Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Dolu Dolu Prestij Kampanyası

 

24 ay taahhüt veren bireysel yeni müşterilerimiz bu kampanyadan yararlanabilir. Kampanyadaki internet paketleri 24 ay boyunca indirimli fiyatlarla sunulmaktadır. ​​​

​​Kampanyadan tüm bireysel yeni müşteriler kampanyaya dahil olan paketlerinden biri için 24 ay taahhüt vererek yararlanabilir. ​

​​Bireysel aboneler için;

TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)

Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport veya uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin bir sureti ​

Kampanyaya katılmanız durumunda eviniz 12 ay boyunca yangın, sel, su baskını, dahili su, terör, hava ve kara taşıt çarpması, yıldırım, fırtına, hırsızlıkdır gibi durumlara karşı sigortalanacaktır.​​​

Sigortanız ile ilgili tüm detayları;

1) Aksigorta Çağrı Merkezinden öğrenebilirsiniz.( 444 27 27 )

2) www.aksigorta.com.tr adresinden de aşağıdaki adımlar ile öğrenebilirsiniz.

a- Aşağıdaki adreste yer alan “Bireysel Yeni Üyelik” alanından Aksigorta hesabı istenen bilgilerle açılması gerekmektedir.
https://benimaksigortam.aksigorta.com.tr/myaksigorta/myGiris.xhtml

b- Hesap açıldıktan sonra yine aşağıdaki adres üzerinden tckn ve doğum tarihi bilgileri ile giriş yapıp cep telefonuna gelen şifre girilerek poliçe ayrıntıları görülebilir.
https://benimaksigortam.aksigorta.com.tr/myaksigorta/myGiris.xhtml

​​444 27 27 Hasar anında aranması gerekmektedir. Olası bir hasar durumunda muhattap firma Aksigorta’dır ve hasar ödemesi Aksigorta tarafından yapılacaktır.​

​​Evet, kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüt sonuna kadar kampanyaya giriş yaptığınız tarife/hız paketinin aylık kullanım ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemek kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.​

​​Yeni aboneliklerde alınan 192 TL (KDV dahil) bağlantı ücreti, 24 ay boyunca aylık 8 TL taksitle ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir.​

Evet. Kampanyaya belirtilen paketlerin yalın versiyonları da dahildir. Yalın erişim ücreti aylık (18 TL) kampanya kapsamında 24 ay boyunca aylık 12TL’dir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir. Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı ve internet hizmeti aboneliği olmayan yeni müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 10 TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir. Sabit telefon hattı olan ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerden bir defaya mahsus peşin 10TL (vergiler dahil) Yalın internet geçiş ücreti faturaya yansıtılır.​​​

​​Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yaptığınız tarife/hız paketinin aylık kullanım ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemek kaydıyla geçişe açık paketlerde tarife değişikliği yapabilirsiniz. ​

Evde internet paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)
  • Bağlantı ücreti (ücretlendirme tablosunda ücretlendirmelere dahildir.)
  • Modem Ücreti (isteğe bağlıdır.)

Yalın internet paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)
  • Aylık Yalın Erişim Ücreti
  • Bağlantı ücreti (ücretlendirme tablosunda ücretlendirmelere dahildir.)
  • Modem ücreti (isteğe bağlıdır)

ALO Paket internet paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)
  • Alo Paket Aylık Erişim Ücreti​
  • Bağlantı ücreti (ücretlendirme tablosunda ücretlendirmelere dahildir.)
  • Modem ücreti (isteğe bağlıdır)

​​İnternet hizmetinden Yalın internet hizmetine veya Yalın internet hizmetinden internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Yalın internet hizmetine geçiş nedeniyle geçiş ücreti (bir defalık tüm vergiler dâhil peşin 10 TL) faturalandırılır ve kampanya kapsamında aylık olarak 12 TL Yalın Erişim ücreti ödersiniz.​

Kampanyadan yararlanan yeni müşterilerin ilk faturalarına aşağıdaki ücretler yansır;

Kısmi Kullanım Ücreti: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeliniz, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak ilk faturanıza yansıtılır.

Bağlantı Ücreti: Aylık 8 TL olmak üzere, 24 ay süresince yansıtılır. Ücretlendirme tablosundaki fiyatlarda dahildir.

(Varsa) Yalın İnternet Aylık Erişim Hizmeti Ücreti: Yalın İnternet hizmetinden yararlanıyorsanız, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.

(Varsa) Modem Ücreti: Aylık 3 TL olmak üzere, 24 ay süresince yansıtılır.

Damga Vergisi ve oluşacak diğer vergiler

Satın alınan ücretli Evde İnternet Katma Değerli Servis ücreti (Varsa): Ücretli Evde internet katma değerli servislerinden (Türk Telekom Tivibu Web, Vitamin, ...) yararlandıysanız, bu servisin ücreti ilk faturanıza yansıtılır.​ ​

Devir, nakil ve hat dondurma ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.​

​​Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri arayabilir, Türk Telekom Ofisleri veya Mağazalarına başvurabilirsiniz. ​

​​Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali yaptığınız durumda faturanıza yansıyacak ücretler; Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem, konut sigortası ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. ​

Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda faturanıza yansıyacak ücretler;
Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Bahse konu tutara ilaveten;

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri
  • (varsa) ALO Paket​ kullanım ve bağlantı ücretleri 
  • Konut Sigortası Rayiç Bedeli
  • (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.

​​Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.​

Başa Dön Hemen Başvur