Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Taksitli Modem Kampanyası Sıkça Sorulan Sorular


Peşin Fiyatı 24 Ay Taksitle 12 Ay Taksitle
VDSL Modem TL240 TL10 TL20
​​

Kampanyadan koşulları taşıyan yeni ve mevcut Türk Telekom müşterilerimiz yararlanabilir. Kampanya koşulları için tıklayınız.

  • T.C Kimlik Numarası yazılı nüfus cüzdanını ibraz etmek, tüzel kişiler için ayrıca vergi numarası ibraz etmek,
  • Kampanya’nın başlangıç ve bitiş tarihleri arasında Kampanya’ya başvuruda bulunuyor olmak,
  • Kampanya’dan faydalanmak üzere yetkili Türk Telekom Ofislerine ve Bayilerine, Türk Telekom Mağazalarına başvurmak,
  • Kampanya’ya katılım tarihinden başlayarak müşteri seçimine göre 12 (on iki) ay ya da 24 (yirmi dört) ay boyunca Türk Telekom’in İnternet Erişim Hizmeti paketlerinden herhangi birinde abone olarak yer almak.

Size en yakın Tür​k Telekom Satış Noktasını öğrenmek veya online başvuru yapmak için tıklayınız.

​​

Taksitli Modem Kampanyasında bağlatı ücreti alınmamaktadır. Yeni Türk Telekom müşterileri abone oldukları ADSL paketine göre bağlantı ücreti ödemekle yükümlüdür.

Bireysel müşterilerimiz, Türk Telekom abonelik sayısından bağımsız olarak aynı hizmet türünde senede 1, en fazla 2 adet modem alabilmektedir. Tüzel müşterilerimiz ise abonelik sayısına bağlı olarak farklı hizmet türünde toplamda en fazla 4 taneye kadar modem alabilirler.

İnternet paketinizde yaptığınız değişiklik Taksitli Modem Kampanyasını etkilemez.

Türk Telekom internet paketleriyle ilgili bilgi almak için tıklayınız.

​​

Satış sırasında ürünün ayıplı olduğunu farkederseniz, ürünü ayıpsız bir ürün ile değiştirebilirsiniz.

Kampanya kapsamında Airties, Exper, Pikatel, Huawei, TP-LINK, ZTE ya da Zyxel markalı kablosuz modem alabileceksiniz. Kampanya kapsamında verilecek modemler stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır.

Taksitle satın aldığınız modeminizi size verilecek olan Türkçe sesli interaktif kolay kurulum CD’si ile kendiniz kolaylıkla kurabilirsiniz. Türk Telekom Çağrı Merkezi (444 1 444) üzerinden de kurulum desteği alabilirsiniz.

Modeminiz arızalı ise; ADSL hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içerisinde Türk Telekom Mağazaları ve Ofislerine başvurmanız halinde modeminiz yenisi ile değiştirilecektir. Ancak bu süreden sonra ortaya çıkacak arızalardan modem üreticisi firma sorumludur ve garanti kapsamında üretici firma tarafından arıza giderilecektir. Arıza yaşamanız durumunda, öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Gerekli kontrollerin yapılması ve modem arızasının tespit edilmesi durumunda ilgili firma servisine yönlendirileceksiniz.

Modem taksitlerine ilişkin olarak, kalan taksit tutarı oluşacak son Türk Telekom faturanıza yansıtılacaktır. Ayrıca varsa ödenmemiş aylık ücret, bağlantı ücreti, varsa ödenmemiş diğer borçlar tahsil edilecektir.

Kampanya çerçevesinde Türk Telekom İnternet Erişim Hizmetine ilişkin aboneliğinizi başka yere naklini talep edebilirsiniz. Ödemelere nakil yaptığınız hattınız üzerinden devam edersiniz. Tüm nakil taleplerinizde ikametgah belgenizi nakil talebiniz ile birlikte Türk Telekom’e sunmanız gerekmektedir.

Ancak, hizmetin naklini istediğiniz yerde sürekli olarak hizmet verilememesi nedeniyle aboneliğinizi iptal ettirmek isterseniz taksitle aldığınız modem bedelinden, nakil işleminin yapıldığı tarihe kadar yaptığınız ödemeler düşülerek kalan tutar son faturanıza yansıtılır. Bu durumda kampanya kapsamında sağlanan indirimler talep edilmeyecektir.

Nakil ile ilgili detaylı bilgilere Sıkça Sorulan Sorular sayfasından ulaşabilirsiniz.

Müşterilerimizin Kampanya’dan faydalanabilmesi için, Kampanya’dan yararlandıkları süre boyunca Türk Telekom ile akdettikleri Türk Telekom İnternet Erişim Hizmeti Abonelik Sözleşmesi’ni ve/veya Kampanya veya Kampanya Katılım Taahhütnamesi’ni herhangi bir şekilde kısmen veya tamamen üçüncü bir kişiye devretmeleri mümkün değildir.