Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Samsung Galaxy Tab E 9.6 Sıkça Sorulan Sorular

Eğer cep telefonuna ilişkin taksit ödemesi yaptıysanız, toplam satış bedelinden kampanya veya kullanmakta olduğunuz paket aboneliğinizin sona erdiği tarihe kadar "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar ya da taksit ödemesi yapılmadı ise, Ürün Rayiç Bedeli son faturanıza yansıtılacaktır.​

Hayır. Herhangi bir tablet, bilgisayar, cep telefonu, oyun konsolu veya TV kampanyalarının bir kurgusundan yararlanan aboneler, bu kampanyadan yararlanamaz.​

Samsung Tab E 9.6 Tablet Kampanyasından teknik detay ve destek alabilmek için;

Samsung Yetkili Teknik Servisi:
İletişim adresi: www.samsung.com/tr
İletişim numarası: 444 77 11

Türk Telekomünikasyon A.Ş.
İletişim Merkezi: iletisim@turktelekom.com.tr
İnternet adresi: www.turktelekom.com.tr
Telefon numarası:  444 1 444​

Arızalı çıkan ürünlerde müşteriler belirtilen Yetkili Teknik Servis adreslerine yönlendirilmelidir.

Samsung Yetkili Teknik Servisi:
İletişim adresi: www.samsung.com/tr
İletişim numarası: 444 77 11

Türk Telekomünikasyon A.Ş.
İletişim Merkezi: iletisim@turktelekom.com.tr
İnternet adresi: www.turktelekom.com.tr
Telefon numarası:  444 1 444​

Müşterinin kredi notunun bankalar birliği ortak havuzundan SMS ile sorgulanarak öğrenilmesini ifade eder. Abonelik yaşı 6 aydan küçük olan müşterilerin cihaz kampanyalarından yararlanabilmesi için geliştirilmiştir. Müşterinin sağlaması gereken KKB puanı 1.350’ dir.​

Hayır, hat aktivasyonu sağlandıktan sonra başvuru yapmalısınız.​

Hayır, KKB sorgusu ile başvuru sadece ofis ve bayilere açıktır.​

​​