında kullanabilecek miyim?

Evet, kullanabilirsiniz.

10- Evde internet / mobil kotamı mobil / evde internet hattımda kullanabilir miyim?

Hayır maalesef kullanamazsınız.

11- Evde internetimi iptal ettirdiğimde, ev telefonum da otomatik olarak iptal olacak mı?

Hayır.

​​​​​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.