Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Ev telefonunuza cevap veremediğinizde Telesekreteriniz mesajlarınızı kaydetsin!

Telesekreter Servisi, abonelere, telefonlarına cevap veremediklerinde; acil mesajlardan ve arayan kişilerden haberdar olma imkanı sunar.

Telesekreter Servisi'nin Özellikleri

  • 444 1 444 numaralı telefon üzerinden Telesekreter Servisi'ne başvuru yapılabilir.
  • Aboneler standart mesaj kutularına bırakılan mesajları dinlemek için herhangi bir ücret ödemez. Mesaj bırakma ise arama yapan kişinin tarife paketindeki görüşme ücretine göre ücretlendirilir.
  • Mesaj kutusundaki mesajlar, ev/ iş telefonu ya da diğer telefonlar üzerinden dinlenebilir.
  • 5 kez çalıp açılmayan telefonlar, otomatik olarak Telesekreter Servisi'ne yönlendirilir.
​​​​

SERVİS ÜCRETLERİ

Standart Mesaj Kutusu

Telesekreter Servis Ücretleri Bilgisi
Aylık Ücret (TL)
10 mesaj Ücretsiz

Sesli Mesaj Bırakma Ücreti

Mesaj bırakma arama yapan müşterinin tarife paketlindeki görüşme ücretine göre ücretlendirilir.​​​​​​​

  Online Başvuru