Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?
Kampanyadan bireysel evde internet müşterileri 15 Kasım 2023-31 Aralık 2023 tarihleri arasında yararlanabilir.
Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?
-
İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 24 ay taahhüt süresince sabit fiyatlı ve indirimlidir.
-
Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:Yalın internet erişim ücreti 24 ay boyunca indirimli olarak 47 TL yerine aylık 25 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
-
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri: Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Erişim Ücreti kampanya kapsamında 24 ay boyunca indirimli olarak 47 TL yerine aylık 25 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
Kampanyada internet paket ücretine ek olarak başka ücretler ödeyecek miyim?
Mevcut durumda Yalın İnternet Paketiniz yoksa ve Yalın İnternet kullanmak istiyorsanız, Yalın İnternet Devre Hazırlama ücreti (tüm vergiler dâhil peşin 15 TL), paket ve kampanyadan doğacak damga vergisi bir defaya mahsus olmak üzere evde internet faturasına yansıtılır.
Kampanya kapsamında modem ücretsiz midir?
Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacak olup isteyen müşterilerimize avantajlı fiyatla sunulmaktadır.
Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü sorunuz için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz. Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. Bu süre sonrasında modemizin arızalanması durumda garanti kapsamındaki arızaların giderilmesi için doğrudan üretici firma ve ilgili teknik servise başvurabilirsiniz. 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden üretici firma ve ilgili teknik servis bilgisini alabilirsiniz. Dilerseniz, teknik inceleme yapılması için ilgili servise iletilmek/yönlendirme yapılmak üzere Türk Telekom’a başvurabilirsiniz.
Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirilebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?
1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla paket değişikliği yapabilirsiniz.
2. Kampanya süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?
Kampanya süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz. Yürürlükteki tarife ücretleri için
tıklayınız.
3. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?
Devir, Nakil ve Hat Dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
4. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem, tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
- 300 TL Playstore faydası yansıtılır.
Ek olarak, internet paketinin aboneliğinin iptali durumunda ücretsiz verilen katma değerli servislerin ücretlerinin de ceza bedeli faturaya yansıyacaktır.