Ana İçeriğin Başı

Türk Telekom Chatbot - Sıkça Sorulan Sorular

​​

Mevcut bireysel evde internet müşterilerimize, belli bir akış üzerinden Facebook Messenger aracılığıyla tekliflerimizi sunduğumuz dijital bir kanaldır. SMS olarak gönderilen link ile Facebook Messenger aracılığıyla size özel bireysel evde internet teklifinizi görüntüleyebilirsiniz.

Outbound kanaldan ulaşılamayan, taahhüdü bitmiş veya bitecek olan mevcut bireysel evde internet müşterileri Türk Telekom Chatbot kanalı üzerinden sunulan tekliflerden faydalanabilir.

​​

Teklifi görüntüleyebilmeniz için cep telefonunuzda Facebook Messenger uygulaması yüklü olmalıdır. Aksi durumda teklifi bu kanaldan görüntülenmeyecektir.

Yalnızca SMS ile link gönderilen müşteriler teklifi görüntüleyebilecektir.

​​

Evet, SMS ile gönderilen linkin 7 gün içinde açılmaması durumunda teklif geçerliliğini kaybedecektir.

​​

Teklif, sadece Türk Telekom Chatbot kanalı için geçerlidir.

​​

Hizmet ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

​​
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​