Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

HTC Desire 830 Sıkça Sorulan Sorular

Eğer cep telefonuna ilişkin taksit ödemesi yaptıysanız, toplam satış bedelinden kampanya veya kullanmakta olduğunuz paket aboneliğinizin sona erdiği tarihe kadar "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar ya da taksit ödemesi yapılmadı ise, Ürün Rayiç Bedeli son faturanıza yansıtılacaktır.​

Hayır. Herhangi bir tablet, bilgisayar, cep telefonu, oyun konsolu veya TV kampanyalarının bir kurgusundan yararlanan aboneler, bu kampanyadan yararlanamaz.​

Teleservice

İletişim Merkezi                          : 0 216 458 97 97

KVK

Teknoloji Destek Hattı               : 11820​

Arızalı çıkan ürünlerde müşteriler belirtilen Yetkili Teknik Servis adreslerine yönlendirilmelidir.

Teleservice

İletişim Merkezi                          : 0 216 458 97 97

KVK

Teknoloji Destek Hattı               : 11820

Müşterinin kredi notunun bankalar birliği ortak havuzundan SMS ile sorgulanarak öğrenilmesini ifade eder. Abonelik yaşı 9 aydan küçük olan müşterilerin cihaz kampanyalarından yararlanabilmesi için geliştirilmiştir. Müşterinin sağlaması gereken KKB puanı 1.350’dir.​

Hayır, hat aktivasyonu sağlandıktan sonra başvuru yapmalısınız.​

Hayır, KKB sorgusu ile başvuru sadece ofis ve bayilere açıktır.​