Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Samsung Galaxy J7 Prime Kampanyası Sıkça Sorulan Sorular

​​Satış sırasında ürünün ayıplı olduğunu fark ederseniz, ürünü ayıpsız bir ürün ile değiştirebilirsiniz.​​​​

Ürün hakkında detaylı bilgi için;

​​
Samsung Galaxy J7 Prime
Ekran 5.5" FHD
İşletim Sistemi Android
İşlemci Sekiz Çekirdek 1.6 GHz
RAM/Hafıza 3 GB / 16GB dahili hafıza
Kamera Arka: 13MP(F1.9), Ön: 8MP(F1.9)
Boyut 151.7 x 75 x 8 mm
Batarya 3300 mAh
​​

Bu durumda aşağıdaki Çağrı Merkezleri'nden yardım alabilirsiniz.

Samsung İletişim Servisi:
Telefon : 444 77 11
İnternet adresi : www.Samsung.com.tr

Türk Telekomünikasyon A.Ş.
İletişim Merkezi : iletisim@turktelekom.com.tr
İnternet adresi : www.turktelekom.com.tr
Telefon numarası :  444 1 444

​​​

Bu durumda aşağıdaki Yetkili Teknik Servise ürünü göndermelidir.

Samsung İletişim Servisi:
Telefon : 444 77 11
İnternet adresi : www.Samsung.com.tr

Türk Telekomünikasyon A.Ş.
İletişim Merkezi : iletisim@turktelekom.com.tr
İnternet adresi : www.turktelekom.com.tr
Telefon numarası :  444 1 444

​​​

​​Müşterinin kredi notunun bankalar birliği ortak havuzundan SMS ile sorgulanarak öğrenilmesini ifade eder. Abonelik yaşı 6 aydan küçük olan müşterilerin cihaz kampanyalarından yararlanabilmesi için geliştirilmiştir. Müşterinin sağlaması gereken KKB puanı 1.350’ dir.​​​​

​​Hayır, hat aktivasyonu sağlandıktan sonra başvuru yapmalısınız.​​​​

​​Hayır, KKB sorgusu ile başvuru sadece bayilere açıktır.​​​​