Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
Müşteri Değilim Müşteriyim

Lenovo Miix 300 Sıkça Sorulan Sorular

Bireysel aboneler kampanya kapsamında 1 adet bilgisayar alabilmektedir.

Satış sırasında ürünün ayıplı olduğunu fark ederseniz, ürünü ayıpsız bir ürün ile değiştirebilirsiniz.

Ürün hakkında detaylı bilgi için;

Marka / Model Lenovo Miix 300
İşlemci Z3735 Intel Bay Trail
İşletim Sistemi Windows 10
Hafıza 2 GB / 32 GB (64 GB’ye kadar arttırılabilir)
Ekran & Çözünürlük 10.1'' IPS (1280x800 WXGA)
Kamera 2MP / 5MP

Bu durumda aşağıdaki Çağrı Merkezleri'nden yardım alabilirsiniz.

Lenovo İletişim(BDH Bilişim Destek): 0212 912 01 34
Türk Telekom Çağrı Merkezi: 444 1 444

Bu durumda aşağıdaki Yetkili Teknik Servise ürünü göndermelidir. Fakat ürün teknik servise gönderilmeden önce mutlaka yetkili teknik servis çağrı merkezi (0212 912 01 34) aranmalı ve kayıt açılması gerekmektedir. Çağrı merkezi; kayıt açıldıktan sonra cihazın alınması için kargo yönlendirilecek ve arızalı cihaz belirtilen adresten teslim alınacaktır.

Lenovo Yetkili Teknik Servisi

BDH Bilişim Destek Hizmetleri San. Tic. A.Ş.

İletişim adresi: Gülbahar Mahallesi Avni Dilligil Sk. Çelik İş Merkezi No:2 Mecidiyeköy/Şişli İstanbul
İletişim numarası: 0212 912 01 34 (Lenovo Çağrı Merkezi)
Türk Telekom Çağrı Merkezi: 444 1 444

Eğer bilgisayara ilişkin taksit ödemesi yaptıysanız, toplam satış bedelinden kampanya veya kullanmakta olduğunuz paket aboneliğinizin sona erdiği tarihe kadar "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar ya da taksit ödemesi yapılmadı ise, Ürün Rayiç Bedeli son faturanıza yansıtılacaktır.

Evet. Abonelik başvurusu sırasında veya daha sonra Türk Telekom Katma Değerli Servisleri’inden yararlanabilirsiniz. Yararlanabileceğiniz servisler; Tivibu Ev, Tivibu Go Giriş, Türk Telekom Alo, Türk Telekom mobil, Türk Telekom 3G Mobil İnternet, Türk Telekom ProG, Türk Telekom Vitamin, Türk Telekom Müzik, Türk Telekom WiFi, Türk Telekom Aile Koruma Şifresi, Türk Telekom Güvenlik ve NETDİSK

Cihaz (Lenovo Miix 300 Bilgisayar) kampanyasını iptal ettiren bir aboneye iptal tarihinden itibaren 50 gün boyunca yeni cihaz (bilgisayar, tablet, cep telefonu veya Tv) satışı yapılamayacaktır.

Nakil durumunda cihaz taksitleriniz faturanıza yansımaya devam edecektir. Nakil sonrasında İnternet hizmetinin teknik imkansızlıklar nedeniyle sürekli olarak verilememesi nedeniyle aboneliğinizin iptali durumunda, Kampanya’dan yararlanmaya devam etmeniz söz konusu olamaz ve "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar son faturanıza yansıtılacaktır.

Kampanya taahhüt süresi içinde internet hattı dondurulabilir ancak cihaz taksitleriniz faturanıza yansımaya devam edecektir.

Türk Telekom, Ürün'e ilişkin taksitlerden kalan borcun en az onda birini oluşturan ve birbirini izleyen en az iki taksitin Abone tarafından ödenmemesi veya kalan borcun en az dörtte birini oluşturan bir taksiti ödemede temerrüde düşmesi hâlinde abone’ ye kalan borçlarını ödemesi için otuz gün süre vererek tamamının ifasını talep etme hakkına sahiptir.