> Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Geleneksel tarifelerden Ev Avantaj tarifelerine geçin, kazançlı çıkın!

Türk Telekom Geleneksel Tarifelerde bulunan abonelere, Ev Avantaj tarifelerine geçmeleri durumunda özel fırsatlar sunulmaktadır.

%20 İndirimli Ev Avantaj 100 Kampanyası

Geleneksel tarifelerde olan müşterilerimiz Ev Avantaj 100 tarifesine geçtikleri durumda, 12 ay taahhüt karşılığında 12 ay %20 indirim ve 12 ay boyunca aylık hediye 250 dakika her yöne avantajlarından yararlanabilecektir.

Başvuru Dönemi: Kampanya 27 Şubat 2013 tarihinden itibaren geçerli olup son başvuru tarihi 31 Aralık 2016'ya uzatılmıştır.

Yararlanma Dönemi: Bedava dakikalar ve indirim 12 (on iki) ay boyunca geçerli olacaktır.

Hedef Kitlesi: Sosyal Tarife, Standarthat, Konuşkanhat, Klasıkhat, Yazlıkhat, Saniye Hat, Standarthat Pazar, Konuşkanhat Pazar, Klasıkhat Mutlu Pazar, Yazlıkhat Pazar, Gap Avantaj, Köy Avantaj, Sadehat, Sadehat Mutlu Pazar tarife paketlerinden Ev Avantaj 100 tarife paketine geçen ilk 600.000 bireysel abone kampanyadan yararlanmaya hak kazanacaktır.

Kampanya taahhütnamesi için lütfen tıklayınız.

TÜRK TELEKOMÜNİKASYON A.Ş. EV AVANTAJ TARİFELERİNE GEÇİŞ KAMPANYALARI DUYURUSU

1 Temmuz 2013 tarihinden önce Türk Telekomünikasyon A.Ş. %20 İndirimli Ev Avantaj 100 Kampanyası'na veya Türk Telekomünikasyon A.Ş.%30 İndirimli Ev Avantaj Kampanyası'na veya Türk Telekomünikasyon A.Ş. %30 İndirimli Ev Avantaj 100 Kampanyası'na veya %40 İnid ilişkin Taahhütname'yi imzalamış olan ve halen taahhüdü devam eden Abonelerimiz açısından aşağıdaki kural geçerli olacaktır:

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu'nun almış olduğu 03.01.2013 tarih ve 2013/DK-THD/14 sayılı ve 20.03.2013 tarih ve 2013/DK-THD/154 sayılı kararları ("Kurul Kararı") uyarınca, Taahhüt Süresi tamamlanmadan Abone'nin Kampanya kapsamından çıkması/çıkarılması durumunda, Kampanya'dan çıktığı/çıkarıldığı tarih itibariyle kalan Taahhüt Süresi göz önünde bulundurulduğunda, kalan Taahhüt Süresi açısından Kampanya kapsamında taahhüt verdiği ve henüz tahakkuk etmemiş Tarife Paketi Ücretleri'nin toplamının ("Kalan Aylar Faydası"), Abone'nin Kampanya kapsamından çıktığı/çıkarıldığı tarihe kadar yararlanmış olduğu indirim tutarının ve yararlandığı hediye dakikaların TL karşılığı toplamından ("Sağlanan Fayda") daha düşük olması durumunda, Abone, İhlal Halinde Ödenecek Ücret olarak Sağlanan Fayda'yı değil, Kalan Aylar Faydası'nı Türk Telekom'a tek seferde ödemekle yükümlüdür*.

(* Türk Telekom, yargı kararıyla Kurul Kararı'nın yürütmesinin durdurulması veya iptal edilmesi durumunda, İhlal Halinde Ödenecek Ücret olarak Sağlanan Fayda'yı isteme hakkını saklı tutar.)​​​​​​​​​​

​​​​​​​​​​​​​​
  Online Başvuru