1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından itibaren, taahhüt süresi boyunca ve sonrasında tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2- Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?
Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 13 TL Kampanya kapsamında ücretsizdir.
3- Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.
4- İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Nakil, hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Devir yapılamaz.
5- Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?
Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.
6- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: İnternet hizmeti ve tercih edildiyse modem bedeli, Kampanya kapsamında ilk faturada tahsil edildiği için, ilk Aydan sonra internet hizmetiyle ilgili bir bedel yansıtılmaz.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, Kampanya kapsamında bir bedel yansıtılmaz. Ancak eğer internet hizmeti ve Kampanya kapsamında satış anında peşin olarak sunulan modem dışında cihaz, katma değerli servisler gibi ürünler satin alınmışsa sadece bunlarla ilgili hesaplama yapılacaktır. Bu hesaplamada faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) modem hariç cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) katma değerli servislerin kalan taksitleri yansıtılır.
7- Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.