Fatura Üst Sınırı Servisi

​​Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS) , belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.​

​​Fatura üst sınırı (FÜS) servisi ücretsizdir.​

​​Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. Evde Telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.​

​​Tercih edeceğiniz fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamınızın üzerinde olmalıdır. Fatura üst sınırınızı en az 90 TL olarak belirleyebilirsiniz.​

Aylık sabit ücretleri toplamı 100 TL altındaki yeni aboneliğe ait faturalarınız için, bu servisten 100 TL’lik sınır ile otomatik olarak yararlanabileceksiniz. Dilerseniz, abonelik işlemi tamamlandıktan sonra bilgilendirme iptal veya fatura sınırı güncelleme talebinde bulunabilirsiniz.​​​

​​Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz.​

Fatura Üst Sınırı servisinden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Başvuru talebiniz tamamlandıktan sonra, Fatura Üst Sınır Servisi aktifleşecektir.

Fatura Üst Sınırınızı güncellemek için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Yeni bir fatura üst sınırı talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle geçerli olacaktır.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları.

Güncel fatura tutarı hesaplamanızda ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, kullanıma bağlı olarak hesaplanan indirimler ve ayrıntılı fatura ücretleri hariçtir. Son 2 saatlik kullanımlarınız hesaplamaya dahil olmayabilir.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları.

Bilgilendirmelerde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.

  • Online İşlem Merkezi
  • Mobil Online İşlem Merkezi
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde, ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, kullanıma bağlı olarak hesaplanan indirimler ve ayrıntılı fatura ücretleri hariç olmak üzere, faturaya yansıtılan tüm ücret kalemlerinin toplamı göz önünde bulundurulur.​​​

​​Son 2 saatlik kullanımlarınız hesaplamaya dahil olmayabilir.​

​​Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmamaktadır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edebilirsiniz.​

​​Aylık sabit ücretler, ilgili fatura döneminde düzenli olarak faturanıza yansıyacak ürün, hizmet veya servis ücretlerinin toplamıdır. ​