Ana İçeriğin Başı

3G'den Faydalanmam İçin Ne Yapmam Gerekir?

3G abonesi olmak için TT Mobil'e 3G abonelik talebinde bulunmanız ve talebinizin TT Mobil tarafından onaylanması gerekmektedir. Bireysel tarife kullanan abonelerimiz 3G yazıp 5555’e ücretsiz SMS göndererek; TT Mobil yetkili bayileri üzerinden sözleşme imzalayarak; TT Mobil web sitesi Online İşlemler’e giriş yapıp 3G abonelik talebinde bulunarak; TT Mobil WAP sitesi İşlemler bölümünden abonelik talebinde bulunarak; TT Mobil Müşteri Hizmetleri’ne TT Mobil hattınız ile 500, sabit hat ya da diğer operatörlerden 444 1 500 Sesli Yanıt Sistemi üzerinden ulaşarak ve ister sesli yanıt sistemi isterlerse de operatörlere bağlanarak ve de *100# servisi İşlemler menüsünden 3G abonelik talebinde bulunarak 3G aboneliği başlatabilirler. TT Mobil tarafından abonelik talebinin onaylanması durumunda aboneye bilgilendirme mesajı gönderilecektir. Kurumsal ve KOBI tarifesi kullanıcıları abonelerimiz TT Mobil Müşteri Hizmetleri’ne TT Mobil hattınız ile 500, sabit hat ya da diğer operatörlerden 444 1 500 Sesli Yanıt Sistemi üzerinden ulaşarak ve operatörlere bağlanarak; ilgili TT Mobil bayileri aracılığı ile ve de TT Mobil web sitesi Online İşlemler üzerinden abonelik talebinde bulunabilirler. TT Mobil tarafından abonelik talebinin onaylanması durumunda aboneye bilgilendirme mesajı gönderilecektir.

Abone olduktan sonra 3G’den faydalanmanız için, 3G destekli cihaz kullanmanız ve 3G kapsama alanında olmanız gerekmektedir. Ayrıca telefonunuzun Ayarlar bölümünden “Dual Mode” veya “Çift Mod” seçeneğini de açmanız gerekmektedir. Bu sayede telefonunuz 2G ve 3G şebekeleri arasında kesintisiz geçiş yapabilecektir. Sadece 2G seçeneği açık telefonlar 3G şebekesine bağlanmaz; sadece 3G şebekesi açık telefonlar da 3G kapsaması olmayan alanlarda TT Mobil şebekesine bağlantı yapamaz.

3G aboneliğinizi iptal etmek ve TT Mobil 2G abonesi olarak 2G servis ve hizmetlerinden yararlanmak için TT Mobil'e 3G abonelik iptal talebinde bulunmanız ve talebinizin TT Mobil tarafından onaylanması gerekmektedir. Bireysel tarife kullanan abonelerimiz IPTAL yazıp 5555’e ücretsiz SMS göndererek; TT Mobil bayilerine başvurarak; TT Mobil web sitesi Online İşlemler’e giriş yapıp 3G abonelik iptal talebinde bulunarak; TT Mobil WAP sitesi İşlemler bölümünden abonelik iptal talebinde bulunarak; TT Mobil Müşteri Hizmetleri’ne TT Mobil hattınız ile 500, sabit hat ya da diğer operatörlerden 444 1 500 Sesli Yanıt Sistemi üzerinden ulaşarak ve ister sesli yanıt sistemi isterlerse de operatörlere bağlanarak ve de *100# servisi İşlemler menüsünden 3G abonelik iptal talebinde bulunarak 3G aboneliği iptal edebilir ve 2G abonesi olarak servis almaya devam edebilirler. TT Mobil tarafından 3G abonelik iptal talebinin onaylanması durumunda aboneye bilgilendirme mesajı gönderilecektir. Kurumsal ve KOBI tarifesi kullanıcıları abonelerimiz TT Mobil Müşteri Hizmetleri’ne TT Mobil hattınız ile 500, sabit hat ya da diğer operatörlerden 444 1 500 Sesli Yanıt Sistemi üzerinden ulaşarak ve operatörlere bağlanarak; ilgili TT Mobil bayileri aracılığı ile ve de TT Mobil web sitesi Online İşlemler üzerinden 3G abonelik iptal talebinde bulunabilirler. TT Mobil tarafından 3G abonelik iptal talebinin onaylanması durumunda aboneye bilgilendirme mesajı gönderilecektir.

​​

Türk Telekom mobil ailesine katılmak için hemen formu doldurun

Numaranızı taşımak veya yeni hat almak için formu doldurun, 4.5G uyumlu sim kartınızı ayağınıza getirelim.