Ana İçeriğin Başı

Hat Dondurma Hizmeti İşlem Ücreti

Hattınızı, askerlik, uzun süreli yurt dışında olma vb. nedenlerden ötürü kullanamayacağız durumlarda en az 3, en fazla 6 ay boyunca arama ve aranmalara kapatabileceğiniz bir servisimizdir.

Gerekli koşullar:

Hat Dondurma servisimizden yararlanabilmek için en az son 6 aydır Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinden birinde olmanız ve ödenmemiş faturanız olmaması gerekmektedir.

Hat dondurma hizmetinden cihaz kampanyalarından yararlamakta olan, blackberry servisini kullanan ve tarifesi uygun olmayan aboneler yararlanamaz.

Hat dondurma işlemini Çağrı merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Detaylı bilgi için 4441444.

Not: Teknosacell, Pttcell, Vestelcell müşterilerimiz de aynı koşullar ile hat dondurma hizmetinden yararlanabilirler.

Çağrı Merkezi: Teknosacell:08502225599, Pttcell:4446788, Vestelcell: 4446888

Hat dondurma süresinin sonunda (min 3 ay, maks 6 ay) hat otomatik olarak açılır. Hattı dondurulmuş müşteriler, süre dolmadan önce hatlarını tekrar kullanmak istediklerinde, çağrı merkezini arayarak hatlarını açtırabilirler.

3 ayda bir fatura çıkar. Bu faturaya sadece devletin aldığı aylık uygulanan Telekomünikasyon Kurumu (TK) Kullanım Ücreti ve 15 TL hat kapama ücreti yansır.

Hattınızı dondurmadan önce veya hat dondurma sürecinin bittiği ay,tarifenizdeki kullanım faydalarından (Ses/SMS/İnternet) birini bitirdiyseniz tarife ücretinizin tamamı, tarife faydalarından birini bitirmediyseniz gün bazlı ücretlendirilirsiniz.

Hat Dondurma işleminin ücreti 15 TL (tüm vergiler dahil) olup, hattın dondurulduğu tarih itibariyle çıkacak ilk faturaya yansıtılacaktır.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.