Ana İçeriğin Başı

 Türk Telekom’dan Ücretsiz Ev Destek Hizmeti Kampanyası

Bireysel tarifelerdeki ev telefonu müşterilerimiz 12 veya 24 ay kalma sözlerine tesisat, elektrik, cam, kilit onarımı ve konutlarına doktor ve ambulans gönderilmesi hizmetlerinden ücretsiz yararlanabilecekleri 12 veya 24 ay süreli Ev Destek Hizmeti Kampanyasına bedava sahip olabileceklerdir.

Ev Destek Hizmeti kapsamının detayına ulaşmak için tıklayınız.

  • Türk Telekom Bireysel ev telefonu tarifelerindeki müşteriler kampanyadan yararlanabilir.
  • Kampanya katılımı sonrası 12/24 ay boyunca Ev Destek Hizmetinden ücretsiz yararlanılacaktır.
  • Kampanya kapsamındaki 12 aylık Ev Destek Hizmeti rayiç bedeli 120TL, 24 aylık Ev Destek Hizmeti rayiç bedeli 240TL dir.
  • Kampanya katılan müşterilerimiz ev telefonu tarifeleri arasında tarife değişikliği yapabilecektir.
  • Taahhüt süresince abonenin kampanya kapsamında bulunmayan tarifeye geçmesi, Türk Telekom aboneliğini veya kampanyasını sonlandırmak istemesi durumunda faturasına cayma bedeli yansır. Bu ücret abonenin lehine olacak şekilde teklif kapsamında kullanılmış olan faydalar ile henüz kullanılmamış olan hizmet bedeli toplamı karşılaştırılıp düşük olan tutar alınarak düzenlenir.
  • Kampanya kapsamı dışına çıkmaya sebep olacak diğer durumlar:
    • Hat İptali
    • Hat devri ( Veraseten devir hariç)
    • Kurumsal aboneliğe geçmek
    • Uyumsuz tarifeye geçmek
  • Müşterinin birden fazla aboneliği için ayrı ayrı başvuru yapılabilir.
  • İş yeri aboneleri kampanyadan faydalanamaz.
  • Şüpheli alacaklı müşteriler kampanyadan yararlanamaz.
  • Hat dondurma listesinde olan müşteriler kampanyadan faydalanamaz.
  • Müşteri hattını dondurması durumunda, kampanya faydası, Ev Destek Hizmeti devam eder; ancak taahhüt süresi hat dondurma süresi kadar ötelenir.
  • Kampanya kapsamında Müşterinin Ev Destek Hizmeti nedeniyle bilgilendirme ve teminatlarından doğan her türlü talep ve şikâyetinin muhatabı ve bu konuda her türlü yükümlülük, Assistline şirketine aittir.
  • Kampanyadan yararlanan Müşterilerimiz hizmet ile ilgili her türlü talep ve şikayetlerini aşağıda açık iletişim bilgileri yer alan Assistline firmasına iletebileceklerdir: ​​​​​

AL Servis Destek Hizmetleri A.Ş (“Assistline”)
Çağrı Merkezi Tel: 0(212) 334 20 86
Adres: Büyükdere Cad. Maslak İş Merkezi No: 37 K:5, Maslak, İstanbul
Eposta: mhy@assistline.com.tr


Başvuru Kanalları


Son Katılım Tarihi

31 Aralık 2018


Taahhütnameler

12 ay taahhütlü kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

24 Ay taahhütlü Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

​​​​​​​​​​​​​​​
​​​
​​​​​​​​​