Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi

Kullanım miktarı sınırlı tarife ve/veya kampanyalarımızdan (Ev Avantaj 100, Ev Avantaj Özgür, Alo Paket 100 vb) faydalanan ev telefonu müşterilerimize, kullanım miktarlarının %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz SMS bilgilendirmesi sağlayan servisimizdir.

SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır. ​

​​Tüm Türk Telekom ev telefonu müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır. ​

​​Ev telefonu tarife ve/veya kampanyalarınızdaki görüşme dakikası gibi kullanım miktarı sınırlı hizmetlerinin %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda SMS yolu ile ücretsiz bilgilendirme yapılır. ​

Online İşlem Merkezi*, 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.

  • SMS ve Sıralı Bilgilendirme**
  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme

* ALO Paket sahibi müşterilerimiz bilgilendirme alacakları kanalı Online İşlem Merkezi kanalı ile değiştirememektedir.

** SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.​

​​Gönderilen bilgilendirme içeriğinde; hizmet numaranız, %80 - %100 sınırına erişen ilgili kampanya/tarifeniz adı, kalan dakika ve ilgili yön bilgisi. Yapılan bilgilendirmelere son 2 saatlik kullanımlarınız dâhil olmayabilir. ​

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

*ALO Paket sahibi müşterilerimiz güncel kullanımlarını sadece 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak, Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına başvurarak ya da THKKALAN boşluk hizmet numarası yazarak 6606’ya* SMS göndererek öğrenebilmektedir.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

*ALO Paket sahibi müşterilerimiz servis iptallerini sadece 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak, Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına başvurarak ya da THKIPTAL boşluk hizmet numarası yazıp 6606’ya* SMS göndererek öğrenebilmektedir.

Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.*

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

*ALO Paket sahibi müşterilerimiz iletişim bilgilerini sadece 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak ya da Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına başvurarak güncelleyebilmektedir.​

​​Hayır, bu hizmet ücretsizdir. ​

​​Bu hizmet sadece aylık kotanızın %80 ve %100’üne ulaşmanız durumunda bilgi vermek içindir. Ev Telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.​

​​Paket aşım ücreti, limitli paketlerde, aynı fatura dönemi içinde kullanılabilecek paket yönüne ait dakika miktarının aşılması durumunda yansıyan ücrettir. ​

  Online Başvuru