Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Dörde Katlayan Kampanyası

 

1. Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?

Kampanya, 31 Aralık 2017 tarihine kadar 24 ay taahhütlü ve bireysel müşteriler için geçerlidir. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına hitap edecek şekilde limitsiz internet paketlerinin yer aldığı kampanya; 24 ay indirimli, sabit ve her şey dahil fiyat fırsatı ile sunulmaktadır. Kampanya kapsamında müşteri ilk 4 ay 4 kat hız ve 4 kat GB deneyimini yaşayabileceği fiber / hiper altyapıda 100 Mbps - 200 GB paketinden faydalanacaktır. 5. ay ile birlikte müşteri fiber / hiper altyapıda 24 Mbps - 50 GB paketini kullanmaya başlayacaktır. Müşteri kampanya kapsamında ilk 4 ay boyunca Türk Telekom Prime ayrıcalıklarından faydalanabilecektir.

2. Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?

  • İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 24 ay boyunca indirimlidir. Detaylı bilgi için tıklayın.
  • İnternet Bağlantı ücreti:Yeni aboneliklerde alınan bağlantı ücreti, 24 ay boyunca aylık 8 TL taksitli olup kampanya paket fiyatlarına dahildir.
  •  Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
    • Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti 24 ay boyunca indirimli aylık 12TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
    • Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 10TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
    • Sabit telefon hattı ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerin, bir defaya mahsus peşin 10TL (vergiler dahil) Yalın internet geçiş ücreti alınır.
  • Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:
    • Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında 24 ay boyunca indirimli aylık 12 TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
    • Sabit telefon hattı olmayan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 16TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
  • Evde internet ev içi kurulum ücreti: Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 90 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 150TL olan evde kurulum hizmeti ücretsizdir.

3. İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?

Damga vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.

Bağlantı Ücreti: İlk taksidi yansıtılır.

Kısmi Kullanım Ücreti:

  • İnternet:Aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
  • Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
  • Satın alınan ücretli Evde İnternet Katma Değerli Servis ücreti (Varsa): Ücretli Evde internet katma değerli servislerinden (Türk Telekom Tivibu Web, Vitamin, ...) yararlanıyorsanız, bu servisin ücreti ilk faturanıza yansıtılır.

4. Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?

Bireysel aboneler için;

  • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
  • Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport veya uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin bir sureti
​​
​​​​​​​​​​​​

Satış anında, kampanya kapsamında, kablosuz modemler indirimli olarak sunulmakta olup 24 ay boyunca aylık 3TL'dir. Belirtilen indirimli fiyat internete ilk başvuru anında geçerli olup abonelik başlangıcından sonra modem talep edilmesi durumunda Taksitli Modem Kampanyasından yararlanabilirsiniz.

FİBERNET Paketlerinde, FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alacak aboneler için, mülkiyeti Türk Telekomünikasyon A.Ş.'ye ait olan HGW modeme abonelik boyunca ücretsiz kullanım hakkı sağlanır.

Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. 7 iş gününden sonra ortaya çıkabilecek arızalardan modem üreticisi firma sorumludur; 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda gerekli kontroller sonrası modem arızasının tespit edilmesi durumunda üretici firma tarafından garanti kapsamında arızanın giderilmesi için ilgili firma servisine yönlendirilirsiniz.

​​​​​​​

Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, ev içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom Evde İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında 24 ay taahhütle ücretsizdir. 
Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.

​​​​

Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.

Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.

​​​​

1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?

​​Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.

2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?

  • Yalın internet hizmetinden Türk Telekom Alo Paket internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom Alo paket hizmetine geçiş ücreti 16TL'dir.
  • Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 10TL olarak faturanıza yansıtılır.

3. Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?

Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.​​

4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?

Devir, Nakil ve Hat Dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.​

5. Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?

Kampanya iptali için 4441444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne veya Türk Telekom Satış Noktalarına başvurabilirsiniz.​

6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?

Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem,tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Geriye dönük internet / Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri
  • (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri
  • (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri,
  • (varsa) Kampanya Ücretinin kalan taksitleri yansıtılır.

7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?

Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.​​​​​

​​​​
Başa Dön Hemen Başvur