Ana İçeriğin Başı

Çalışanlara Özel Tarifeler

Tarifelere ilişkin ücretlendirme tablosu aşağıda sunulmaktadır.

Ücret Hesaplama Numara Taşıma, Yeni Aktivasyon
ve Türk Telekom Mobil Faturasız
Tarifelerden Gelen Aboneler İçin
TT Mobil Faturalı Tarifelerden
Gelen Aboneler İçin
Taahhütlü Taahhütsüz Taahhütlü Taahhütsüz
Çalışanlara Özel 2 GB 18 28 28 38
Çalışanlara Özel 4 GB 23 33 33 43
Çalışanlara Özel 7 GB 28 38 38 48
Çalışanlara Özel 11 GB 36 48 46 58
Çalışanlara Özel 15 GB 44 58 54 68
Prime 15 GB Çalışan Tarifesi 60 70 70 80
Prime 20 GB Çalışan Tarifesi 80 90 90 100
  • Yeni hat aktivasyonu ve numara taşıma taleplerinizi Hemen Başvur linkinden tıklayarak yapabilirsiniz.
  • Türk Telekom abonesiyseniz tarife değişikliği için iletisim@turktelekom.com.tr adresine kurum kimliğinizi, geçmek istediğiniz tarifeyi ve telefon numaranızı yazarak mail gönderebilirsiniz.
  • Bu tarifeler, kurumunuza özel sunulduğu için tarifeye geçiş işlemleri için, Türk Telekom mağaza ve ofisleri ve Türk Telekom online işlemler merkezini kullanamazsınız.
  • Tarifedeki faydaların tüketilmesi durumunda aşağıdaki tabloda yer alan yurtiçi ücretleri geçerli olacaktır. 
Konuşma 61,34 KR/DK
SMS 44,09 KR/SMS
MMS 1,25 TL/MMS
İnternet 100 MB/9 TL
  • Tarifenize ek paketler satın alarak, aşım ücretlerinizi kontrol altına alabilirsiniz. Ek paket seçenekleri için cep telefonunuzdan *120# tuşlayıp arama tuşuna basınız.
  • Tarife kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı tükendiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımları her 100MB için 9TL olarak ücretlendirilir. En fazla 6 kez tanımlanan 100MB sonrasında, internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulur ve ek ücretlendirme yapılmaz.
  • TT Mobil İletişim Hizmetleri, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Tarife kapsamında sunulan veri kullanım hizmeti sadece internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurtiçi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Söz konusu dakikalar KKTC, yurt dışı, web ve wap kullanımları kapsamamakta; 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralar yönüne doğru yapılan aramaları kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamında sunulan ücretsiz her yöne dakikalar tükendiğinde yurt içi her yöne ücretlendirme 61,34 Kr/Dk'dır.
  • Dakikaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir.
  • 25.07.2018 tarihi itibarıyla tarifeye kayıt olan müşterilerimiz, yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır.  Herhangi bir ek işlem yapmadan yurtiçinde 4.5G servisi kullanıma açılacak, müşterinin cihaz ve SIM kartı 4.5G'ye uyumlu olduğu sürece 4.5G hizmetini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri isterse servisi iptal edebilecektir.
  • Tarife kapsamındaki ücretsiz SMS'ler yurt içi her yöne geçerli olup, yurt dışı ve KKTC kullanımlarını, web ve wap üzerinden yapılacak SMS gönderimlerini kapsamamaktadır. Ücretsiz SMS'ler 444 ile başlayan ve 1 ile başlayan 3 haneli numaralara yapılan gönderimleri kapsamaktadır.
  • Tarife kapsamındaki ücretsiz her yöne SMS hakları tükendiğinde yurt içi her yöne ücretlendirme SMS başına 44,09 Kr'tur.
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan tarife kapsamında sunulan dakika, SMS, cepten internet ve ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Tarife kapsamındaki kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez. 
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, Türk Telekom mobil faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanarak yansıtılır.
  • Tarife değişikliği yapıldığında eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığında tarife faydalarının tamamı bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanarak yansıtılır.
  • 25.07.2018 tarihi itibarıyla tarifeye kaydolacak müşterilerden son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden ya da Kontrollü S.E.Ç. Tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 30 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.
  • TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.
  • KDV ve ÖİV dahildir.
  • Tarifeden taahhütlü aylık ücret ile yararlanmak için Müşteri Hizmetleri veya SMS aracılığıyla taahhüt verilmesi gerekmektedir. SMS aracılığıyla taahhüt vermek için SOZ yazıp 5555'e SMS gönderilmesi gerekmektedir.
  • Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimi taahhüt verilen fatura dönemi itibariyle verilmeye başlanacak ve 12 fatura dönemi boyunca verilecektir.
  • 12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom mobil faturalı tarifelerinde kalacaklarına dair taahhüt verip, ilk 12 fatura dönemi içerisinde hat iptali yapan, hattının iptal edilmesine sebebiyet veren, numarasını diğer operatörlere taşıyan, Türk Telekom mobil, Taraftar, Türk Telekom evde internet ve diğer işbirliği faturasız tarifelerine geçiş yapan müşterilerin son faturalarına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır.
  • Taahhüt verip 12 fatura dönemi içerisinde diğer mobil faturalı tarifelere geçiş yapan müşterilere cayma bedeli yansıtılmayacaktır; ancak söz konusu müşterilerin taahhütleri kaldığı yerden devam edecek; sonrasında hat iptali yapmaları, hatlarının iptal edilmesine sebebiyet vermeleri, numaralarını diğer operatörlere taşımaları, Türk Telekom mobil, Taraftar, Türk Telekom evde internet ve diğer işbirliği faturasız tarifelerine geçiş yapmaları durumunda müşterilerin son faturalarına taahhüt kapsamında o güne kadar yararlanılan indirimler toplamı ile kalan ay ücretler toplamlarından müşteri lehine olanı yansıtılacaktır.
  • Taahhütlü ücretler 12 fatura dönemi boyunca Türk Telekom faturalı mobil tarifelerinde kalma taahhüdü veren müşteriler için geçerli olacaktır. 12 fatura döneminin bitiminden itibaren taahhütsüz ücretler geçerli olacaktır.
  • 5555'e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin gönderdikleri taahhüt Onay SMS'leri için 2TL SMS ücreti alınmaktadır.
  • Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES, kalan SMS hakları için SMS ve cepten internet hakkı için INTERNET yazıp 5555 'e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz. Bu servis dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 6 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Sorgulamalar ücretsizdir.
  • İnternet ve Ses haklarının her biri için %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeler dakika, SMS ve internet için 2 saat öncesinin kullanım bilgilerini içerir.
  • Tarifeden kalan tüm haklar 9333'ü ücretsiz arayarak ya da *124#'yi ücrestiz tuşlayarak da öğrenilebilir.
  • Prime 15GB Çalışan Tarifesi ve Prime 20 GB Çalışan Tarifelerine gelen tüm müşterilerimiz, Prime'ın tüm hizmet ve avantajlarından faydalanabileceklerdir,
    Ayrıca;
  • PRIME AYRICALIK yazıp 5555'e SMS gönderen müşterilerimize 24 fatura dönemi boyunca ücretsiz Tivibu Go Süper Paket, Muud Premium Üyelik, Türk Telekom Bulut 150GB ve Türk Telekom WiFi 10GB/20GB paketlerinden faydalanacakları kampanya kodları iletilecektir.
  • Prime Ayrıcalık kampanyasından faydalanmak için SMS Örneği:
    PRIME AYRICALIK >> 5555
    Şifrelerin Geçerlilik Süresi: 30.05.2017 - 31.07.2019
  • SMS ile müşterilere iletilen kampanya kodları/şifreleri aşağıda belirtilen şekilde aktif etmek,
  • Tivibu Go Süper Paket için; SMS ile gelen kampanya kodunu 444 5 375 numaralı Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak aktive etmek,
  • Muud Premium üyelik için; SMS ile müşterilere iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.muud.com.tr sitesi üzerinden üye girişi ile aktive etmek,
  • Türk Telekom WiFi için; SMS ile müşterilere iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunu Türk Telekom WiFi noktalarında, Türk Telekom WiFi ağına bağlanarak otomatik açılan portal üzerinden aktive etmek,
  • Türk Telekom Bulut 150GB için; SMS ile müşterilere iletilen ücretsiz üyelik kampanya kodunu www.turktelekombulut.com.tr sitesi üzerinden üye girişi sonrasında paket satın alma alanına promosyon kodu girişini yaparak aktive etmek,
  • Müşteri kampanya kapsamında sunulan faydalardan onay mesajı sonrasında yararlanmaya başlayacaktır. Daha önce ilgili kampanyaların herhangi birinden faydalanan müşteriler tekrar aynı kampanyadan faydalanamayacak olup, kampanyadan 1 defa faydalanılabilinecektir.
  • Kampanya kaydının başarıyla tamamlanmasının ardından SMS göndermek suretiyle bilgilendirme yapılacaktır. Müşteri kampanya kapsamında sunulan faydalardan onay mesajı sonrasında yararlanmaya başlayacaktır. Kampanya kaydının başarısız olması halinde de aboneye bilgi verilecektir.
  • Müşteriler, kampanya kapsamında sunulan ücretsiz haklardan aynı anda faydalanabilirler. Daha önce ilgili kampanyaların herhangi birinden faydalanan müşteriler tekrar aynı kampanyadan faydalanamayacak olup, kampanyalardan 1 defa faydalanılabilir.
  • Muud Premium Üyelik kampanya kodundan sadece Muud aboneleri faydalanabilir. Ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.muud.com.tr sitesi üzerinden üye girişi ile aktive edildiği tarih itibariyle başlayıp, 24 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.
  • Muud, üzerinden yapılan kullanımlar müşterilerin kendi internet kotası üzerinden yapılmamaktadır.
  • Türk Telekom Bulut kampanya kodundan sadece Türk Telekom Mobil müşterileri faydalanabilir. Ücretsiz üyelik kampanya kodunun www.turktelekombulut.com.tr sitesi üzerinden üye girişi ile aktive edildiği tarih itibariyle başlayıp, 24 fatura dönemi boyunca geçerli olacaktır.
  • Tivibu Go Süper Paket kampanya kodundan sadece Yeni Tivibu Go aboneleri faydalanabilir.
  • Kampanya kodunu 444 5 375 numaralı Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak aktive edebilirsiniz. 24 aylık ücretsiz kullanım süresi kampanya kodunun aktive edilmesiyle başlar.
  • Tivibu Go Süper Paketi, ücretsiz kullanım süresi sonunda otomatik olarak sonlanacaktır.
  • Tivibu'da, Kırmızı Halı içerikleri ayrıca ücretlendirilir.
  • Tivibu, internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu Go'ya bağlantı gerçekleştirdiğiniz internet paketinin kotası etkilenecektir.
  • Tivibu Go Süper Paketinizi 444 5 375 müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz.
  • Kampanya süresince, Seç İzledeki ücretsiz içeriklere ve Tivibu Go kanallarına ücretsiz olarak ulaşılabilecektir.
  • Tivibu Go'da erişilen cihaza göre kanallar farklılık göstermektedir. TTNET, Tivibu Go Süper Paketi içeriklerini belirleme ve değiştirme hakkını saklı tutar.