Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Samsung Galaxy J5 Sıkça Sorulan Sorular

​Bireysel aboneler kampanya kapsamında 1 adet cep telefonu alabilmektedir.​

​Satış sırasında ürünün ayıplı olduğunu fark ederseniz, ürünü ayıpsız bir ürün ile değiştirebilirsiniz.​

Bu durumda aşağıdaki Çağrı Merkezleri'nden yardım alabilirsiniz.

Samsung iletişim numarası: 444 77 11
TTNET Çağrı Merkezi: 444 0 375​

Bu durumda aşağıdaki Çağrı Merkezleri'nden yardım alabilirsiniz.

Samsung iletişim numarası: 444 77 11
TTNET Çağrı Merkezi: 444 1 444​​

Eğer bilgisayara ilişkin taksit ödemesi yaptıysanız, toplam satış bedelinden kampanya veya kullanmakta olduğunuz paket aboneliğinizin sona erdiği tarihe kadar "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar ya da taksit ödemesi yapılmadı ise, Ürün Rayiç Bedeli son faturanıza yansıtılacaktır.​
Evet. Abonelik başvurusu sırasında veya daha sonra TTNET Katma Değerli Servisleri’inden yararlanabilirsiniz. Yararlanabileceğiniz servisler; Tivibu Ev, Tivibu Go Giriş, TTNET Alo, TTNET Mobil, TTNET 3G Mobil İnternet, TTNET ProG, TTNET Vitamin, Türk Telekom Müzik, TTNET WiFi, TTNET Aile Koruma Şifresi, TTNET Güvenlik ve NETDİSK​

​Cihaz (Samsung Galaxy J5) kampanyasını iptal ettiren bir aboneye iptal tarihinden itibaren 50 gün boyunca yeni cihaz (bilgisayar, tablet, cep telefonu veya Tv) satışı yapılamayacaktır.​

Nakil durumunda cihaz taksitleriniz faturanıza yansımaya devam edecektir. Nakil sonrasında İnternet hizmetinin teknik imkansızlıklar nedeniyle sürekli olarak verilememesi nedeniyle aboneliğinizin iptali durumunda, Kampanya’dan yararlanmaya devam etmeniz söz konusu olamaz ve "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar son faturanıza yansıtılacaktır.​

​Kampanya taahhüt süresi içinde internet hattı dondurulabilir ancak cihaz taksitleriniz faturanıza yansımaya devam edecektir.​

​TTNET, Ürün'e ilişkin taksitlerden kalan borcun en az onda birini oluşturan ve birbirini izleyen en az iki taksitin Abone tarafından ödenmemesi veya kalan borcun en az dörtte birini oluşturan bir taksiti ödemede temerrüde düşmesi hâlinde abone’ ye kalan borçlarını ödemesi için otuz gün süre vererek tamamının ifasını talep etme hakkına sahiptir.