Artık abonelerimiz Türk Telekom Bireysel Online Hizmet Merkezi üzerinden giriş yaparak telefonlarını en fazla 3 adet olmak koşulu ile GSM ya da iş/ev numaralarına, paralel veya seri olarak yönlendirebiliyor!
Detaylı Bilgi
- Tek Numara Servisi'nde 2 farklı şekilde yönlendirme yapılabilir:
- Seri yönlendirme seçeneğinde abonemizin yönlendirmek istediği numaralar liste sıralamasına göre aranır. Sistem, girilen her bir numarada 20 saniye çalar.
- Paralel yönlendirme seçeneğinde ise: Abonemizin yönlendirmek istediği numaralar aynı anda aranır.
- Aboneler, Periyodik Yönlendirme seçeneği ile istedikleri bir tarih ve saat aralığı için de yönlendirme yapabilir.
- Yönlendirme yapılmak istenen tarih aralığı bittiğinde yönlendirme otomatik olarak iptal olur.
- Servis Bireysel Online Hizmet Merkezi üzerinden aktif edilebilir.
- Çağrı yönlendirme ücreti mevcut tarife fiyatları üzerinden ücretlendirilir.
- Tek Numara Servisi, Bireysel Online Hizmet Merkezi üzerinden aktive edebilir:
Türk Telekom Online İşlemler Ev Telefonu sayfasına giriş yaptıktan sonra;
- Ürün ve Servis İşlemlerim menüsünden Tek Numara Servisi alt menüsüne girilir.
- İsteğinize uygun olarak yönlendirme yapılır.