Türk Telekom Chatbot - Sıkça Sorulan Sorular Sayfa Görüntüsü Sayfa İçeriği Türk Telekom Chatbot nedir? Mevcut bireysel evde internet müşterilerimize, belli bir akış üzerinden Facebook Messenger aracılığıyla tekliflerimizi sunduğumuz dijital bir kanaldır. SMS olarak gönderilen link ile Facebook Messenger aracılığıyla size özel bireysel evde internet teklifinizi görüntüleyebilirsiniz. Türk Telekom Chatbot' tan kimler yararlanabilir? Outbound kanaldan ulaşılamayan, taahhüdü bitmiş veya bitecek olan mevcut bireysel evde internet müşterileri Türk Telekom Chatbot kanalı üzerinden sunulan tekliflerden faydalanabilir. Hizmetten faydalanabilmek için herhangi bir gereklilik var mıdır? Teklifi görüntüleyebilmeniz için cep telefonunuzda Facebook Messenger uygulaması yüklü olmalıdır. Aksi durumda teklifi bu kanaldan görüntülenmeyecektir. Yalnızca SMS ile link gönderilen müşteriler teklifi görüntüleyebilecektir. Teklifin geçerlilik süresi var mıdır? Evet, SMS ile gönderilen linkin 7 gün içinde açılmaması durumunda teklif geçerliliğini kaybedecektir. Aynı teklif için, farklı başvuru kanallarından faydalanabilir miyim? Teklif, sadece Türk Telekom Chatbot kanalı için geçerlidir. Hizmete ilişkin karşılaşacağım sorunlarla ilgili nereye başvurabilirim? Hizmet ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Sayfa Alt Bölüm İçeriği