Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

2 Ay Bedava Kampanyası

 

Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?

2 Ay Bedava Kampanyası, 31 Aralık 2017 tarihine kadar 24 ay taahhütlü ve bireysel müşteriler için geçerlidir. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına hitap edecek şekilde hız ve GB (gigabyte) alternatiflerini içeren limitsiz internet paketlerinin yer aldığı kampanya; 24 ay indirimli fiyat fırsatı ile sunulmaktadır.

Kampanya kapsamında ilk 2 ay yalın internet aylık erişim ücreti/Alo paket aylık sabit ücreti ve paket ücreti alınmamaktadır. Abonenin bağlantı ücreti ve kampanya katılım ücretinin ilk 2 aylık toplam tutarı ise 3. Ay faturasından otomatik olarak mahsup edilecektir. Özetle; kampanya kapsamında, 2 aylık %100 indirimli yalın internet erişim ücreti/Alo paket aylık sabit ücreti, internet paketi ücreti, bağlantı ücreti ve kampanya katılım ücreti faydası sunulmaktadır.

Müşterilerimiz, 3. Aydan itibaren ise taahhüt sürelerinin bitimine kadar kampanya kapsamında sunulan indirimli paket fiyatlarından faydalanabilecektir.

Kampanyaya başvurmak için ön koşul olarak satış temsilcisi tarafından etkinlik esnasında size verilmiş şifre kartınızın olması gerekmektedir. Şifre kartın üzerindeki seri no, kart no ve pin kodu satış temsilcisi tarafından sisteme girildiğinde kampanya satışı gerçekleştirilebilmektedir.

Kampanya ile birlikte ayrıca indirimli modem fırsatından satış anında, 24 ay boyunca sadece aylık 3TL taksitle yararlanılabilir.

Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?

  • İndirimli İnternet Paket Ücreti:Kampanya kapsamında internet paketleri ilk 2 ay ücretsiz, taahhüt süresinin kalan 22 ayı boyunca da indirimlidir. Detaylı bilgi için tıklayın.
  • İnternet Bağlantı ücreti:Yeni aboneliklerde alınan bağlantı ücreti, 24 ay boyunca aylık 8TL taksitli olup kampanya paket fiyatlarına dahildir.
  • Kampanya Katılım Ücreti; Kampanya katılımlarında alınan 48TL (KDV dahil) Alo Paket veya Yalın İnternet kampanya katılım ücreti, 24 ay boyunca aylık 2TL taksitle ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir..
  • Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
    • Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti ilk 2 ay ücretsiz, taahhüt süresinin kalan 22 ayı boyunca da indirimli aylık 10TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
    • Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 10TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
    • Sabit telefon hattı ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerin, bir defaya mahsus peşin 10TL (vergiler dahil) Yalın internet geçiş ücreti alınır.
  • Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:
    • Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında ilk 2 ay ücretsiz olup, taahhüt süresinin kalan 22 ayı boyunca indirimli aylık 10TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
    • Sabit telefon hattı olmayan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 16TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
    • Türk Telekom sabit telefon hattı olup Alo Paket'e geçiş yapmak isteyen abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 16TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 10TL'dir.
  • Evde internet ev içi kurulum ücreti: Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 90 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 150TL olan evde kurulum hizmeti ücretsizdir.

İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?

Damga vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.

Bağlantı Ücreti: İlk taksidi yansıtılır.

Kampanya Katılım Ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ve Alo Paket erişimi(sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlananlara ilk taksidi yansıtılır.

Kısmi Kullanım Ücreti:

  • İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır. Kampanya kapsamında ilk 2 ay ücretsizdir.
  • Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır. Kampanya kapsamında ilk 2 ay ücretsizdir.
  • ALO Paket erişim ücreti: Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır. Kampanya kapsamında ilk 2 ay ücretsizdir.

Satın alınan ücretli Evde İnternet Katma Değerli Servis ücreti (Varsa): Ücretli Evde internet katma değerli servislerinden (Türk Telekom Tivibu Web, Vitamin, ...) yararlanıyorsanız, bu servisin ücreti ilk faturanıza yansıtılır.

Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?

Bireysel aboneler için;

  • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
  • Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport veya uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin bir sureti
​​​​​​​​​​​​​​​

Satış anında,kampanya kapsamında, kablosuz modemler indirimli olarak sunulmakta olup 24 ay boyunca aylık 3TL'dir. Belirtilen indirimli fiyat internete ilk başvuru anında geçerli olup abonelik başlangıcından sonra modem talep edilmesi durumunda Taksitli Modem Kampanyası'ndan yararlanılabilir.

FİBERNET Paketlerinde, FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alacak aboneler için, mülkiyeti Türk Telekomünikasyon A.Ş.'ye ait olan HGW modeme abonelik boyunca ücretsiz kullanım hakkı sağlanır.

Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. 7 iş gününden sonra ortaya çıkacak arızalardan modem üreticisi firma sorumludur; 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda gerekli kontroller sonrası modem arızasının tespit edilmesi durumunda üretici firma tarafından garanti kapsamında arızanın giderilmesi için ilgili firma servisine yönlendirilirsiniz.​​

​​

Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, ev içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında 24 ay taahhütle ücretsizdir. Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.​​​

​​​​
​​

Kampanyaya başvurmak için ön koşul olarak satış temsilcisi tarafından etkinlik esnasında size verilmiş şifre kartınızın olması gerekmektedir. Şifre kartınızla kampanyaya başvurmak için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.

Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.

​​
​​​

1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?

Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.

2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?

  • Yalın internet hizmetinden Türk Telekom Alo Paket internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom Alo paket hizmetine geçiş ücreti 16TL'dir.
  • Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 10TL olarak faturanıza yansıtılır.

3. Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?

Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.​

4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?

Devir, nakil ve hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.​ ​

5. Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?

Kampanya iptali için 4441444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne veya Türk Telekom Satış Noktalarına başvurabilirsiniz.​

6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?

Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Geriye dönük internet / Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri
  • (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri
  • (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri,
  • (varsa) Kampanya Ücretinin kalan taksitleri yansıtılır.

7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?

Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.​

​​​​​​​​​​
Başa Dön Hemen Başvur