Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Hepsi Dahil Kampanyası

24 ay taahhüt veren bireysel yeni müşterilerimiz bu kampanyadan yararlanabilir. Kampanyadaki internet paketleri 24 ay boyunca indirimli fiyatlarla sunulmaktadır.​

Kampanyadan tüm bireysel yeni müşteriler kampanyaya dahil olan paketlerinden biri için 24 ay taahhüt vererek yararlanabilir.​

Bireysel aboneler için;

TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)

Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport veya uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin bir sureti​

Evet, kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüt sonuna kadar kampanyaya giriş yaptığınız tarife/hız paketinin aylık kullanım ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemek kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.

Yeni aboneliklerde alınan 192 TL (KDV dahil) bağlantı ücreti, 24 ay boyunca aylık 8 TL taksitle ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir.​

Evet. Kampanyaya belirtilen paketlerin yalın versiyonları da dahildir. Yalın erişim ücreti aylık (18 TL) kampanya kapsamında 24 ay boyunca aylık 12TL’dir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir. Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı ve internet hizmeti aboneliği olmayan yeni müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 10 TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir. Sabit telefon hattı olan ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerden bir defaya mahsus peşin 10TL (vergiler dahil) Yalın internet geçiş ücreti faturaya yansıtılır.​

Hayır, Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacak olup isteyen müşterilerimize avantajlı fiyatla sunulmaktadır. Kampanya kapsamında 1 adet modem alınabilmektedir. Kampanya kapsamında Airties, Exper, Pikatel, Huawei, TP-LINK, ZTE ya da Zyxel markalı kablosuz modem alabileceksiniz. Kampanya kapsamında verilecek modemler stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır.24 aylık taksit süresi dolmadan internet aboneliğinin iptal edilmesi durumunda, modemin kalan taksit tutarı oluşacak son Türk Telekom faturanıza yansıtılacaktır.

FİBERNET Paketlerinde, FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alacak aboneler için, mülkiyeti Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait olan HGW modeme abonelik boyunca ücretsiz kullanım hakkı sağlanacaktır.

Satış sırasında ürünün ayıplı olduğunu farkederseniz, ürünü ayıpsız bir ürün ile değiştirebilirsiniz. Modeminiz arızalı ise; ADSL hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içerisinde Türk Telekom Mağazaları ve Ofislerine başvurmanız halinde modeminiz yenisi ile değiştirilecektir. Ancak bu süreden sonra ortaya çıkacak arızalardan modem üreticisi firma sorumludur ve garanti kapsamında üretici firma tarafından arıza giderilecektir. Arıza yaşamanız durumunda, öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Gerekli kontrollerin yapılması ve modem arızasının tespit edilmesi durumunda ilgili firma servisine yönlendirileceksiniz.

Evde internet paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)
  • Bağlantı ücreti (ücretlendirme tablosunda ücretlendirmelere dahildir.)
  • Modem Ücreti (isteğe bağlıdır.)

Yalın internet paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)
  • Aylık Yalın Erişim Ücreti
  • Bağlantı ücreti (ücretlendirme tablosunda ücretlendirmelere dahildir.)
  • Modem Ücreti (isteğe bağlıdır.)

ALO Paket internet paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)
  • Aylık Yalın Erişim Ücreti​
  • Bağlantı ücreti (ücretlendirme tablosunda ücretlendirmelere dahildir.)
  • Modem Ücreti (isteğe bağlıdır.)

Kampanyada taahhüt süresi 24 aydır. İndirim süresinin bitiminden itibaren seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarifesi üzerinden ücretlendirme yapılacaktır.

İnternet hizmetinden Yalın internet hizmetine veya Yalın internet hizmetinden internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Yalın internet hizmetine geçiş nedeniyle geçiş ücreti (bir defalık tüm vergiler dâhil peşin 10 TL) faturalandırılır ve kampanya kapsamında aylık olarak 12 TL Yalın Erişim ücreti ödersiniz.​

Kampanyadan yararlanan yeni müşterilerin ilk faturalarına aşağıdaki ücretler yansır;

Kısmi Kullanım Ücreti: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeliniz, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak ilk faturanıza yansıtılır.

Bağlantı Ücreti: Aylık 8 TL olmak üzere, 24 ay süresince yansıtılır. Ücretlendirme tablosundaki fiyatlarda dahildir.

(Varsa) Yalın İnternet Aylık Erişim Hizmeti Ücreti: Yalın İnternet hizmetinden yararlanıyorsanız, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.

(Varsa) Modem Ücreti: Aylık 3 TL olmak üzere, 24 ay süresince yansıtılır.

Damga Vergisi ve oluşacak diğer vergiler

Satın alınan ücretli Evde İnternet Katma Değerli Servis ücreti (Varsa): Ücretli Evde internet katma değerli servislerinden (Türk Telekom Tivibu Web, Vitamin, ...) yararlandıysanız, bu servisin ücreti ilk faturanıza yansıtılır.​

Devir, nakil ve hat dondurma ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.​

Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri arayabilir, Türk Telekom Ofisleri veya Mağazalarına başvurabilirsiniz. ​

Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali yaptığınız durumda faturanıza yansıyacak ücretler; Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. ​

Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda faturanıza yansıyacak ücretler;

Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Bahse konu tutara ilaveten;

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri
  • (varsa) ALO Paket​ kullanım ve bağlantı ücretleri 
  • (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.

Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.​