Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Sıkça Sorulan Sorular

Eğer cep telefonuna ilişkin taksit ödemesi yaptıysanız, toplam satış bedelinden kampanya veya kullanmakta olduğunuz paket aboneliğinizin sona erdiği tarihe kadar "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar ya da taksit ödemesi yapılmadı ise, Ürün Rayiç Bedeli son faturanıza yansıtılacaktır.​

Hayır. Herhangi bir tablet, bilgisayar, cep telefonu, oyun konsolu veya TV kampanyalarının bir kurgusundan yararlanan aboneler, bu kampanyadan yararlanamaz.​

Hometech Yetkili Teknik Servisi:    HOMETECH ELEKTRONIK SAN. VE TIC. A.Ş.
İletişim adresi:                                  Evren Mah. Bahar Cad.  No:13 Bağcılar İstanbul 34212             
İletişim numarası :                            0850 622 77 20             

Türk Telekom Çağrı Merkezi:                      444 0 375

Arızalı çıkan ürünlerde müşteriler belirtilen Yetkili Teknik Servis adreslerine yönlendirilmelidir.

Hometech Yetkili Teknik Servisi:     HOMETECH ELEKTRONIK SAN. VE TIC. A.Ş.
İletişim adresi:                                  Evren Mah. Bahar Cad.  No:13 Bağcılar İstanbul 34212             
İletişim numarası :                            0850 622 77 20             

Türk Telekom Çağrı Merkezi:                      444 0 375

Müşterinin kredi notunun bankalar birliği ortak havuzundan SMS ile sorgulanarak öğrenilmesini ifade eder. Abonelik yaşı 6 aydan küçük olan müşterilerin cihaz kampanyalarından yararlanabilmesi için geliştirilmiştir. Müşterinin sağlaması gereken KKB puanı 1.350’ dir.​

Hayır, hat aktivasyonu sağlandıktan sonra başvuru yapmalısınız.​

Hayır, KKB sorgusu ile başvuru sadece ofis ve bayilere açıktır.​

Bireysel aboneler kampanya kapsamında 1 adet tablet alabilmektedir.​

Eğer tablete ilişkin taksit ödemesi yaptıysanız, toplam satış bedelinden kampanya veya kullanmakta olduğunuz paket aboneliğinizin sona erdiği tarihe kadar "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten kalan tutar ya da taksit ödemesi yapılmadı ise Ürün Rayiç Bedelinin tamamı son faturanıza yansıtılacaktır. Tablet ile sunulan Raunt paketi ve kitap seti kullanımı devam edecektir.​

Raunt, online ve basılı materyalleri bütünleştirdiği tam bir üniversiteye hazırlık platformunudur. Raunt paketini kullanabilmek için www.raunt.com adresinden “Kullanıcı İşlemleri” ekranına giriş yaptıktan sonra, satın alınan paket görünecektir. Bu pakete bir kullanıcı atamak için, yanındaki “Kullanıcı ekle” butonuna tıklanmalıdır. Çıkan ekranda, kullanıcının T.C. Kimlik Numarasını ve kullanacağı paket tipi seçilir ve Devam butonuna basılır.

Eğer girilen kimlik numarasına ait kayıt bulunamazsa, kayıt sayfasına yönlendirilir. Burada öğrenci kayıt süreci başlar.​

Tivibu Go Giriş Paketinize, akıllı cep telefonu veya tablet üzerinden erişim için Google Play Store veya Apple Store’dan "Tivibu " uygulamasını indirmeniz "Giriş Yap"ı seçerek, "Kullanıcı Adı" ve "Şifre"nizi girmeniz yeterlidir. Bilgisayar üzerinden erişim için, www.tivibu.com.tr üzerinden tek şifrenizi kullanarak giriş yapabilirsiniz.

“Kampanya kapsamında Tivibu Go Giriş Paketi kampanya süresince ücretsiz verilmektedir. Ücretsiz Tivibu Go Giriş Paketten sadece yeni Tivibu Go aboneleri faydalanabilir, Tivibu Go hizmetlerinden (Web,Cep,Smart Tv) her hangi birini kullanan aboneler faydalanamaz. Tivibu Go Giriş paketi kampanya süresi sonunda yürürlükteki ücret üzerinden faturalandırılacaktır. Kırmızı Halı içerikleri ayrıca ücretlendirilir. Tivibu Go Giriş Paketi, internet kotasını etkilemektedir. Türk Telekom, Tivibu Go Giriş paket içeriklerini belirleme, değiştirme ve fiyatlarını değiştirme hakkını saklı tutar. Ayrıntılı bilgi için www.tivibu.com.tr.”​

Kampanya avantajından yararlanamayacaklar fakat sadece tek başına sunulan Raunt paketini standart tarife fiyatı üzerinden satın alabilecekler. ​