Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Hesaplı Katılım Kampanyası

31 Aralık 2016 tarihine kadar, 24 ay taahhüt vererek kampanyaya başvuran mevcut taahütsüz bireysel müşteriler kampanyadan yararlanabilir.​

Kampanyadan bireysel taahhütsüz mevcut müşterilerimiz 24 ay taahhüt vererek yararlanabilir. Kampanyadan Yalın internet /Alo Paket erişim hizmeti ve ev telefonu hizmeti ile faydalanma imkânı mevcuttur. Kampanyadan Yalın/Alo Paket erişim hizmeti ile yararlanmak isteyen müşterilerimiz için; kampanya süresince Yalın ve Alo Paket aylık erişim ücreti 24 aylık kampanya süresi boyunca 18 TL yerine 10 TL olup paket ve ücretlendirme tablosunda belirtilen kampanyalı paket fiyatına dâhildir. Kampanya süresi sonrasında ürünün ilgili tarihteki aylık standart yalın erişim ücreti üzerinden faturalandırma yapılacaktır.​

Kampanyadan yararlanmak için Türk Telekom ofisleri ve grup mağazalarına başvurabilirsiniz. Size en yakın Türk Telekom Satış Noktası'nı öğrenmek için tıklayın!

Ayrıca 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak kampanyaya katılabilirsiniz.

Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacaktır.​

Mevcut durumda Yalın İnternet Paketiniz yoksa ve Yalın İnternet kullanmak istiyorsanız, Yalın İnternet Devre Hazırlama ücreti (tüm vergiler dâhil peşin 10 TL), paket ve kampanyadan doğacak damga vergisi bir defaya mahsus olmak üzere evde internet faturasına yansıtılır. Limitli paketlerde kota aşım ücreti yürürlükteki tarifeye göre ücretlendirilecektir. Kampanya indirimli tutar ile birlikte 24 ay boyunca aylık 2 TL kampanya katılım ücreti yansıtılır.

Kampanyada taahhüt süresi tamamlandıktan sonra internet aylık ücreti için mevcut internet paketinizin aylık standart ücreti üzerinden kullanımınız devam eder.​

Kampanyaya giriş yaptığınız internet paketinin yürürlükteki aylık paket ücretinden daha yüksek aylık standart kullanım ücreti olan, kampanya kapsamındaki tüm paketlere geçiş yapabilirsiniz.​

Evet. İnternet hattınızı mevcut kampanya koşulları korunacak şekilde devredebilirsiniz. İsteğe bağlı devir işlemlerinden işlem başına vergiler dâhil 24 TL olacak ücret alınmaktadır. Bu ücret, internet hattını devir alan abonenin devir işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır. Veraseten devir işlemlerinden ücret alınmamaktadır.​

Kampanya taahhüdü devam ederken hat dondurma yapabilirsiniz. Ancak, bu durumda hat dondurma işlemi yapmış abonelerin taahhüdünün sona erme tarihine, abonenin hattını dondurduğu süre kadar ekleme yapılır. Ekleme yapılan bu dönemde, abone indirimli ücretten değil, yürürlükteki tarifeden ücretlendirilecektir.

Örneğin, kampanyası 01 Ocak 2016'de bitecek bir abonenin, indirim döneminde 60 gün hat dondurma işlemi yapmış olması halinde, taahhüt sona erme tarihi 01 Mart'a ertelenecektir. Hat dondurmada ay değil, gün hesabı yapılmaktadır.

Kampanya veya hizmet iptali için Türk Telekom Ofisleri ve Grup Mağazaları’na başvurabilir ya da 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.​

Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Bahse konu tutara ilaveten (varsa) aşağıdaki ücretler faturanıza yansıtılacaktır.

  • Kampanya Katılım ücretinin kalan taksitlerinin toplamı
  • (varsa) Bağlantı ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Kotalı paketlerde kota aşım ücreti,
  • (varsa) Geriye dönük ADSL/ FİBERNET/HİPERNET/Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri.

Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.