Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Türk Telekom, siz değerli ev telefonu müşterilerimiz için günlük hayatlarını kolaylaştıran kampanyalar sunmaya devam ediyor.

31 Aralık 2017 tarihine kadar geçerli olan kampanya ile katılan bütün ev telefonu müşterilerimiz, Ev Destek Hizmeti paketinden ücretsiz yararlanabilecektir. Kampanyaya katılan müşterilerimiz ev telefonu tarifelerine tercihlerine göre 12 ay ya da 24 ay boyunca kalma sözü vererek taahhüt süresi boyunca bu hizmetten yararlanabilirler.​

Kampanya ile müşterilerimiz rayiç bedeli 12 ay için 120TL, 24 ay için 240TL olan Ev Destek Hizmetinden ücretsiz yararlanma imkanı bulacaklardır.

Kampanya katılan müşterilerimiz ev telefonu tarifeleri arasında tarife değişikliği yapabilecektir. Ayrıca, isterlerse hat dondurma işlemi yapabileceklerdir.

Ev Destek Hizmeti detayına ulaşmak için tıklayınız. ​​

​​Müşteri ev destek hizmetinden yararlanabilmek için kendisinden istenen bilgileri doğru vermekle yükümlüdür, aksi halde bu durumdan kaynaklanan tüm sorumluluk Müşteri’ye ait olup, Türk Telekom’un herhangi bir sorumluluğu söz konusu olmayacaktır.

Kampanya kapsamında Müşterinin Ev Destek Hizmeti nedeniyle bilgilendirme ve teminatlarından doğan her türlü talep ve şikâyetinin muhatabı ve bu konuda her türlü yükümlülük, Assistline şirketine aittir.
Kampanyaya katılarak Ev Destek Hizmetinden yararlanan müşterilerimiz hizmet ile ilgili her türlü sorun ve şikayetlerini 0(212) 334 20 86 numaralı çağrı merkezine veya aşağıda açık iletişim bilgileri yer alan Assistline firmasına iletebileceklerdir: ​​​​​

AL Servis Destek Hizmetleri A.Ş (“Assistline”)
Tel: 0(212) 334 20 86
Adres: Büyükdere Cad. Maslak İş Merkezi No: 37 K:5, Maslak, İstanbul
eposta : mhy@assistline.com.tr

 

  • 444 1 444 Türk Telekom Çağrı Merkezi
  • Türk Telekom Grup Mağazaları
  • Türk Telekom Ofisleri

​​12 ay taahhütlü kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
24 Ay taahhütlü Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.​​

  Online Başvuru