Ana İçeriğin Başı

Sıkça Sorulan Sorular

31 Aralık 2018 tarihine kadar, İlk ayı taahhütsüz geri kalan 11 ayı taahhütlü, 12 ay boyunca indirimli kampanyadır.

Kampanyadan mevcut taahütsüz bireysel müşteriler ya da taahhüdününbitmesine max 6 ay kalan aboneler yararlanabilmektedir.

Kampanyadan mevcut taahütsüz bireysel müşteriler ya da taahhüdününbitmesine max 6 ay kalan aboneler yararlanabilmektedir.

Kampanyadan Yalın internet /Alo Paket erişim hizmeti ve ev telefonu hizmeti ile faydalanma imkânı mevcuttur. Kampanyadan Yalın/Alo Paket erişim hizmeti ile yararlanmak isteyen müşterilerimiz için; kampanya süresince Yalın ve Alo Paket aylık erişim ücreti 24 aylık kampanya süresi boyunca 20 TL yerine 10 TL olup paket ve ücretlendirme tablosunda belirtilen kampanyalı paket fiyatına dâhildir. Kampanya süresi sonrasında ürünün ilgili tarihteki aylık standart yalın erişim ücreti üzerinden faturalandırma yapılacaktır.

Kampanyadan yararlanmak için Türk Telekom

444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak kampanyaya katılabilirsiniz.

Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacaktır.

Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

Bahse konu tutara ilaveten (varsa) aşağıdaki ücretler faturanıza yansıtılacaktır.

  •  (varsa) Bağlantı ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Kotalı paketlerde kota aşım ücreti,
  • Kampanyanın Ücretsiz Konut Sigortalı versiyonundan yararlanulmışsa, 240 TL Hediye Sigorta cayma bedeli.
  • (varsa) Geriye dönük ADSL/ FİBERNET/HİPERNET/Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri.

Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.

Detaylı bilgiye 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden ulaşabilirsiniz.

​​​​​​