Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Tek Numara Servisi ile 3 Farklı Numara Tek Numara’da Buluşuyor!

Artık abonelerimiz Türk Telekom Bireysel Online Hizmet Merkezi üzerinden giriş yaparak telefonlarını en fazla 3 adet olmak koşulu ile GSM ya da iş/ev numaralarına, paralel veya seri olarak yönlendirebiliyor!

Seri yönlendirme seçeneğinde abonemizin yönlendirmek istediği numaralar liste sıralamasına göre aranır. Sistem, girilen her bir numarada 20 saniye çalar.

Paralel yönlendirme seçeneğinde ise: Abonemizin yönlendirmek istediği numaralar aynı anda aranır.

Ayrıca;

Artık abonelerimiz aynı servisin Periyodik Yönlendirme seçeneği ile istedikleri bir tarih ve saat aralığı için de yönlendirme yapabiliyor. Yönlendirme yapılmak istenen tarih aralığı bittiğinde yönlendirme otomatik olarak iptal oluyor.

Ücretlendirme: Çağrı yönlendirme ücreti mevcut tarife fiyatları üzerinden ücretlendirilir.

Tek Numara servisini Bireysel Online Hizmet Merkezi üzerinden aktive edebilirsiniz.

Yönlendirmelerin yapılabilmesi, yönlendirme yapılmak istenen numaraların teknik altyapısının uygunluğuna bağlıdır.

Servisten yararlanmak için Bireysel Online Hizmet Merkezi’ne buradan giriş yapabilirsiniz.

​​​​​​​
  Online Başvuru