Evde İnternet Kurulum Hizmeti

 

Evde İnternet Kurulum Hizmeti ile birlikte belirleyeceğimiz randevu kapsamında, modem teslim, modem kurulum ve gerekli durumlarda daire içi kablolama işlemlerinizi gerçekleştiriyoruz.

Kurulum ekiplerimiz internet hattınızı test ederek, bağlantınızı gerçekleştiriyor.​

Müşterilerimiz, tüm kanallardan yapılan evde internet yeni abonelik başvurusunda ve mevcut internet hattının nakil başvurusunda yararlanabilir. ​​​

​​

Evet. Evinize kurulum için gelen ekibimizin getireceği Evde İnternet Kurulum Taahhütnamesi ve Kurulum/Servis Hizmet Formu tarafınızca imzalanmalıdır.​​​

​​​

Faturanıza herhangi bir ücret yansımayacaktır. Hizmet, 24 ay taahhüt ile ücretsizdir.

​​

Hizmet alımından itibaren 24 ay içerisinde internet hizmetinin iptali durumunda kalan taksit süresi kadar aylık ücret toplamı son faturanıza yansıtılacaktır.

​​

Evet. 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak ya da SMS’le iletilen randevu numarasını kullanarak www.turktelekom.com.tr adresinden randevunuzu güncelleyebilirsiniz.

​​

İnternet kurulum hizmetinin gerçekleştiği tarih ve saate göre dâhil olunan kurulum hizmeti de değişiklik gösterecektir.

Mesai Saatleri İçi İnternet Kurulumu hafta içi 09:00-17:00 saatleri arasında sunulan Evde İnternet Kurulum Hizmetini ifade eder.

Mesai Saatleri Dışı İnternet Kurulumu talep edildiğinde hafta içi mesai saatleri (09:00-17:00) dışında ve Cumartesi günü (09:00-17:00) sunulan Evde İnternet Kurulum Hizmetini ifade eder.​

Kendi modeminizle de kurulum hizmeti alabilirsiniz. Kurulum hizmeti kapsamında ister Türk Telekom’dan almış olduğunuz modemi, ister kendi modeminizin kurulumunu gerçekleştirerek bağlantıya hazır hale getiriyoruz.

​​Türk Telekom, randevu zamanına uymak için azami çaba gösterecektir. Diğer yandan öngörülemeyen hallerde Türk Telekom, aynı gün içerisinde olması halinde yeni randevu zamanı ile ilgili sizi SMS ile bilgilendirerek randevu zamanını değiştirebilir. Ertesi gün ya da sonraki gün olarak güncellenmesi gereken randevu değişikliklerinde 444 1 444’ten aranarak sizinle yeni bir randevu tarihi belirlenir.​

Hizmet ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

​​