> Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Türk Telekom Evden Ödeme Servisi

Türk Telekom Evden Ödeme Servisi Sık Sorulan Sorular

Evden Ödeme Servisi, Türk Telekom müşterilerinin; anlaşmalı firmalar üzerinden yaptıkları harcamaları ev telefonu faturaları üzerinden ödemelerini amaçlayan bir servistir. Bu servis, ürün/hizmet sağlayan firmalarla anlaşmış entegratör firmalar aracılığı ile, internet üzerinden yapılan alışverişlerde veya fiziksel alışverişlerde kullanılır.

  • Servisten Türk Telekom Bireysel müşteriler yararlanabilir. Kurumsal müşteriler servisten yararlanamaz.
  • Ayrıca aşağıdaki müşteriler de yine servisten yararlanamaz:
  • Kara/Gri Listede olanlar
  • En az 6 aydır Türk Telekom abonesi olmayanlar
  • Hizmet numarası dondurulmuş olanlar
  • Hizmet numarası üzerinde açık iş emri olanlar
  • Hizmet numarası üzerinde ileri tarihli iş emri olanlar

Servisi kullanabilmek için önce servisin aktive edilmesi gerekmektedir.

Evden Ödeme Servisinden yararlanabilmek için, müşterilerimizin öncelikle kendi adlarına kayıtlı ev telefonlarından, servise ait 444 63 61 numaralı telefonu arayarak servisi kullanıma açtırmaları gerekmektedir.

  • Müşteri kendi adına kayıtlı ev telefonundan, servise ait 444 63 61 numaralı telefonu arar.
  • T.C. Kimlik numarasını tuşlar.
  • Müşteri alışveriş sırasında onay vermek istediği yöntemi seçer.
  • Eğer onay yöntemi olarak GSM'ine gelecek SMS'i seçerse, SMS'in gelmesini istediği GSM numarasını tuşlar.
  • Onay yöntemi olarak ev telefonuna gelecek çağrıyı cevaplamayı seçerse, başka bir işlem yapmasına gerek kalmaz.
  • Servis aktif hale getirilmiş olur.

Evet, müşteriler alışveriş sırasında kullanacağı onay yöntemini istedikleri zaman 444 63 61 numaralı telefonu arayarak değiştirebilirler. Onay yöntemi sadece bu numara üzerinden değiştirilebilir.

Evet güvenlidir. Sistem, müşterinin girmiş olduğu GSM numarasını başka kanallardan (Ofis, Bayi, ÇM, BOHM) değiştirilemeyecek şekilde özel bir alana kaydeder. GSM numarası sadece kullanıcı tarafından servisten yararlandığı ev telefonu üzerinden 444 63 61 numaralı telefonu üzerinden değiştirilebilir.

Hayır, 444 63 61 numaralı telefon üzerinden aktif hale getirilmeden kullanılamaz. Kullanılmaya çalışıldığında ilgili ekranlarda uyarı mesajları ile karşılaşılır.

Servisi 444 63 61 numaralı telefon üzerinden iptal edilebilir. Ayrıca ofis/bayi/ÇM kanalından da kimlik denetimi sonrası servis iptal edilebilir.

Satın alınan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu satıcı firmadadır. Bu durumda takip için satın alma yaptığınız firma ile temasa geçmeniz gerekmektedir.

Türk Telekom, Türk Telekom Evden Ödeme ile ilgili aracılık hizmeti yapmakta, hizmet veya ürün bedellerini tahsil etmekte ancak hizmet veya ürün iletimi yapmamaktadır. Bu yüzden şikayetleriniz ile ilgili olarak alışveriş yaptığınız firmanın müşteri hizmetlerine başvurmanız gerekmektedir.
Ayrıca Bireysel online hizmet merkezinde "Evden Ödeme" servisi işlemlerinizin yanında yer alan işaretine tıklandığında, şikayetlerinizle alakalı arayabileceğiniz numaralar yer alacaktır.

Türk Telekom Evden Ödeme kullanırken göndermiş olduğunuz mesajlar hatalı olabilir veya günlük ya da aylık servis kullanım limitlerinizi doldurmuş olabilirsiniz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

Türk Telekom Evden Ödeme ile ilgili yaptığınız harcama tutarları takip eden fatura döneminde çıkacak ev telefonu faturanıza yansımaktadır. Faturanızda hizmet bedelleri ve Türk Telekom Evden Ödeme harcama bedelleri toplamı tek bir tutar olarak görünmektedir. Bu yüzden Türk Telekom Evden Ödeme harcamaları taksitlendirme yapılarak ödenememektedir.

Türk Telekom Evden Ödeme ile yaptığınız işlemler iptal edilmemektedir. Talepte bulunup, işlemi onayladıktan sonra alışveriş gerçekleşir ve bu aşamadan sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.

Türk Telekom Evden Ödeme servisi için maksimum tek işlem limiti 50 TL, maksimum günlük işlem limiti 75 TL ve maksimum aylık limit 100 TL'dir. Servisten faydalanabilmek için en az 6 aydır Türk Telekom abonesi olmak gerekmektedir.

Türk Telekom Evden Ödeme güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan Türk Telekom aboneleri tarafından kullanılabilir. Servisi kullanmak için 444 63 61 numaralı telefondan servisi kullanıma açtırmak gerekir. Kurumsal tarifedeki aboneler Türk Telekom Evden Ödeme servisinden faydalanamamaktadırlar.

Anlaşmalı üye işyerlerinde ödeme seçenekleri arasından Türk Telekom Evden Ödeme'yi seçerek ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Türk Telekom Evden Ödeme ile yapılan alışverişlerde ürün bedeli Türk Telekom faturası aracılığıyla tahsil edilmektedir. Türk Telekom Evden Ödeme ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)'ne tabi değildir.

Türk Telekom Evden Ödeme ile ödemesini yapmış olduğunuz alışverişleri Türk Telekom Ev Telefonu Online İşlemler üzerinden "Abonelik İşlemleri" menüsü altında açılan "Evden ödeme İşlemleri" menüsünden takip edebilirsiniz.

Türk Telekom Evden Ödeme ile hattınızla alışveriş yapmanız durumunda servis & hizmet veya ürün bedelleri için faturanıza ekstra vergi yansımaz. Türk Telekom Evden Ödeme ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)'ne tabi değildir.

Türk Telekom Evden Ödeme servisi ile ilgili yaptığınız harcama tutarları, takip eden fatura döneminde çıkacak telefon faturanıza yansımaktadır. Faturanızda yer alan hizmet bedelleri ve Türk Telekom Evden Ödeme harcama bedelleri toplam tek bir tutar olarak görünmektedir. Bu yüzden Türk Telekom Evden Ödeme harcamaları ve telefon hizmet bedelleri ayrı ayrı ödenememektedir.

​​​​​​​​
  Online Başvuru