Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Elit (Evde İnternet) Hizmeti

 

Müşteri sorumluluğunda kalan konut/işyeri arızalarının, müşterinin adresinde tespit edilmesini, çözüm önerilerinde ve yönlendirmede bulunulmasını ve belirli koşullarda teknik destek sağlanmasını içeren ücretli bir servistir.​

Elit (Evde İnternet) Hizmeti 81 ilde verilebilmektedir.

DSL, HİPERNET ve FİBERNET tarifelerindeki müşterilerimiz faydalanabilir.kendilerine modem verilmiş olan müşteriler için destek, ilgili Türk Telekom ekiplerince sağlanmaktadır.​

Elit (Evde İnternet) Hizmeti kapsamında müşteriye sunulması planlanan hizmetler şu şekildedir:

Modem Modem Kurulum/Konfigurasyon/Satış Hizmeti
Modem Değişimi
Multi WİFİ (Wi-Fi Repeater)
Tesisat Ankastre Arızası
İç Tesisat Desteği
Splitter Arızası
Smart Home Smart Home Kurulum
Hizmet Kategorisi Hizmet Türü Hizmet  Ücreti
Modem ModemKurulum/Konfigurasyon/Satış
Hizmet Bedeli
TL25
Modem Değişimi TL25
Multi WİFİ (Wi-Fi Repeater) TL25
Tesisat Ankastre Arızası TL54
İç Tesisat Desteği TL14
Splitter Arızası TL14
Smart Home Smart Home Kurulum TL86

Çağrı merkezi üzerinden randevu alınarak sunulan Elit (Evde İnternet) Hizmeti için yukarıdaki ücretlere ek olarak 11 TL servis ücreti alınacaktır.

Randevuda  belirtilen adres bulunulmadığında ya da hizmeti almaktan vazgeçtiğiniz durumlarda da, Elit (Evde İnternet) Hizmet Servis Ücreti (11 TL) faturanıza yansıtılacaktır.

Multi WİFİ (Wi-Fi Repeater) ve Modem satışı yapıldığında satış bedeli ayrıca faturalandırılacaktır.

Ücretlere %18 KDV dahildir. Bu ücretlerin KDV hariç toplamı üzerinden %0,948 (binde dokuz yüz kırk sekiz) oranında damga vergisi müşterinin İnternet faturasına yansıtılacaktır.

Müşteriye sunulan Elit (Evde İnternet) hizmetinin içeriğini ve ücret bilgilerini kapsayan imzalı formdur.

444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

Elit (Evde İnternet) Hizmet randevunuzu 2 saat öncesine kadar değiştirebilir veya iptal edebilirsiniz. Randevuda belirtilen adres bulunulmadığında ya da hizmeti almaktan vazgeçtiğiniz durumlarda, Elit (Evde İnternet) Hizmet Servis Ücreti (11 TL) faturanıza yansıtılacaktır.

Evet.

Elit (Evde İnternet) Hizmeti ile İç tesisat, Splitter, Modem (Modem Konfigürasyonu, Kurulumu, Değişimi, Satışı, Satış Hizmeti) ile ilgili destek verilebilir ve Ankastre arızaları çözümlenir. Bunun yanısıra, Multi WiFİ (WiFİ Repeater) satışı, Smart Home Kurulumu yapılabilmektedir.

Multi WİFİ (Wi-Fi Repeater) ve Modem satışı yapıldığında satış bedeli ayrıca faturalandırılacaktır.

Bu hizmet, mevcutta ADSL, NDSL ve VDSL altyapıda bulunan müşterilerimize sunulmaktadır. Hizmet numarası 17 ile başlayan ve modemi (Tilgin)Türk Telekom tarafından verilmiş olan fiber müşterileri kapsama dahil değildir.

Müşteriye verilen hizmet, faturasında “Elit (Evde İnternet) Hizmet Bedeli” olarak yansıtılacaktır.

Elit (Evde İnternet) hizmet ekibi tarafından müdahale edilmiş ve çözülmüş arızalarınız 30 gün içerisinde tekrarlar ise, arızanız ekiplerimiz tarafından tekrar incelenecek ve ücretsiz olarak çözülecektir. Elit (Evde İnternet) hizmet kapsamında olmayan/çözümlenemeyen arızalar 30 günlük garanti süresinin dışındadır.

444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

Elit (Evde İnternet) hizmet ekibi tarafından müdahale edilmiş ve çözülmüş arızalarınız 30 gün içerisinde tekrarlar ise, Elit (Evde İnternet) hizmet ekibi size ücretsiz olarak yeniden hizmet verecektir.

Elit (Evde İnternet) hizmet ekibinden aldığınız hizmetler evde internet faturanıza yansıtılacaktır.​

Her türlü şikayetiniz için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

Türk Telekom Tivibu arıza şikayetleriniz şu aşamada Elit (Evde İnternet) hizmet kapsamı dışındadır. Tivibu arızaları ile ilgili 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak destek alabilirsiniz.​

Elit (Evde İnternet) Hizmeti kapsamında modem ile ilgili  aşağıdaki konularda destek verilebilmektedir:

  • Modem Konfigurasyonu
  • Modem Kurulumu
  • Modem Değişimi
  • Modem Satışı
  • Modem Satış Hizmeti
  • Multi WİFİ(Wi-Fi Repeater)

Arıza lokasyonundaki ikamet eden yetkili kişilerin imzası, hizmetin verilmesi için yeterlidir.

Başa Dön Hemen Başvur