Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Telefonunuzu istediğiniz numaralara kolayca yönlendirin!

Artık abonelerimiz Türk Telekom Bireysel Online Hizmet Merkezi üzerinden giriş yaparak telefonlarını en fazla 3 adet olmak koşulu ile GSM ya da iş/ev numaralarına, paralel veya seri olarak yönlendirebiliyor!

Detaylı Bilgi

  • Tek Numara Servisi'nde 2 farklı şekilde yönlendirme yapılabilir:
    • Seri yönlendirme seçeneğinde abonemizin yönlendirmek istediği numaralar liste sıralamasına göre aranır. Sistem, girilen her bir numarada 20 saniye çalar.
    • Paralel yönlendirme seçeneğinde ise: Abonemizin yönlendirmek istediği numaralar aynı anda aranır.
  • Aboneler, Periyodik Yönlendirme seçeneği ile istedikleri bir tarih ve saat aralığı için de yönlendirme yapabilir.
  • Yönlendirme yapılmak istenen tarih aralığı bittiğinde yönlendirme otomatik olarak iptal olur.
  • Servis Bireysel Online Hizmet Merkezi üzerinden aktif edilebilir.
  • Çağrı yönlendirme ücreti mevcut tarife fiyatları üzerinden ücretlendirilir.
  • Tek Numara Servisi, Bireysel Online Hizmet Merkezi üzerinden aktive edebilir:

Bireysel Online Hizmet Merkezi'ne giriş yaptıktan sonra;

  • Abonelik işlemleri menüsü altında yer alan Faydalı servisler alt menüsüne girilir.
  • Kullanım Kolaylıkları alt menüsüne girilir.
  • Sağ tarafta açılan "Tek Numara Servisi" sekmesine tıklanır.
  • İsteğinize uygun olarak yönlendirme yapılır.
​​​
  Online Başvuru