1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık kullanım ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla geçişe açık paketlerde tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet hizmetimi değiştirebilir miyim?
İnternet hizmetinden Yalın internet hizmetine veya Yalın internet hizmetinden internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Yalın internet hizmetine geçiş nedeniyle geçiş ücreti (bir defalık tüm vergiler dâhil peşin 10 TL) faturalandırılır ve kampanya kapsamında aylık olarak 10 TL Yalın Erişim ücreti faturanıza yansıtılır.
3. Kampanya taahhüt süresi bittikten sonra tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti ne kadar olacaktır?
Kampanyada taahhüt süresi 24 aydır. İndirim süresinin bitiminden itibaren seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarifesi üzerinden ücretlendirme yapılır.
4. Başka birine devir, başka adrese nakil, hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilir miyim?
Devir, Nakil ve Hat Dondurma işlemleriile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.
5. Kampanyayı nasıl iptal ettirebilirim?
Kampanyayı iptal ettirmek için Türk Telekom ofisleri ve grup mağazalarına başvurabilirsiniz. Size en yakın Türk Telekom Satış Noktası'nı öğrenmek için tıklayın!
Ayrıca 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak kampanyaya katılabilirsiniz.
6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: 24 aylık bu indirimli teklifimizi iptal etmek ya da paketinizden daha düşük tutarlı pakete geçmeniz durumunda faturanıza bir bedel yansıtılmaktadır. 24 ay içinde teklif kapsamında kullandığınız indirimler, faydalar ile taahhüdünüz kapsamında tahakkuk etmemiş hizmet bedeli toplamı karşılaştırılacak, düşük olan tutar faturanıza yansıtılacaktır.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda faturaya yansıyacak ücretler;
24 ay içinde teklif kapsamında kullandığınız indirimler, faydalar ile taahhüdünüz kapsamında tahakkuk etmemiş hizmet bedeli toplamı karşılaştırılacak, düşük olan tutar faturanıza yansıtılacaktır. Kampanyanın iptal edilmesi halinde aynı zamanda , Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet / Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
8. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.