Ana İçeriğin Başı

Kullanım Bilgilendirme Servisi

Kullanım Bilgilendirme Servisi, müşterilerin aylık kullanım (download) miktarları %80 ve %100’e ulaştığı durumda bilgi almasını sağlayan ücretsiz bir hizmettir. Kullanımlarınız için mevcut bilgilendirme tercihiniz aşağıda işaretli olarak yer almaktadır, tercihinizi bu adımdan güncelleyebilirsiniz.

Limitsiz paket kullanan müşterilere kullanım bilgilendirmesi yapılmaz. Limitsiz paketler dışındaki tüm paketlerde kullanım bilgilendirmesi yapılır. ​

Evde internetinize ait akıllı paket, aşımlı paket ve ek paketlerin (limitsiz olmayan tüm paketler) kullanım miktarlarının (download) %80 ve %100’e ulaştığı durumunda seçiminize göre SMS, e-posta ya da sesli yanıt sistemi (IVR) ile ücretsiz bilgilendirme yapılır.​

Online İşlem Merkezi, 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.

  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme
  • *SMS ve Sıralı Bilgilendirme

*Bu seçeneği seçen müşterilere SMS gönderimi sağlanamaması durumunda, sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi (IVR) ile bilgilendirme yapılır.

Gönderilen bilgilendirme içeriğinde; ​

  • Hizmet No
  • Tarih ve Saat
  • Hangi Sınıra Ulaşıldığı (%80 ya da %100)
  • Aşım Ücreti (varsa)
  • Kullanılan paketin toplam aylık kullanım miktarı ve kalan kullanım miktarı

KALAN boşluk hizmet numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Ayrıca kota kullanımınızı bilgisayarınız üzerinden kolayca takip edebilmek için akıllı çubuk uygulamamızı bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Akıllı çubuk uygulamasını indirmek ve detaylı bilgi için tıklayınız. ​

​​

KULLANIMIPTAL boşluk hizmet numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan servisin iptalini sağlayabilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Hayır, bu hizmet ücretsizdir. ​

Bu hizmet sadece aylık kullanım miktarınızın %80 ve %100’üne ulaşmanız durumunda bilgi vermek içindir. İnternet hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

  • Aşımlı paketlerde, kotanıza ulaştığınızda internetiniz kesilmez. Devam eden kullanımlarınızın için aşım ücreti hesaplanarak aynı fatura dönemine yansıtılır.
  • Akıllı Paketlerde, paketinizin sahip olduğu aylık kullanım miktarına ulaştığınızda ek paketiniz bulunmuyorsa internet hizmetiniz otomatik olarak durur. Aşım ve aşım ücreti söz konusu değildir. Kullanıma devam edebilmek için ek paket satın alınabilir veya paket değişikliği yapılabilir.

Aşımlı paketlerde, aylık kullanım miktarının tamamının kullanılmasının ardından devam eden kullanımlar için MB başına yansıyan ücrettir.