> Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Alo Sizinle Paketleri Sıkça Sorulan Sorular

Özürlülük oranı % 40 ve üzeri olan Engelliler ve birinci derece yakınları (anne, baba veya çocuklar) Alo Sizinle paketlerinden faydalanabilirler.​

Engelli ya da 1. Derece yakınıysanız (anne, baba veya çocuğu) 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvuru yapabilirsiniz.​

  • Engelli müşteriye ait T.C. Nüfus Cüzdanı
  • Engelli müşteriye ait Özürlü Kimlik Kartı veya Sağlık Kurulu Raporu
  • Eğer T.C. Nüfus Cüzdanı'nda Özürlü Oranı'nı gösteren bir ibare yer alıyorsa, Özürlü Kimlik Kartı veya Sağlık Kurulu Raporu'na gerek duyulmamaktadır.
  • Başvuran 1. derece yakını ise, yakınına ait T.C. Nüfus Cüzdanı
  • İndirimli paketlerden özürlülük oranı % 40 ve üzeri olan Engelliler ve birinci derece yakınları (anne, baba veya çocuklar) yararlanabilirler.
  • Engelli birinci dereceden yakını (anne, baba veya çocuğu) abonelik için başvurursa indirimden faydalanabilecek ve abonelik Engelli üzerine gerçekleşecektir.
  • Bu paketlere başvuruda bulunulacak her T.C. Kimlik Numarası için bir paket satışına izin verilecektir.

Başvuruda bulunan Engelli müşteriler için Nüfus Cüzdanı, Özürlü Kimlik Kartı ve Sağlık Kurulu Raporu dışında bir belge/evrak kabul edilmemektedir.

Bu tarife paketinin herhangi bir şekilde usulüne uygun olarak kullanılmadığının tespiti halinde müşterinin tarife paketi, bulunduğu tarifenin indirimsiz hali ile değiştirilerek ilgili tarifede kalınan sürede sağladığı avantajların 3 katı bedel mevcut düzenlemeler gereği ayrıca faturasına yansıtılır.​

Bağlantı Ücreti

Yeni Müşteri (evde internet ve sabit telefon müşterisi değil)

TL14 *

Yeni Müşteri (Türk Telekom sabit telefon müşterisi, evde internet müşterisi değil)

TL10 *

Mevcut Müşteri (Türk Telekom sabit telefon müşterisi ve evde internet müşterisi)

TL10 *

* Fiyatlara %18 KDV ve % 15 ÖİV dahildir. İlk abonelikte bir defaya mahsus ilk faturada tahsil edilecektir.

Alo Sizinle paketleri, standart paketlerle aynı özellikleri taşımaktadır.​

Alo Sizinle paketleri ile nakil hizmeti sunulabilmektedir​

Alo Sizinle paketleri ile hat dondurma hizmeti verilebilmektedir. Detaylar için tıklayınız.​

​​

Alo Sizinle paketlerinden, taahhüt süresi devam eden kampanyanın indirim döneminde bulunmayan müşteriler faydalanabilir. Mevcut paketin eşdeğeri (muadili) veya üstü olan indirimli Alo Sizinle paketlerine geçiş talebinde bulunulması durumunda kampanyaya ait taahhüt süresi korunmaktadır. Eğer kampanya kapsamında devam eden bağlantı, modem, cihaz...vb ücretleri varsa, ödemeleri geçiş sonrasında da devam etmektedir.​

Daha alt pakete geçiş yapılması durumunda taahhüt sonlandırılarak, kampanya kapsamında sağlanan avantajların bedelleri faturaya yansımaktadır. Müşteriye herhangi bir ücret iadesinde bulunulmaz. Bu konuda detaylı bilgi, ilgili kampanyanın Sıkça Sorulan Sorular Bölümü'nde yer almaktadır.​

Alo Sizinle paketleri ile devir hizmeti sunulamamaktadır. ​

  Online Başvuru