Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Sony M5 Kampanyası

 

Bireysel aboneler kampanya kapsamında 1 adet cep telefonu alabilmektedir.

Satış sırasında ürünün ayıplı olduğunu fark ederseniz, ürünü ayıpsız bir ürün ile değiştirebilirsiniz.

Ürünler hakkında detaylı bilgi için;

Ekran 5 inç FHD (1920 x 1080 piksel)
Kamera 21,5 MP arka 13MP ön kamera
İşlemci 2.0 GHz sekizçekirdekli işlemci
İşletim Sistemi Google Android 5.0
Hafıza 3GB RAM + 16GB ROM
Batarya 2600 mAH
Bağlantı GSM GPRS/EDGE (2G), UMTS HSPA (3G), LTE (4G)
Boyutlar 145 x 72 x 7,6 mm

Bu durumda aşağıdaki Çağrı Merkezleri'nden yardım alabilirsiniz.

Teleservice iletişim numarası: 0 850 221 00 47
Türk Telekom Çağrı Merkezi: 444 1 444

Bu durumda aşağıdaki Yetkili Teknik Servise ürünü göndermelidir.

Teleservice Yetkili Teknik Servisi:

İletişim adresi: www.teleservice.com.tr
İletişim numarası: 0 850 221 00 47

Destek Bilişim Yetkili Teknik Servisi:

İletişim adresi: www.destekbilisim.com
İletişim numarası: 0 888 233 5060

Türk Telekom Çağrı Merkezi:

Telefon numarası: 444 1 444

​​

Eğer cep telefonuna ilişkin taksit ödemesi yaptıysanız, toplam satış bedelinden kampanya veya kullanmakta olduğunuz paket aboneliğinizin sona erdiği tarihe kadar "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar ya da taksit ödemesi yapılmadı ise, Ürün Rayiç Bedeli son faturanıza yansıtılacaktır.

Evet. Abonelik başvurusu sırasında veya daha sonra Türk Telekom Katma Değerli Servisleri’inden yararlanabilirsiniz. Yararlanabileceğiniz servisler; Tivibu Ev, Tivibu Go Giriş, Alo, Türk Telekom mobil, Türk Telekom mobil İnternet, ProG, Vitamin, Türk Telekom Müzik, Türk Telekom WiFi, Türk Telekom Güvenlik ve NETDİSK

​​

Cihaz (Samsung Galaxy A8, J7, Sony M5) kampanyasını iptal ettiren bir aboneye iptal tarihinden itibaren 50 gün boyunca yeni cihaz (bilgisayar, tablet, cep telefonu veya Tv) satışı yapılamayacaktır.

Nakil durumunda cihaz taksitleriniz faturanıza yansımaya devam edecektir. Nakil sonrasında İnternet hizmetinin teknik imkansızlıklar nedeniyle sürekli olarak verilememesi nedeniyle aboneliğinizin iptali durumunda, Kampanya’dan yararlanmaya devam etmeniz söz konusu olamaz ve "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar son faturanıza yansıtılacaktır.

Kampanya taahhüt süresi içinde internet hattı dondurulabilir ancak cihaz taksitleriniz faturanıza yansımaya devam edecektir.

Türk Telekom, Ürün’e ilişkin taksitlerden kalan borcun en az onda birini oluşturan ve birbirini izleyen en az iki taksitin Abone tarafından ödenmemesi veya kalan borcun en az dörtte birini oluşturan bir taksiti ödemede temerrüde düşmesi hâlinde abone’ ye kalan borçlarını ödemesi için otuz gün süre vererek tamamının ifasını talep etme hakkına sahiptir.

Başa Dön Hemen Başvur