Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Türk Telekom'le Tam İsabet Kampanyası

 

31 Mart 2015 tarihine kadar 12 ay taahhüt veren bireysel ve kurumsal mevcut taahhütsüz müşterilerimiz bu kampanyadan yararlanabilir. Kampanya ADSL/Türk Telekom HİPERNET/Türk Telekom FİBERNET veya Yalın İnternet paketleri için geçerlidir.

Kampanyadan tüm taahhütüz ve kampanyaya dahil olan paketlerde yer alan bireysel ve kurumsal mevcut müşteriler 12 ay taahhüt vererek yararlanabilir.

Kampanya sadece çağrı merkezine açıktır.

ADSL internet paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)

Yalın DSL paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)
  • 15 TL / FİBERNET için 18 TL Aylık Yalın Erişim Ücreti (Yalın müşterileri için)

Kampanyada taahhüt süresi 12 aydır. 12 ay boyunca kampanya dahilindeki indirimli ücretler üzerinden ücretlendirileceksiniz. Bu süre tamamlandıktan sonra mevcut internet paketinizin yürürlükteki aylık standart ücreti üzerinden faturalandırılmaya başlarsınız.

Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacaktır.

Kampanyaya giriş yaptığınız internet paketinin yürürlükteki aylık paket ücretinden daha yüksek aylık standart kullanım ücreti olan, kampanya kapsamındaki tüm paketlere geçiş yapabilirsiniz.

Evet. Abonelik başvurusu sırasında veya daha sonra Türk Telekom Katma Değerli Servisleri'nden yararlanabilirsiniz. Yararlanabileceğiniz servisler,

Tivibu Ev, Tivibu Web, Tivibu Cep, Türk Telekom Alo, Türk Telekom mobil, Türk Telekom 3G Mobil İnternet, Türk Telekom ProG, Türk Telekom Vitamin, Türk Telekom Müzik, Türk Telekom WiFi, Türk Telekom Aile Koruma Şifresi, Türk Telekom Güvenlik ve NETDİSK. Tüm servislerimiz hakkında bilgi almak için tıklayın.

Evet. İnternet hattınızı mevcut kampanya koşulları korunacak şekilde devredebilirsiniz. 1 Şubat 2014 tarihi itibariyle isteğe bağlı devir işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 15 TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, internet hattını devir alan abonenin devir işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır. Veraseten devir işlemlerinden ücret alınmamaktadır.

Evet. İnternet hattınızı mevcut kampanya koşullarınız korunacak şekilde başka bir adrese nakledebilirsiniz.

Kampanya taahhüdü devam ederken hat dondurma yapabilirsiniz. Ancak, bu durumda hat dondurma işlemi yapmış abonelerin taahhüdünün sona erme tarihine, abonenin hattını dondurduğu süre kadar ekleme yapılır. Ekleme yapılan bu dönemde, abone indirimli ücretten değil, yürürlükteki tarifeden ücretlendirilecektir. Örneğin, kampanyası 01 Ocak 2014'de bitecek bir abonenin, indirim döneminde 60 gün hat dondurma işlemi yapmış olması halinde, taahhüt sona erme tarihi 01 Mart'a ertelenecektir. Hat dondurmada ay değil, gün hesabı yapılmaktadır.

Kampanya veya hizmet iptali için Türk Telekom Ofisleri ve Türk Telekom Mağazaları'ne başvurabilir ya da 444 0 375 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Bahse konu tutara ilaveten (varsa) aşağıdaki ücretler faturanıza yansıtılacaktır.

  • (varsa) Bağlantı ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Kotalı paketlerde kota aşım ücreti,
  • (varsa) Geriye dönük ADSL/Türk Telekom FİBERNET/HİPERNET/Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri.

Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 0 375 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.

Başa Dön Hemen Başvur