Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Çiftetelli Kampanyası

 

31 Aralık 2016 tarihine kadar, 24 ay taahhüt vererek kampanyaya başvuran mevcut taahhütsüz bireysel müşteriler kampanyadan yararlanabilir.

Kampanyada tercihinize göre internet ve telefon (ADSL+ Alo Paket) veya sadece internet (Yalın İnternet) 24 ay boyunca indirimli sunulmaktadır.

​​

Kampanyadan tüm taahhütsüz ve kampanyaya dahil olan paketlerde yer alan bireysel mevcut müşteriler 24 ay taahhüt vererek kampanyaya dahil olan internet + telefon paketleri ile Yalın İnternet paketlerinden yararlanabilir.

​​

Kampanyadan yararlanmak için Türk Telekom Ofisleri ve Grup Mağazaları’na başvurabilirsiniz.

Size en yakın ADSL Satış Noktasını öğrenmek için tıklayın!

Ayrıca 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak kampanyaya katılabilirsiniz.

Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacaktır.

Mevcut durumda Yalın İnternet Paketiniz yoksa ve Yalın İnternet kullanmak istiyorsanız, Yalın İnternet Devre Hazırlama ücreti (tüm vergiler dahil peşin 10 TL), paket ve kampanyadan doğacak damga vergisi bir defaya mahsus olmak üzere evde internet faturasına yansıtılır. Limitli paketlerde kota aşım ücreti yürürlükteki tarifeye göre ücretlendirilecektir.

Kampanyada taahhüt süresi tamamlandıktan sonra internet aylık ücreti için mevcut internet paketinizin aylık standart ücreti üzerinden kullanımınız devam eder.

Kampanyaya giriş yaptığınız internet paketinin yürürlükteki aylık paket ücretinden daha yüksek aylık standart kullanım ücreti olan, kampanya kapsamındaki tüm paketlere geçiş yapabilirsiniz.

Evet. İnternet hattınızı mevcut kampanya koşulları korunacak şekilde devredebilirsiniz. İsteğe bağlı devir işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 24 TL olacak ücret alınmaktadır. Bu ücret, internet hattını devir alan abonenin devir işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır. Veraseten devir işlemlerinden ücret alınmamaktadır.

Evet. İnternet hattınızı mevcut kampanya koşullarınız korunacak şekilde başka bir adrese nakledebilirsiniz.

Kampanya taahhüdü devam ederken hat dondurma yapabilirsiniz. Ancak, bu durumda hat dondurma işlemi yapmış abonelerin taahhüdünün sona erme tarihine, abonenin hattını dondurduğu süre kadar ekleme yapılır. Ekleme yapılan bu dönemde, abone indirimli ücretten değil, yürürlükteki tarifeden ücretlendirilecektir.

Örneğin, kampanyası 01 Ocak 2014'de bitecek bir abonenin, indirim döneminde 60 gün hat dondurma işlemi yapmış olması halinde, taahhüt sona erme tarihi 01 Mart'a ertelenecektir. Hat dondurmada ay değil, gün hesabı yapılmaktadır.

Kampanya veya hizmet iptali için Türk Telekom Ofisleri ve Grup Mağazaları’na başvurabilir ya da 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Bahse konu tutara ilaveten (varsa) aşağıdaki ücretler faturanıza yansıtılacaktır.

  • (varsa) Bağlantı ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Kotalı paketlerde kota aşım ücreti,
  • (varsa) Geriye dönük ADSL/FİBERNET/HİPERNET/Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri.

Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.