Sürprizi Bizden Kampanyası

 

Kampanyadan kimler yararlanabilir?

Kampanyadan bireysel taahhütsüz, Tivibu Go ürünü olmayan mevcut müşterilerimiz 24 ay taahhüt vererek yararlanabilir. Kampanyadan Yalın internet /Alo Paket erişim hizmeti ve ev telefonu hizmeti ile faydalanma imkânı mevcuttur. Kampanyadan Yalın/Alo Paket erişim hizmeti ile yararlanmak isteyen müşterilerimiz için; kampanya süresince Yalın ve Alo Paket aylık erişim ücreti 24 aylık kampanya süresi boyunca 18 TL yerine 12 TL olup paket ve ücretlendirme tablosunda belirtilen kampanyalı paket fiyatına dâhildir. Kampanya süresi sonrasında ürünün ilgili tarihteki aylık standart yalın erişim ücreti üzerinden faturalandırma yapılacaktır.​​

Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?

  • Yalın internet paketleri: Kampanyaya yer alan paketlerin yalın versiyonları da dahildir. Yalın erişim ücreti (aylık 18 TL) kampanya kapsamında 24 ay boyunca aylık 12TL'dir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
  • ALO Paket internet paketleri: Alo Paket Aylık Sabit Ücreti (18 TL) kampanya kapsamında 24 ay boyunca aylık 12 TL'dir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.

    Kampanya kapsamında ilk ay Tivibu Go Süper paketi, geri kalan 23 ay Tivibu Go Giriş paketi ücretsiz sunulacaktır.

Kampanyada internet paket ücretine ek olarak başka ücretler ödeyecek miyim?

Mevcut durumda Yalın İnternet Paketiniz yoksa ve Yalın İnternet kullanmak istiyorsanız, Yalın İnternet Devre Hazırlama ücreti (tüm vergiler dâhil peşin 10 TL), paket ve kampanyadan doğacak damga vergisi bir defaya mahsus olmak üzere evde internet faturasına yansıtılır. Limitli paketlerde kota aşım ücreti yürürlükteki tarifeye göre ücretlendirilecektir.

Kampanya kapsamında modem ücretsiz midir?

Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacak olup isteyen müşterilerimize avantajlı fiyatla sunulmaktadır.

24 ay sona erdikten sonra Tivibu Go ürünü iptal olur mu ?

Kampanya sona erdikten sonra tivibu Go ürünü otomatik olarak iptal edilir. Tivibu Go ürünü yeniden almak isteyen aboneler 444 1 444 'ü arayabilirler.

​​​​​​​​​

444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak kampanyaya katılabilirsiniz.​

1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?

​​​​Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık kullanım ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla geçişe açık paketlerde tarife değişikliği yapabilirsiniz.

2- Tivibu Go Giriş Pakatimi bir üst pakete geçirebilir miyim ?

​​​​Evet. Kampanya kapsamında Tivibu Go Giriş paketi yeterli olmayan müşterilerimiz, Tivibu Go Sinema Paketine aylık 15 TL fiyatla yararlanarak geçiş yapabilirler.

3- Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?

İnternet hizmetinden Yalın internet hizmetine veya Yalın internet hizmetinden internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Yalın internet hizmetine geçiş nedeniyle geçiş ücreti (bir defalık tüm vergiler dâhil peşin 10 TL) faturalandırılır ve kampanya kapsamında aylık olarak 12 TL Yalın Erişim ücreti faturanıza yansıtılır.​​​

3- Kampanya taahhüt süresi bittikten sonra tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti ne kadar olacaktır?

Kampanyada taahhüt süresi 24 aydır. İndirim süresinin bitiminden itibaren seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarifesi üzerinden ücretlendirme yapılır.​

4- Başka birine devir, başka adrese nakil, hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilir miyim?

Devir, nakil ve hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.​ ​

5- Kampanyayı nasıl iptal ettirebilirim?

​​Kampanya iptali için 4441444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne veya Türk Telekom Satış Noktalarına başvurabilirsiniz.​​

6- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?

Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali yaptığınız durumda faturanıza yansıyacak ücretler; Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.​.​​

Abonelik iptali:Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda faturaya yansıyacak ücretler;

Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Kampanyanın iptal edilmesi halinde aynı zamanda , Bahse konu tutara ilaveten;

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
  • (varsa) ALO Paket​ kullanım ve bağlantı ücretleri 
  • (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.

7- Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?

Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.​​​

​​​​​