Kota Bilgilendirme Servisi

 

Kota Bilgilendirme Servisi, limitli paket kullanan müşterilerimizin, aylık download (indirme) miktarları %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda bilgi almasını sağlayan ücretsiz bir hizmettir.​

Tüm Türk Telekom kota ve akıllı kotalı evde internet müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır. ​

Evde internetinize ait kota, akıllı kota veya ek kota paket/kampanyanıza ait aylık download (indirme) miktarlarınızın %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda SMS yolu ile ücretsiz bilgilendirme yapılır.​

Online İşlem Merkezi, 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.

  • SMS ve Sıralı Bilgilendirme  *
  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme

*SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.

Gönderilen bilgilendirme içeriğinde; hizmet numaranız, %80-%100 sınırına erişen ilgili paket adı, MB başına kota aşım ücreti, kalan MB bilgileri yer almaktadır.​

KOTA boşluk hizmet numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Ayrıca kota kullanımınızı bilgisayarınız üzerinden kolayca takip edebilmek için akıllı çubuk uygulamamızı bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Akıllı çubuk uygulamasını indirmek ve detaylı bilgi için tıklayınız. ​

KOTAIPTAL boşluk hizmet numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan servisin iptalini sağlayabilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Hayır, bu hizmet ücretsizdir. ​

Bu hizmet sadece aylık kotanızın %80 ve %100’üne ulaşmanız durumunda bilgi vermek içindir. İnternet hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

  • Kotalı paketlerde, kotanıza ulaştığınızda internetiniz kesilmez. Aşan kullanımlarınızın için kota aşım ücreti hesaplanarak aynı fatura dönemine yansıtılır.
  • Akıllı Kota Paketlerinde, paketinizin sahip olduğu kotaya ulaştığınızda başka ek kota paketiniz bulunmuyorsa internet hizmetiniz otomatik olarak dondurulur. Kota aşımı ve aşım ücreti söz konusu değildir. Kullanıma devam edebilmek için ek kota satın alınabilir.

Kota aşım ücreti, limitli paketlerde, bir ay içinde kullanılabilecek kota miktarının aşılması durumunda yansıyan ücrettir. ​