> Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

PSTN-PSTN hizmet-alt hizmet türündeki ev ve iş yeri telefonu müşterilerimizin tamamı hat dondurma uygulamasından faydalanabilecektir.

Arızanız giderilemediği süre boyunca hat dondurma talebinizi maalesef alamıyoruz. Ancak hattınızın arızalı olduğu süre içinde tarife ücretinizi almıyoruz.

Ödenmemiş fatura borcunuz olsa da sizlere hat dondurma işlemi yapabiliyoruz. Ancak hat dondurmanın başlamasından sonra 2 ay içinde tüm borçlarınızı ödemeniz gerekmektedir. 2. ay sonunda ödenmemiş fatura borcunuz olursa hattınızı yeniden kullanıma açıyoruz.

Evet, ancak internet hizmetinizi Hat Dondurma süresi boyunca kullanamayacaksınız. Bu sürede internet hizmetinin faturalandırmaya devam edilmemesi için, hizmet aldığınız ISS ile görüşülmeniz gerekmektedir.

Hayır. kampanyalarınızdan çıkış yapmadan hat dondurma yapabileceksiniz. Bu duruma ististna oluşturan, yani hat dondurma yaparsanız çıkış yapacağınız kampanyalar: “Ev Telefonum ile Avea Hep Yanımda, Tepe Güvenlik Firması ile Yürütülen Ev/ Ofis Güvenlik Kampanyası, Konuşturan GSM Havuz Kampanyası (1 milyon dakika), Konuşturan GSM Havuz Kampanyası (2 milyon dakika), Konuşturan GSM Havuz Kampanyası (3 milyon dakika), Türk Telekom Toplu SMS Tarifesi- 12 Aylık, Türk Telekom Taahhütsüz Toplu SMS Tarifesi, Türk Telekom Toplu SMS Tarifesi- 1 Aylık, Türk Telekom Toplu SMS Tarifesi- 24 Aylık, Engelsiz Mesaj Servisi, 1,5/2 Kuruş’a Sesli Mesaj Kampanyası, TT Sesli Mesaj Hoş geldin Kampanyası, Konuşturan Havuz Kampanyası, Avea Konuşma Paketi 300 dk., Tek Paket, Biz Cepte Bedava, Biz Esnaf Kampanyası, Tatil Hat Uygulaması, Her Yöne 500 Ek Paketi, Paketini Aşma Kampanyası, Yön Kampanyaları, Türk Telekom Avantajlı Web Kampanyası”dır. Hat dondurma ile çıkış yaptığınız taahhütlü kampanyaların cayma bedelleri bir sonraki faturanıza yansıtılacaktır.

Evet, hat dondurma işlemi ile kampanya taahhüdünüz devam edecek, taahhüt sonlanma tarihi ise hat dondurma süreniz kadar ötelenecektir. Örneğin 30 gün hat dondurma yapmışsanız ve taahhüdünüzün sonlanma tarihi 29.Ocak.2014 ise, taahhüt sonlanma tarihiniz 28.Şubat.2014’e ertelenecektir.

Faydalanmakta olduğunuz kapmaya taahhütlü ise, taahhüt süreniz erteleneceği gibi dakika kullanım süreniz de ertelenecektir. Örnek olarak, kampanya ile kazandığınız ücretsiz dakikalarınız 29.Ocak.2014’te sona erecekken 30 gün hat dondurma yapmanız durumunda hat dondurma süresince dakikalarınızdan faydalanamayacaksınız; ancak dakikalarınızı kullanabileceğiniz son tarih 28.Şubat.2014’e ertelenecektir.

Kampanyanız taahhütsüz ise kampanyadan çıkış yapmayacaksınız, ancak hat dondurma süresince dakikalarınızı kullanamayacaksınız. Hat dondurma süresi sona erdiğinde dakika faydanız devam ediyorsa dakikalarınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.

Katılmış olduğunuz kampanya taahhütlü ise, indirim süreniz boyunca maalesef kampanyadan çıkış yapmadan hat dondurma uygulamasından faydalanmayacaksınız. Ancak indirim süresinin sona ermesi ile hat dondurma yapabilirsiniz. Taahhüt sonlanma tarihiniz diğer kampanyalarda olduğu gibi hat dondurma süresi kadar ertelenecektir.

Katıldığınız kampanya taahhütsüz ise Hat Dondurma süresince indirimlerden faydalanılamayacaksınız ancak hattınız yeniden kullanıma açıldığında indirim süreniz sona ermemişse indirimlerden yararlanmaya devam edeceksiniz.

Bu tür özelliklerden faydalanma durumunuz sona erdirilmediği sürece, Hat Dondurma işlemi yapılamayacaktır. Hat Dondurma süresi sona erdiği zaman, başvuru yapmanız ile bu özelliklerden yeniden faydalanmaya başlayabilirsiniz.

Hayır, Hat Dondurma işlemi için herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz.

Yılda en az 1, en fazla 180 gün olacak şekilde, toplamda 2 kereye kadar Hat Dondurma yapılabilecekseniz.

Evet, ileri bir tarih için hat dondurma talebinde bulunabilirsiniz.

Maalesef hayır, uygulamanın kurallarından ötürü hat dondurma süresince 112 – 155 gibi acil aramalar yapamayacaksınız.

Hat Dondurma statüsünün geçerli olduğu dönemde hattınız için tarife/paket ücreti yansıtılmayacaktır. Ancak geçici vergi dönemlerinde ve gecikmeli olarak gelen konuşma kayıtları ile ilgili (CDR, fono, milletler arası yazdırmalı ücreti ve B tipi UMTH görüşme bilgisi vb gibi) ücretleriniz varsa faturalandırılacaktır. Hat Dondurmadan önceki sürede faturalandırılmamış görüşmelerinizse Hat Dondurmadan sonra ilk faturanızda yansıtılacaktır. Taksitli kampanyalarınız varsa Hat Dondurma süresince taksit ödemeleriniz devam edecektir.

Hat dondurmadan 2 ay sonra ödenmemiş 2 faturanız olduğu durumda hat dondurma süreniz sonlandırarak hattınızı yeniden kullanıma açılacaktır. Bu sebeple hat dondurma süresince fatura oluştuğu durumda ödemelerin düzenli yapılması gerekmektedir. Borcunuz sebebiyle hattınız kullanıma açıldığı durumda borcunuzu ödeyerek yeniden hat dondurma başvurusunda bulunabilirsiniz.

Hat Dondurma talebi alındıktan kısa bir süre sonra Hat Dondurma bilgi SMS’i veya E-postası ulaştığında hattınız geçici olarak kullanıma kapatılacaktır.

Evet, hat dondurma süresi içinde ileri bir tarih için yeniden Hat Dondurma talebinde bulunabilirsiniz.

Uygulama için geçerli olan süre kısıtlarına uyulması koşuluyla, Ofis kanalından başvuruda bulunarak veya 4441444’ü arayarak hat dondurma ve çözme tarihlerinde değişiklik yapılabilir veya hattınızı istenildiği zaman açılabilirsiniz.

Maalesef hat dondurma süresi içinde nakil veya devir işlemi yapılamayacaktır.

Evet, hattınız yeniden kullanıma açılmadan 5 gün önce SMS ve Eposta gönderimi ile hatırlatma yapılacaktır.

Hattınız hat çözülme tarihi geldiği zaman otomatik olarak açılacaktır. Hattınız kullanıma açıldığı gün telefonunuza gönderilen IVR anonsu ile bilgilendirme yapacağız. Ayrıca çevir sesini kontrol ederek hattınızın yeniden kullanıma açıldığını kontrol edebilirsiniz.

Hattınızı dondurduğunuz dönemdeki tarifeniz geçerliliğini sürdürecektir. Hattınızın çözülmesi ile tarifeniz üzerinden ücretlendirilmeye devam edeceksiniz.

Otomatik Hat Dondurma uygulamamız ile hattınızı her yıl dilediğiniz tarihler arasında dondurabilirsiniz. Bu talebinizi bir kere iletmeniz ile başvurunuz her yıl otomatik olarak yenilenecektir.

Evet. Otomatik Hat Dondurma uygulamasına başvururken ilettiğiniz tarihleri Ofislerimize başvuru yaparak ya da 4441444’ü arayarak değiştirebilirsiniz.

İnternet hizmetinizi sağlayan ISS firmanız ile iletişime geçerek hat dondurma talebinizi her yıl yenilemeniz gerekmektedir.

Evet. İstediğiniz zaman Otomatik Hat Dondurma talebinizi iptal edebilirsiniz. Talebinizi iptal etmek için 444 1 444’ü arayabilir veya Türk Telekom ofislerine başvuruda bulunabilirsiniz.

Hayır. Ancak hattınız dondurulmuş durumda değilse bu işlemleri yapabilirsiniz.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
  Online Başvuru