Ana İçeriğin Başı

 Paket ve Kampanya Yeni İsimleri

 

Neler Değişti?

Türkiye'nin entegre telekomünikasyon grubu olarak; mobil, internet, ev telefonu ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarını, "Türk Telekom" tek markası altında bir araya getirdik.

Marka birleşmesi ile tüzel kişilikler korunarak Avea ve TTNET markaları Türk Telekom olarak güncellendi. Kullanmakta olduğunuz tarife, paket, kampanya veya katma değerli servislerinizin isimleri güncellenebilecek olup bu güncelleme ile fiyat, içerik ve mevcut haklarınızda değişiklik olmayacaktır. Aynı şekilde ödeme tarihleri, kanalları ve talimatlarınız değişmeyecektir.

Bu büyük marka birleşmesi ile Türk Telekom'un logosu ve marka kimliği de yenilendi.

Yenilenen markamız, kullanmakta olduğunuz paket, tarife, kampanya veya katma değerli servislerinizin yeni isimleri hakkında detaylı bilgiye ulaşmak ve sorularınıza yanıt almak için tıklayınız. Online işlemler kanallarımızı kullanabilmeniz için uygulamaların yeni versiyonlarını yüklemeniz gerekecektir.

GENEL

Türkiye'nin entegre telekomünikasyon grubu olarak; mobil, internet, ev telefonu ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea,TTNET ve Türk Telekom markalarını, "Türk Telekom" tek markası altında bir araya getirdik.

Marka birleşmesi ile tüzel kişilikler korunarak Avea ve TTNET markaları Türk Telekom olarak güncellendi. Kullanmakta olduğunuz tarife, paket, kampanya veya katma değerli servislerinizin isimleri güncellenebilecek olup bu güncelleme ile fiyat, içerik ve mevcut haklarınızda değişiklik olmayacaktır. Aynı şekilde ödeme tarihleri, kanalları ve talimatlarınız değişmeyecektir.

Bu büyük marka birleşmesi ile Türk Telekom'un logosu ve marka kimliği de yenilendi.

Yenilenen markamız, kullanmakta olduğunuz paket, tarife, kampanya veya katma değerli servislerinizin yeni isimleri hakkında detaylı bilgiye ulaşmak ve sorularınıza yanıt almak için tıklayın. Online işlemler kanallarımızı kullanabilmeniz için uygulamaların yeni versiyonlarını yüklemeniz gerekecektir.

Artık tüm mobil, ev telefonu ve evde internet ihtiyaçlarınız için çok daha avantajlı ve çoklu ürünler hizmetinize sunulabilecektir. Tüm ürünleriniz için daha hızlı hizmet verilmesi hedeflenmektedir.

Türk Telekom Grubu paylaşım izni vermeniz durumunda ise, size özel teklifler sunulabilecektir.

Avea İletişim Hizmetleri A.Ş., TTNET A.Ş. ve Türk Telekomünikasyon A.Ş.tüzel kişiliklerini aynen devam ettirmektedirler. Sadece mevcut firmaların ürünleri Türk Telekom markası adı altında sunulacaktır.

Türk Telekom mevcut ürünleriyle hizmet vermeye devam edecektir. Diğer yandan, mobil, internet, ev telefonu ve tivibu hizmetlerini Türk Telekom Mağazalarından temin edebilirsiniz. TTNET A.Ş. internet hizmet sağlayıcısı, Avea İletişim Hizmetleri A.Ş. ise mobil hizmet sağlayıcısı olmaya devam edecektir.

Türk Telekom Grubu paylaşım izni vermediğiniz sürece bilgileriniz Türk Telekom Grup Şirketleri arasında paylaşılmayacaktır.

Türk Telekom markasına ait web sitesi www.turktelekom.com.tr'dir. İhtiyacınız olan tüm işlemlere bu siteden erişebilirsiniz. Mevcut www.avea.com.tr ve www.ttnet.com.tr web sitelerine erişim mevcut haliyle de devam etmektedir.

Avea,TTNET,Türk Telekom markaları "Türk Telekom" markası altında bir araya getirilmiş, telefonunuzdaki Avea markası bu yönde güncellenmiştir.

Sim kartınız marka isim değişikliğini desteklemiyor olabilir. En yakın Türk Telekom Mağazamızı ziyaret ederek 4.5G uyumlu sim kartınızı temin edebilirsiniz.


ABONELİK

Hayır. Aynı Numara ile hizmet almaya devam edebilirsiniz.

Hayır. Mevcut SIM kartınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.

Ancak dilerseniz 4.5 G hizmetinden faydalanabilmek üzere 4.5 G uyumlu sim kartınızı en yakın Türk Telekom Mağazasından temin edebilirsiniz.

Mevcut tüzel kişilikle olan abonelikler aynen korunacaktır. İnternet aboneliğiniz TTNET A.Ş. tarafından, mobil aboneliğiniz için ise Avea İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından hizmet verilmeye devam edilecektir. Tüm hizmetlerimize Türk Telekom markası adı altında www.turktelekom.com.tr'den ve Türk Telekom mağazalarımızdan ulaşabilirsiniz.

FATURA

Hayır. İlgili abonelikleriniz için ayrı faturalar gönderilecektir. Sadece faturanızdaki görsel ve renkler değişecektir.

Evet. E-fatura talebinde bulunduğunuz ürün kategorisi için e-fatura, basılı fatura talebinde bulunduklarınız için ise basılı fatura gönderilecektir.

Hayır, Her ürün kategorisi için ayrı e-fatura talepleri alınmaktadır.

Mevcut ödeme noktaları korunmakla beraber, Türk Telekom ofis ve mağazalarından ödeme alınabilecektir.

Hayır, faturanın kayıtlı olduğu abonelik numarasında bir değişiklik olmayacağı için herhangi bir değişiklik yapmanıza gerek bulunmamaktadır.

Avea İletişim A.Ş. ve TTNET A.Ş. tüzel kişiliklerini koruyacakları için bu firmalara olan fatura borç&alacaklar da aynen korunacaktır.

Mobil, internet ve sabit hattınız için farklı fatura kesim tarihleriniz doğrultusunda son ödeme tarihleriniz de farklılaşabilmektedir.

Anlaşmalı bankalar, PTT, Türk Telekom Mağazaları, Türk Telekom Online İşlemler Merkezi ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden ödemelerinizi yapabilirsiniz.

Mobil, internet ve ev telefonu hizmetlerinizi veren ilgili tüzel kişilikler "Avea İletişim Hizmetleri A.Ş., TTNET A.Ş ve Türk Telekomünikasyon A.Ş." için ödeme talimatları oluşturmanız gerekmektedir.

ONLİNE KANALLAR

Artık tek bir Online hizmet kanalından hizmet alabileceksiniz. www.turktelekom.com.tr üzerinden Online İşlemler merkezini tıklayarak, istediğiniz aboneliğiniz için gerekli işlemlerinizi yapabilirsiniz.

www.turktelekom.com.tr üzerinden Online İşlemler merkezini tıklayarak, istediğiniz aboneliğiniz için gerekli işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Mevcut şifre ve kullanıcı adınızı kullanarak ilgili aboneliğiniz için işlemlerinizi yapabileceksiniz.

Türk Telekom markası adı altındaki yeni Online İşlemler uygulamalarını indirmeye yönlendirileceksiniz.

Her ürün için ayrı uygulama kullanılması gerekmektedir.

Bu uygulamalar içerisinde bulunan yönlendirme sayfası üzerinden, telefonda yüklü olan diğer uygulamalara erişim sağlanabilir. Eğer diğer uygulamalar telefonda yüklü değilse, yönlendirme sayfası üzerinden ilgili uygulamanın indirilmesi sağlanabilir.

Her aboneliğiniz için Online İşlemler Merkezine giriş ve şifre uygulaması mevcut haliyle devam edecektir.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Bireysel aboneliklerinize ait işlemleriniz için 444 1 444 Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Kurumsal aboneliklerinize ait işlemleriniz için ise 444 5 444 Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

Prime aboneliğinize ait mobil işlemleriniz için 0555 758 0 758 numarasından, evde internet işlemleriniz için ise 444 4 375 Türk Telekom Prime müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Black müşteri hizmetlerine ise mobil hattınızdan 738'i arayarak ulaşabilirsiniz. TTNET Platin markanız Türk Telekom Prime markası olarak güncellenecektir.

Mevcut hizmet avantajlarınız devam edecektir. TTNET Platin markanız Türk Telekom Prime markası olarak güncellenecektir.

Hayır. Talep ettiğiniz abonelik hizmetiniz için ilgili müşteri hizmetlerine aktarılırsınız.

Abonelikleriniz ile ilgili yaptığınız değişiklikler sadece ilgili ürünü içermektedir.

Hayır. 121 sadece ev telefonu hizmetinize ait arıza bildirimleriniz için kullanılacaktır.

Mevcut uygulama devam etmektedir. Ancak Mobil/Cep & Internet & Telefon hizmetleriyle ilgili görüş ve yorumlarınız için Türk Telekom sosyal medya hesaplarına ulaşabilirsiniz.

BAYİ/OFİS

Tüm Türk Telekom ofis ve mağazalarından hizmet alabilirsiniz. Türk Telekom mağazası haricindeki tüm mağazalarımızdan sadece ilgili ürünler (mobil / evde internet / ev telefonu) için hizmet alınabilecektir.

Size en yakın Türk Telekom ofis veya Türk Telekom Mağazası için tıklayın.

ÜRÜN/SERVİSLER/KAMPANYA

​​​​​​