Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Transfer Fırsatı Kampanyası

1. Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?

Transfer Fırsatı Kampanyası, 31 Mart 2017 tarihine kadar 24 ay veya 12 ay taahhütlü ve bireysel müşteriler için geçerlidir. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına hitap edecek şekilde hız ve GB (gigabyte) alternatiflerini içeren limitsiz internet paketlerinin yer aldığı kampanya; seçiminize göre 24 ay veya 12 ay indirimli, sabit fiyat fırsatı ile sunulmaktadır.

2. Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?

  • İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri seçiminize göre 24 ay veya 12 ay boyunca indirimlidir. Detaylı bilgi için tıklayınız.

  • İnternet Bağlantı ücreti: Kampanya kapsamında bağlantı ücreti alınmamaktadır.

  • Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:


    a)Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti seçimi seçiminize göre 24 ay veya 12 ay boyunca indirimli aylık 10TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.


    b)Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 10TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.


    c)Sabit telefon hattı ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerin, bir defaya mahsus peşin 10TL (vergiler dahil) Yalın internet geçiş ücreti alınır.

  • Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:


  • a)Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında seçiminize göre 24 ay veya 12 ay boyunca indirimli aylık 12TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.


    b)Sabit telefon hattı olmayan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 16TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.


    c)Türk Telekom sabit telefon hattı olup Alo Paket'e geçiş yapmak isteyen abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 16TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 10TL'dir.

3. İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?

Damga vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.

Kısmi Kullanım Ücreti:

  • İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.

  • Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.

  • ALO Paket erişim ücreti: Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.

  • Satın alınan ücretli Evde İnternet Katma Değerli Servis ücreti (Varsa): Ücretli Evde internet katma değerli servislerinden (Türk Telekom Tivibu Web, Vitamin, ...) yararlanıyorsanız, bu servisin ücreti ilk faturanıza yansıtılır.

4. Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?


Bireysel müşteriler için;

  • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)

  • Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport, gemi adamı belgesi, yabancı misyon kimlik kartı veya NATO kimlik belgesinin bir sureti

  • T.C. vatandaşlık numarası (Şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir)

  • Kampanya kapsamında, modem talep edilmesi durumunda Taksitli Modem Kampanyası'ndan yararlanılabilir.

  • FİBERNET Paketlerinde, FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alacak aboneler için, mülkiyeti Türk Telekomünikasyon A.Ş.'ye ait olan HGW modeme abonelik boyunca ücretsiz kullanım hakkı sağlanır.

  • Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. 7 iş gününden sonra ortaya çıkabilecek arızalardan modem üreticisi firma sorumludur; 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda gerekli kontroller sonrası modem arızasının tespit edilmesi durumunda üretici firma tarafından garanti kapsamında arızanın giderilmesi için ilgili firma servisine yönlendirilirsiniz.

  • Diğer internet servis sağlayıcıdaki internet aboneliğini iptal ettirmeden, Türk Telekom evde internete geçiş yapan müşteriler  diğer internet servis sağlayıcıda çıkan son faturalarını 60 gün içinde ibraz etmeleri durumunda, faturanın iletildiği tarihten itibaren; kampanyalı fiyatlar üzerinden mevcut indirimlerine ek olarak faturalarına aylık 30 TL  (vergiler dahil) olacak şekilde  ve toplam 150 TL’ye kadar (vergiler dahil) indirim yansıtılacaktır. Taahhüt kapsamında tanımlanan ek indirim miktarının tamamlanmasından sonra, faydalandığı tarifenin kampanyalı fiyatı üzerinden faturalandırılmaya devam edecektir. Diğer internet servis saglayıcı aboneligi ile Türk Telekom Evde Internet aboneligi aynı kişi adına olmalıdır. Kampanya süresi boyunca sunulan ek indirim taahhüt bitim süresinden önce abonelik iptal edilmesi halinde cayma bedeli hesabına dahil edilecektir.

  • Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.


  • Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.

1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?

​​Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık veya 12 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.

2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?

  • Yalın internet hizmetinden Türk Telekom Alo Paket internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom Alo paket hizmetine geçiş ücreti 16TL'dir.

  • Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 10TL olarak faturanıza yansıtılır.

3. Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?

Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirim​li kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.​

4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?

DevirNakil ve Hat Dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.​

5. Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?

Kampanya iptali için 4441444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne veya Türk Telekom Satış Noktalarına başvurabilirsiniz.​

6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?

Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,

  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,

  • (varsa) Geriye dönük internet / Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri

  • (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri

7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?

Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.​​​

​​​​​​​​​​